یکشنبه 10 اسفند 1393 - 00:40:54

10 مزیت پیلینگ شیمیایی (لایه برداری شیمیایی)

در این روش با استفاده از مواد شیمیایی ، لایه ی سطحی پوست شما برداشته شده، چین و چروک ها کاهش یافته و جای آکنه، جای جوش، کک و مک ، لکه های پیری و ملاسما روشن تر می شوند. تمامی ستارگان هالیوود از این روش برای داشتن پوستی درخشان و زیبا استفاده می نمایند. در ادامه به 10 مزیت انجام این روش اشاره خواهیم کرد:

1.     با از بین بردن لایه های سطحی سلول های پوست ، آثار آفتاب سوختگی و زیان های ناشی از اشعه خورشید جای خود را به پوستی صاف و زیبا داده و به کاهش خطوط ریز و لکه های ناشی از آفتاب کمک کرده و جلوه های پنهای زیبایی شما را نمایان می سازد.

2.     انجام  پیلینگ شیمیایی تنها 30 دقیقه وقت شما را خواهد گرفت .

3.     منافذ بسته پوست را تمیز نمود و با لایه برداری ملایم مانند آلفاهیدروکسی ، آکنه و اثر باقیمانده از جوش های قدیمی و جوش های کنونی را کاهش می دهد.

4.     بازسازی سریع پوست با لایه بردار اسیدی آلفاهیدروکسی مانند لایه برداری لاکتیک گلیکولیک  که حدود یک ماه ماندگاری خواهد داشت.

5.     محو کردن لکه های عمیق و قدیمی و هماهنگ کردن این لکه ها با رنگ طبیعی پوست.

6.     به عقب راندن لکه های پیری مانند لکه های پیری و چین و چروک ها به وسیله ی روشن نمودن رنگدانه های پوست، حتی روشن تر از پوست طبیعی شما.

7.     کاهش جای آکنه با لایه برداری شیمیایی TCA، که مانند عمل لیزر، لایه ی سطحی پوست شما را می سوزاند.

8.     کاهش قرمزی پوست با لایه برداری شیمیایی که قادر به روشن کردن رنگ پوست شما می شود.

9.     به حداقل رساندن چین و چروک ها با لایه برداری شیمیایی اسیدی فنل قدرت ، شما را جوان تر و جذاب تر نشان می دهد.

10.   حفاظت از پوست شما در آینده به وسیله ی تحریک رشد کلاژن، مانند لایه برداری با گلیکولیک ملایم ، و ایجاد حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری بیشتر پوست.

 

توجه:

صرف نظر از نوع لایه برداری شیمیایی که مورد پسند و انتخاب شما می باشد، مطمئن شوید که پزشک شما از محصولات حاوی رتین A استفاده می نماید،چرا که پوست شما عمل به عقب راندن سن شما توسط پیلینگ شیمیایی را تشدید می نماید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: