جمعه 27 اسفند 1395 - 18:12:10

آموزش مدل موی آناناسی

شینیون مو مدل آناناسی

 مدل موی ساده

 

آموزش مدل مو آناناسی

 

مدل موی آناناسی بین خانم هایی که موی فر دارند، یک روش محبوب برای حالت دادن موها ست  و از آن جایی که برای انجام آن زمان کمی نیاز است و داشتن تخصص برای مدل موی آناناسی هم ضروری نیست، در ضمن می توان از  مدل موی آناناسی در شرایط مختلف استفاده کرد. افرادی که دارای موهای فر هستند، می توانند از مدل موی آناناسی قبل از خواب استفاده کنند تا از حالت زیبای موهای خود مدت زمان بیشتری لذت ببرند.  مدل موی آناناسی در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، آموزش داده می شود.

 

 

مدل مو آناناسی بلند

شنیون مدل موی فر

نحوه انجام مدل موی آناناسی

 

 شروع کار با موهای خشک

 

مدل موی آناناسی برای موهای فر توصیه می شود تا زیبایی بیشتر این  موها را نشان دهد.  مدل موی آناناسی روی موهای خشک بهتر دیده می شود زیرا انجام آن روی موهای خیس باعث می شود که موها در این حالت خشک شده و گره بخورند که جلوه زیبایی ندارد. به علاوه برای این کار بهتر است موها شسته شده و تمیز باشند. در غیر این صورت باید از شامپو یا اسپری خشک استفاده کرد تا چربی موها گرفته شود.

 

 استفاده از روغن مو

 

برای این که فرها زیباتر دیده شده و درخشان تر باشند، بهتر است قبل از انجام مدل موی آناناسی، از کمی روغن مو استفاده کنید. روغن زدن موها، قبل از آناناسی کردن موها، باعث می شود که وز موها از بین رفته و فر موها حتی پس از یک شبانه روز زیبا دیده شود.

 

 دم اسبی بستن مو

 

در این مرحله باید موها را به صورت یک دم اسبی بالای سر بست  تا فرهای سر به سمت جلو قرار گرفته و بهتر دیده شوند. به علاوه با این کار حتی با خوابیدن نیز فر موها زیبایی خود را از دست نمی دهد. فراموش نکنید که پس از دم اسبی کردن موها، آن ها را با یک کش محکم ببندید.

 

حالت دادن به فرموها

 

درآخر مدل موی آناناسی حالت گرفته ولی در صورتی که موها بلند بوده و یا خوب حالت نگرفته اند، می توانید آن ها را با دست حالت داده و با استفاده از اسپری مو در جای خود ثابت کنید. فراموش نکنید از اسپری مو استفاده کنید تا موها در سرتاسر روز حالت خود را حفظ کنند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: