آرایش دائم
رنگ و مش
کوتاهی مو
آموزش بافت مو
آموزش شینیون و موآرایی
گریم و آرایش
کاشت و طراحی ناخن
اکستنشن مو
کاشت و اکستنشن مژه
مراقبتهای پوست و مو
لیفت و لمینت ابرو
معرفی برترین‌های آرایش
محصولات آرایشی
کراتین و احیا مو

تجهیزات پزشکی و زیبایی اکسین طب

خرید و فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی

شرکت اکسین طب با بیش از یک دهه تجربه در حوزه فروش تجهیزات زیبایی و لاغری و همچنین ارائه مشاوره پویا، توانسته یادآور یک برند خیلی معتبر در همه اذهان باشد.

محصولات شرکت اکسین طب در سه دسته کلینیکال، سالنی و هوم یوز یا کاربرد خانگی تقسیم بندی می شوند. تمامی این محصولات در رده بندی بسیار خوبی قرار دارند و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردارند.

خوشبختانه، شرکت اکسین طب با سیستم مدیریتی قدری که دارد، در زمینه خدمات پس از فروش بسیار خوب عمل کرده است. این شرایط برای علاقه مندان به خرید محصولات لاغری و زیبایی در شهرستان نیز میسر است که محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات اکسین طب، می توانید ویدئوی زیر را مورد مشاهده قرار دهید. همچنین جهت مشاوره می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

نمایش ها: 4496

تگ: دستگاه لاغری   خرید دستشگاه پزشکی و زیبایی   تجهیزات پزشکی   تجهیزات زیبایی   دستگاه زیبایی   شرکت اکسین طب   وارد کننده دستگاه پزشکی و زیبایی  


oxinteb

آپلود شده توسط: oxinteb

تاریخ بروز شده: 07/15/2019

توضیحات: در این ویدئو با یکی از بزرگترین وارد کنندگان تجهیزات پزشکی و زیبایی در کشور آشنا خواهید شد. جهت مشاوره و خرید محصولات می توانید با شماره های 09128390397 و 09354500059 تماس حاصل نمایید.


ارسال نظر