شنبه 25 خرداد 1398 - 15:37:21

معرفی بهترین مرکز هاشور ابرو

 

آیا می توان هاشور ابرو را پاک کرد؟

ترمیم هاشور ابرو

 

مرکز هاشور ابرو و کف سر ایران اسکالپ


هاشور ابرو یکی از رایج ترین روش های تاتو است که جهت پر پشت نشان دادن و همچنین رفع نواقص ابروها مورد استفاده قرار می گیرد. این متد دارای روش های مختلف و جدیدی است که از جمله آن ها می توان به میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ اشاره کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مرکز هاشور ابرو آشنا کنیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.


هاشور ابرو چیست؟


امروزه هاشور ابرو از رواج بسیار زیادی برخوردار بوده و مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. این روش که در واقع همان تاتو اما به شکل متفاوت تری است، ظاهر ابروها را اصلاح کرده و در متقارن نشان دادن آن بسیار کارآمد است. در عین حال، موجب مصنوعی نشان دادن ابروها که به وسیله روش های قدیمی تاتو پدید می آمدند، نخواهد شد. هاشور ابرو با نام آرایش نیمه دائمی نیز شناخته می شود که انواع مختلفی دارد. از این لحاظ به هاشور ابرو نیمه دائمی گفته می شود که نسبت به روش های قدیمی تاتو از ماندگاری بالایی برخوردار نیست.


انواع هاشور ابرو بر اساس ظاهر


همان طور که به این موضوع اشاره کردیم، هاشور ابرو دارای انواع مختلفی است که متناسب با انواع فرم های صورت طراحی شده است. انتخاب هاشور ابرو با توجه به ویژگی های چهره و ابرو موجب تجربه بهتری از طراحی زیباتر و طبیعی تر ابروها خواهد شد.

هاشور ابرو نچرال

یکی از بهترین روش ها برای داشتن ابروهایی زیبا، طبیعی و پرپشت، هاشور ابرو نچرال است. در این روش، ابروها شکل اصلی خود را حفظ می کنند و تنها قسمت هایی از ابرو که خالی هستند، هاشور زده می شوند.

هاشور ابرو مویی

در این روش، با استفاده از دستگاه مخصوص، طرح هایی مانند تار موهای ابرو ایجاد می شود که در نهایت فرم ابرو را کامل تر و زیباتر نشان خواهد داد. حتی می توان با استفاده از روش هاشور ابرو مویی، شکل اصلی ابروها را تغییر داد، آن را بلندتر و یا ضخیم تر کرد.

هاشور ابرو کرکی

روش هاشور ابرو کرکی برای افرادی که ابروهای کم پشتی دارند، مناسب است. در این روش، لابه لای تارهای ابرو خطوط باریکی ایجاد می شود تا حالت طبیعی آن حفظ شود. ابروها در هاشور ابرو به روش کرکی حالت سایه داشته و پرتر و زیباتر نشان داده می شوند.

هاشور ابرو سه بعدی

در این روش، زمانی که کار هاشور به اتمام رسید، یک هایلایت همرنگ با هاشور یا رنگ روشن زده می شود و سپس با استفاده از یک رنگ سوخته تر، پرزهایی مانند موهای نازک در وسط کار کشیده می شود که شکل جذاب و طبیعی را برای ابروها به ارمغان می آورد. امروزه این روش بسیار پرطرفدار است.

 

هاشور ابرو ایران اسکالپ

 

ترمیم هاشور ابرو

 

اثرهاشور به روش های انجام آن از جمله میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ بستگی دارد. میکروپیگمنتیشن در صورتی که اصولی و توسط پیگمنتر با تجربه انجام شده و مراقبت های پس از آن نیزبه خوبی و طبق دستور العمل ارائه شده، صورت پذیرد حداقل تا 2 سال باقی می‌ماند. اما به ‌دلیل کمرنگ شدن لازم است هر 6 ماه تا یک سال آن را ترمیم کرد. البته نوع پوست افراد  در این رابطه نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
هاشور به روش میکروبلیدینگ و متد فیبروز نیز به همین صورت است؛ با این تفاوت که روش میکروپیگمنتیشن ماندگاری بیشتری داشته؛ اما در روش میکروبلیدینگ به دلیل ظرافت و زیبایی بیشتر از ماندگاری کمتری برخوردار خواهد بود.


آیا امکان پاک کردن هاشور ابرو وجود دارد؟


یکی از رایج ترین روش های پاک کردن تاتو استفاده از لیزر است که روشی موثر و در عین حال گران می باشد. به علاوه انجام لیزر در چندین جلسه متمادی می تواند تاتو را از بین برده و روشی بسیار دردناک محسوب می شود. مشکل این روش دردناک بودن و گران بودن آن است. از جمله لیزرهای قابل استفاده برای پاک کردن تاتو می توان به Q-Suitched اشاره کرد که از طریق تکه تکه کردن قطعات رنگ موجود در پوست، سلول های ایمنی پوست را در از بین بردن رنگ خالکوبی کمک می کند. این روش معمولا بدون ایجاد زخم بوده و گاهی تا 10 جلسه به طول می انجامد.
انواع دیگر لیزر که به لیزرهای لایه بردار معروف هستند، اربیوم و CO2 نام دارند. این لیزرها نسبت به نوع قبلی، به تعداد دفعات کمتری برای پاک کردن تتو نیاز دارند. برخی آرایشگرها برای ریموو کردن تاتو از رنگ های همرنگ پوست استفاده می کنند که می توان گفت اشتباه بزرگی است. از این جهت که پاک کردن این رنگ ها توسط لیزر با مشکلات متعددی همچون تغییر رنگ تیره صورت می گیرد که وضع را بدتر از قبل می کند.
برای پاک کردن تاتو معمولا به 5 الی 20 جلسه لیزر نیاز است که این عدد بسته به نوع و رنگ پوست، رنگ خالکوبی و ... متغیر می باشد. در برخی مواقع نیز حتی پس از گذشت 20 جلسه لیزر، نمی توان آن را محو کرد. در برخی مواقع نیز تاتو به طور کامل محو نمی شود و ممکن است یک هاله روح مانند از رنگ ها باقی بماند.
متاسفانه در طول درمان توسط لیزر، ممکن است در ناحیه ابروها کمی احساس سوزش و حرارت داشته باشید. معمولا تا چند ساعت نخست لیزر نیز سوزش و خارش را تجربه خواهید کرد. اما لیزر یک روش مطمئن و بدون عارضه است. قبل از انجام لیزر با پزشک خود مشورت کنید تا از سازگاری آن با شرایط خودتان اطمینان حاصل نمایید.

 

کدام مرکز هاشور ابرو را انتخاب کنم؟


انتخاب مرکز هاشور ابرو به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم ترین آن ها، روش های میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و فیبروز است. در واقع شما اول باید با خود فکر کنید و ببینید که قصد انجام هاشور ابرو به کدام یک از روش های مذکور را دارید. در مرحله بعد باید یک تحقیق اجمالی راجع به مراکز مورد نظر خود انجام دهید و چندین نمونه کار مشاهده نمایید. اگر به دنبال یک مرکز هاشور ابرو خوب هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما، مرکز ایران اسکالپ به مدیریت سرکار خانم نرگس علیپور است. ایشان در مرکز هاشور ابرو خود از امن ترین دستگاه های تاتو استفاده می کنند.

 

هاشور ابرو سعادت آباد

 

خدمات مرکز میکروپیگمنتیشن نرگس علیپور


1- اصلاح شکل ابروها  و قرینه سازی با تکنیک های هاشور ابرو،سایه ابرو و......
2- خط چشم دایمی و خط مژه برای تقویت مژه های کم پشت از طریق هاشور مژه
3- اصلاح فرم لبها، برجسته سازی و بزرگ کردن لبها، بهبود خط لب پس از ضربه یا جراحی، متعادل سازی لب شکری ها
4- پاک کردن تاتو های قدیمی
5- تغییر رنگ تاتو های آبی و مشکی و قرمز به رنگهای قهوه ای روشن
6- از بین بردن جای بخیه روی پوست
7- از بین بردن لک، ماه گرفتگی و خال های روی پوست زیر نظر پزشک
8- از بین بردن جای شکستگی داخل ابرو و سر با تکنیک هاشور
9- از بین بردن حلقه های سیاه دور چشم و لب و هماهنگ سازی با رنگ پوست صورت

 

راه های برقراری ارتباط با مرکز هاشور ابرو ایران اسکالپ

 

جهت مشاوره و انجام خدمات با شماره  09122268648 تماس حاصل نمایید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: