شنبه 20 تیر 1394 - 21:21:03

انواع مدل موی عروس در سال 2015

مدل مو نقش مهمی در آرایش داشته و می تواند به تنهایی ظاهر یک شخص را دگرگون کند. به خصوص دخترانی که مو های بلند دارند؛ می توانند انواع مختلفی از مدل مو ها را امتحان کنند. در مناسباتی مانند مراسم ازدواج، نامزدی و بسیاری از مناسبت های رسمی اهمیت انتخاب مدل مو مناسب چندبرابر می شود. ممکن است شما در این مقاله به دنبال مدل موهای عروس سال 2015 باشید. اگر اینچنین است خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

سالانه سالن های زیبایی زیادی با کمک متخصصین زیبایی به زیباتر نشان دادن افراد در چنین مراسمی کمک می کنند. با توجه به اینکه روز عروسی شما برایتان یک روز ویژه است و شما نمی خواهید که با کوچکترین اشتباهی روز خود را خراب کنید، کمک گرفتن از متخصصین زیبایی بهترین کار ممکن است. در اینجا ما  با فراهم کردن مجموعه زیرسعی می کنیم به شما در این انتخاب کمک کنیم تا در چنین مراسمی زیباترین ظاهر ممکن را داشته باشید.

بهترین راه کمک به شما مشاهده تصاویر مختلف است تا نوع مدل مو مورد نظر خود را یافته و بتوانید انتخاب بهترین داشته باشید. مجموعه زیر تصاویری از زیباترین و جذاب ترین مدل های مو است که می تواند به شما ایده های خوبی بدهد.

 

مدل مو به خصوص مدل موعروس یک نقش حیاتی در تغییر ظاهر فرد دارد. یک مدل موی خوب می تواند ظاهری زیبا به فرد ببخشد، اما توجه داشته باشید که این کار یک تخصص است و به سادگی قابل انجام نیست. همانطور که با یک گریم و میکاپ حرفه ای می توان عیوب چهره را بر طرف کرد با طراحی درست یک مدل مو نیز می توان به برطرف کردن عیوب سر و صورت و و متعادل سازی کلی چهره پرداخت.مثلا برای افرادی که صورت لاغر و کشیده دارند به هیچ وجه مدل مو ایستاده  و شینیون پوشینگ استفاده نمی شود و بیشتر سعی می شود طراحی مدل مو این افراد بیشتر در سبک شینیون های خوابیده و شینیون های عربی که روی گردن یا کنار صورت کار می شوند باشد.معمولا برای افرادی که صورت های ریز و لاغری دارند بهتر است مدل مو شلوغی که اطراف صورت را پر کند طراحی شود.حتی انتخاب مدل مو مناسب در تناسب اندام هم تاثیر زیادی دارد  به خصوص برای عروس خانم هایی که تفاوت قد زیادی با همسرشان دارند سعی می شود در طراحی شینیون عروس از تاج و تورهای ایستاده استفاده کرد تا تفاوت قد را کمتر نشان دهیم.

سبک های بسیار متنوع شینیون وجود دارد و دسته بندی شینیون ها بر اساس تکنیک هایی که در اجرای آن بکار می رود(شینیون های پوشینگ،شینیون های حرارتی و......) یا براساس ابزاری که در شینیون استفاده می شود (شینیون بدون سنجاق ،شینیون با تور،شینیون با چوب و...)و یا منطقه ای که بیشتر از این مدل مو استفاده می کنند (شینیون اروپایی ،شینیون عربی ،شینیون فرانسوی و....)تقسیم بندی می شوند.

در سال 2015 مدل مو عروس بیشتر به سمت مدل های اروپایی بسیار ساده یا ترکیبی از مدل مو کلاسیک به همراه دیزاین مو عروس با تاج و تورهای با شکوه است .وقتی آلبوم تصاویر مدل مو عروس کشورهای اروپایی را ورق می زنیم بیشتر با مدل مو های باز همراه با فر درشت و یا شینیون های بسیار ساده روی گردن بهمراه تاج های خوابیده و کوچک در کنار سر و یا حلقه گل های طبیعی بزرگ دور سر مواجه می شویم.

مدل مو عروس اروپایی

اما آلبوم مدل مو عروس آرایشگران ایرانی هنر و ذوق متفاوتی از آنچه در اروپا و کشورهای عربی است را نشان می دهد.بیشتر مدل مو عروس در آلبوم آرایشگران ایرانی شامل شینیون های حرارتی با دیزاین تاج های درشت نگین دار و تورهای بلند است.

به گزارش خبرنگار سایت رژ لب در آلبوم  عروس سال 94 آرایشگران ایرانی کمتر خبری از شینیون های با تور است و بیشتر شینیون های فرانسوی و شینیون های مواج را می بینیم.

برای مدل مو عروس معمولا طراحی تاج و تور بیشتر بر اساس مدل لباس و قد عروس خانم و دسته گل و....صورت می گیرد.در بسیاری از آلبوم های مدل مو عروس استفاده پراکنده از گل های طبیعی که با دسته گل عروس ست شده اند را می بینیم و یا استفاده از نگین های رنگی و سنگ های تک در تزیین مدل مو و شینیون عروس که این نگین ها و سنگ ها با لباس عروس ست شده اند.

در بین آلبوم مدل مو عروس امسال مدل های شینیون تازه ای با نام شینیون نخی جای خود را باز کرده اند که این مدل مو هم بسیاز زیبا هستند و می تواند پیشنهاد خوبی برای مراسم نامزدی یا عروسی باشد.

شینیون نخی -خانم بخشی مدرس شینیون

درست است که طبع و ذوق طراحان مو  امسال  بیشتر به سمت سادگی و مدل مو و شینیون های کلاسیک و اروپایی رقته اما هنوزم برای یک عروس که دوست دارد در شب منحصر به فرد زندگیش خاص و متفاوت از همیشه و مهمانان باشد می توان یک مدل مو و شینیون پر کار و شلوغ را پیشنهاد داد.

 

این مدل مو عروس که به اسم شینیون گل رز معروف است از دسته مدل مو شلوغ و پر کار است که با طراحی دقیق نگین و تور سر همانطور که در تصویر می بینید از تمام زوایا این مدل مو عروس را دیدنی کرده است.

این تصاویر از بهترین آرایشگاه ها و طراحان مو و شینیون کارهای حرفه ای ایرانی و خارجی  جمع آوری شده است، بنابراین اگر می خواهید در روز بزرگ خود عالی به نظر برسید می توانید از یکی از این تصاویر استفاده کرده و عنوان زیباترین عروس سال را از آن خود کنید.

نکته مهم

از آنجایی که معمولا بین مراسم نامزدی و عروسی فاصله وجود دارد، خانم ها باید در انتخاب مدل موی خود دقت کرده و با توجه به مدل مورد نظر خود و رشد موهایشان، آن ها را کوتاه کنند. چرا که اگر موهای خود را بیش از اندازه کوتاه کنید در انتخاب مدل مویتان در روز عروسی محدود می شود.

مدل مو عروس کلاسیک بهمراه تاج ایستاده از آرایشگاه نیکان

مدل مو عروس با تکنیک شینیون حرارتی و پوشینگ از آرایشگاه نیکان

مدل مو عروس با تکنیک شینیون با تور همراه با طراحی زیبا و متفاوت کاربرد تاج از آرایشگاه نقره نگار

مدل مو عروس و استفاده از کلاه و پر به جای تور و تاج آرایشگاه جمیلا

شینیون عروس با تور و با تزیین مروارید

مدل مو عروس با تور و شینیون بافت-خانم نوروزی آموزشگاه آرایشگری مثلث طلایی

 

 

مدل مو عروس-شینیون حرارتی با دیزاین گل طبیعی –خانم انوشه شفیعی از آرایشگاه اسطوره

مدل مو عروس با تکنیک شینیون حرارتی همراه با تزیین گل در جلوی سر-خانم نوروزی از آرایشگاه مثلث طلایی

مدل مو عروس با تزیین نگین ها و گل های هماهنگ با لباس عروس

مدل مو نامزدی –شینیون نخی همراه با تزیین گل طبیعی -خانم بخشی از آرایشگاه جمیلا

مدل مو عروس خانم بخشی از آرایشگاه جمیلا


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: