جمعه 04 فروردین 1396 - 17:45:58

انواع رنگ مو صورتی

رنگ مو صورتی با توناژ قرمز

بلیاژ رنگ مو صورتی

 

رنگ مو صورتی

 

بررسی انواع رنگ مو صورتی

 

هر ساله رنگ موهای جدیدی به بازار معرفی می شوند  و چند رنگ مو نسبت به بقیه رنگ مو ها  طرفدار پیدا می کند. یکی از رنگ موهایی که اخیرا توجه افراد مشهور را به خود جلب کرده رنگ موی روشن به خصوص رنگ مو صورتی است. رنگ مو صورتی از رنگ مو های فانتزی بسیار زیبا ست  و به خصوص در بین خانم های جوان طرفداران بیشماری پیدا کرده است. به همین دلیل  در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، در مورد انواع رنگ مو صورتی توضیح داده می شود.

 

 

 رنگ مو صورتی بلیاژ بلوند

 

 رنگ مو صورتی بلیاژ بلوند برای خانم های با هر سلیقه ای مناسب بوده و صرف نظر از رنگ پوست و سلیقه هر فرد بسیار زیبا به نظر می رسد. به علاوه رنگ مو صورتی چهره را جوان تر و بشاش تر نشان داده و به زیبایی آن می افزاید.

 

 رنگ مو صورتی با توناژ قرمز

 

یکی دیگر از انواع رنگ مو صورتی، رنگ مو صورتی مایل به قرمز و رنگ کردن همه موها به این رنگ زیباست که به خصوص در بین خانم های جوان و خوش سلیقه طرفداران بسیاری دارد.

 

رنگ موهای جذاب

رنگ موهای فانتزی

 

 رگه های صورتی در رنگ مو 

 

بسیاری از خانم ها علاقه ای به رنگ کردن همه موهای خود ندارند. به خصوص که رنگ مو صورتی بسیار چشمگیر بوده و برای هر خانم و هر موقعیتی مناسب نیست. اما می توان رنگ مو صورتی را در قسمتی از مو استفاده کرده و به زیبایی هر چه تمام تر موها را آراست.

 

 رنگ مو صورتی با زیر توناژ بلوند

 

یکی از رنگ موهای زیبا و پر طررفدار، رنگ موی بلوند است. این رنگ مو در بین خانم های بسیاری طرفدار داشته و خیلی از آنها رنگ مو صورتی با زیر توناژ بلوند را می پسندند. اما رنگ موی بلوند هم تکراری شده و برای زیبایی بیشتر آن می توان از کمی تنوع استفاده کرد. این کار با استفاده از یک توناژ صورتی در موها امکان پذیر بوده و به راحتی امکان پذیر است.

 

 رنگ مو صورتی روشن

 

هرچه رنگ مو صورتی روشن تر باشد، بیشتر به چشم می آید. به علاوه رنگ مو صورتی نه تنها روی موهای بلوند بلکه روی موهای تیره نیز زیبا دیده می شود.

 

رنگ موهای مختلف از صورتی

مدل رنگ مو

 

 رنگ مو صورتی نارنجی

 

رنگ مو های روشن مانند رنگ مو صورتی و رنگ مو نارنجی با ترکیب با یکدیگر بسیار زیبا به نظر می رسند. به خصوص این که، این رنگ مو ها روی پوست های معمولی و روشن زیباتر دیده می شوند.

 

رنگ مو صورتی قهوه ای

 

همان طور که گفته شد، صرف نظر از میزان تیرگی موها، رنگ مو صورتی روی هر توناژ رنگ مویی زیبا به نظ می رسد. یکی از این رنگ موها نیز رنگ موی قهوه ای است که همراه با بلیاژ صورتی زیباتر نیز دیده می شود.

 

بلیاژ رنگ مو صورتی روی موهای تیره

 

تضاد رنگ ها از گذشته تاکنون مورد توجه هنرمندان بوده و به همین دلیل رنگ مو صورتی روی موهای تیره نمود بهتری داشته و زیباتر دیده می شود. به خصوص اگر این کار به صورت آمبره و یا بلیاژ روی موها انجام شود.

 

رنگ مو صورتی روی موهای کوتاه باب

 

  رنگ مو صورتی همه موها، روی موهای بلند ضرورت چندانی ندارد. اما هنگامی که موها کوتاه باب باشند می توان همه آن ها را به رنگ مو صورتی در آورده و به زیبایی هرچه تمام تر آراست.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: