شنبه 27 آذر 1400 - 10:14:03

آموزش تخصصی رنگ و مش در تهران

آموزش تخصصی رنگ و مش

همانطور که می دانید شغل آرایشگری یکی از مشاغل پردرآمد می باشد مخصوصاً اگر دوره ای آموزشی رنگ و مش را گذرانده باشید. خیلی از افراد به صورت تجربی در لاین رنگ و مش فعالیت می کنند اما متاسفانه مهارت و تجربه کافی در رنگ و مش ندارند و نمی توانند اعتماد مشتری را جلب کنند و در خیلی از مواقع به موهای مشتریان نیز آسیب می زنند.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به آموزش رنگ و مش علاقه دارید و می خواهید نحوه رنگ و مش را از همان ابتدا به خوبی یاد بگیرید پیشنهاد می کنم در یک آموزشگاه تخصصی رنگ و مش ثبت نام کنید تا در این رشته موفق باشید و نیز اگر جزء آن دسته از بانوانی هستید که دوره های آموزش رنگ و مش را گذرانده اید اما هنوز نتوانسته اید در این حرفه موفق باشید می توانید دوره های یک روزه و نیز تخصصی که آموزشگاه های رنگ و مش در نظر گرفته اند شرکت کنید تا در حرفه خود تجربه کافی را بدست آورید.

پس از گذراندن دوره های آموزش رنگ و مش شما می توانید رنگ موی خود را با رنگ داخل کاتالوگ دقیق و یکسان انجام دهید. رنگ کردن مو و نیز ترکیب رنگ ها کار ساده ای نیست با گذراندن دوره های مبتدی و پیشرفته رنگ و مش شما می توانید در این حرفه مهارت کافی را بدست آورید. پس از دورهای رنگ مو باید رنگ کردن روی موی طببیعی وموی رنگ رشده را به خوبی انجام دهید.

ویژگی های یک آموزشگاه تخصصی رنگ و مش

آموزشگاه تخصصی رنگ و مش باید تکنیک های رنگ و مش را به هنرجویان یاد داده و نیز تمامی نکات ریز و درشت یک رنگ کار حرفه ای را آموزش دهد تا هنرجو پس از پایان دوره آموزش رنگ و مش بتواند در آرایشگاه های حرفه ای در زمینه رنگ و مش فعالیت کند. در انتخاب آموزشگاه رنگ ومش عجله نکنید. در ابتدا به کیفیت آموزش بسیار دقت کنید. باید مدرس آموزشگاه حرفه ای رنگ و مش، فرصتی را برای آزمون و خطای هنرجو با انجام رنگ و مش روی مدل زنده فراهم می کند. مدرس رنگ و مش خود اگر با تجربه باشد می تواند نکات مهمی را در این زمینه در اختیار هنرجویان قرار دهد. حتما به آموزشگاهی که دارای کادر متخصص و مدرس حرفه ی در زمینه رنگ و مش می باشد مراجعه کنید.
آموزشگاه رنگ و مش باید زیر نظر سازمان فنی حرفه ایی کار کند و در پایان دوره مدرک بین المللی یا مدرک فنی و حرفه ای به هنرجویان ارائه دهد. یک آموزشگاه حرفه ای باید بروز باشد و بتواند مدل های مختلف رنگ و مش روز دنیا را با تکنیک های مختلف به هنرجویان آموزش دهد.

هزینه کلاس آموزش حرفه ای رنگ و مش

معمولاً در آموزشگاه های رنگ و مش قیمت آموزش رنگ مو به عواملی مانند دوره هایی که هنرجو می گذراند مانند دوره مبتدی یا پیشرفته یا فوق پیشرفته و یا اینکه دوره به صورت خصوصی باشد یا گروهی همه این عوامل در تعیین قیمت کلاس آموزش حرفه ای رنگ مو تاثیر دارد. هزینه دوره رنگ و مش در آموزشگاه ها با هم متفاوت است.


مباحث آموزش توسط استاد خانم سارا خانی

- آموزش کار با مواد از مبتدی تا پیشرفته
- آموش کاتالوگ خوانی
- پیگمنت شناسی حرفه ای
- رنگ شناسی و شناخت برندهای مختلف
- آموزش انواع رنگ و مش
- آموزش رنگ های فانتزی (آمبره، سامبره، بالیاژ و ..)
- آموزش مش با کلاه و مش با فویل و ..
- آموزش مش های فانتزی (سوزنی، تکه ای و …)
- پاک کردن رنگ های مشکی و …
- آموزش ویتامینه مو
- آموزش کراتین های گرم و سرد
- آموزش هایلایت (هایلایت، لولایت، سان لایت، مون لایت و …)
- آموزش دکلره کردن مو و رنگساژ مو



باتوجه به مطالب بالا چنانچه علاقه به آموزش رنگ و مش دارید ما بهترین آموزشگاه تخصصی رنگ و مش در شمال تهران توسط خانم استاد خانی را به شما معرفی می کنیم.

 

 

سارا خانی مدرس و متخصص در لاین های رنگ و لایت، کراتین و احیا مو در شمال تهران

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: