یکشنبه 03 آذر 1398 - 11:58:40

آموزش اسکالپ سر توسط خانم نرگس علیپور

 

معرفی بهترین مرکز اسکالپ سر

انجام میکروپیگمنتیشن پوست سر نزد خانم نرگس علیپور

 

معرفی آکادمی اسکالپ نرگس علیپور

 


میکرو اسکالپ سر یک روش درمان غیرتهاجمی است که با نام های میکروپیگمنتیشن پوست سر یا تاتو کف سر نیز شناخته می شود. در این روش از سوزن های بسیار ریز برای تزریق رنگدانه در کف سر استفاده می شود که در نتیجه، فولیکول های ریز اسجاد شده و در ضخیم تر شدن و بهبود ظاهر موها نقش بسزایی خواهد داشت. اگر دچار طاسی یا کم پشتی موی سر هستید، باید به شما بگوییم که میکرو اسکالپ بهترین گزینه برای شما خواهد بود. چرا که درمان آن آسان تر بوده و نیاز به گذاراندن دوره نقاهت نخواهد داشت. اسکالپ سر علاوه بر درمان کم پشتی موی سر در پوشاندن جای زخم و اسکار نیز تاثیرگذار خواهد بود.


چنانچه میکروپیگمنتشن پوست سر را نزد یک متخصص حرفه ای انجام دهید، موهای فرسوده شما را ترمیم کرده و موهای باقی مانده را ضخیم خواهد کرد. جهت انجام میکرو اسکالپ سر، پیشنهاد ما به شما سرکار خانم نرگس علیپور می باشد. خانم علیپور یکی از بهترین مدرسان بین المللی اسکالپ هستند که مدارک خود را از فیبروز اروپا، آمیای آلمان، بایوتاچ آمریکا، الوریانگ کانادا و QAL انگلستان دریافت کرده اند.

 

میکرو اسکالپ سر خانم علیپور


اسکالپ سر برخلاف تاتوهای معمولی که در لایه های عمیق تر پوست تزریق می شوند، در لایه های سطحی قرار می گیرد. متخصصین پوست توصیه می کنند به منظور جلوگیری از ابتلا به عفونت و آلرژی، حتما از افراد مورد اعتماد برای انجام میکروپیگمنتیشن کف سر کمک بگیرید. رنگ های به کار رفته در این تکنیک، همگی باید مجوزهای لازم را از سازمان غذا و دارو امریکا دریافت کرده باشند. در آکادمی اسکالپ خانم علیپور، رنگ های به کار رفته همگی استاندارد بوده و ماندگاری بالایی خواهند داشت.


شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات مرکز اسکالپ خانم نرگس علیپور با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 

آدرس اینستاگرام خانم علیپور:

scalp_nargesalipour


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: