جمعه 10 مهر 1394 - 00:28:45

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن  به روش های مختلفی صورت می گیرد و سبک ها و طرح های بسیاری داشته و به خصوص در جامعه امروز بین خانم ها بسیار رواج پیدا کرده است. داشتن ناخن هایی زیبا با طرح هایی زیبا امروزه یکی از ملاک های زیبایی در بین خانم ها شناخته شده و حساسیت این موضوع روز به روز افزایش می یابد. به همین دلیل طراحان ناخن هر روز طرح های جدیدی ارائه کرده و طراحی ناخن را به یک موضوع رقابتی تبدیل کرده اند. تمیز و مرتب بودن ناخن ها نشانه بهداشت فردی و شخصیت هر فرد است.پس از رعایت بهداشت مهمترین نکته در مورد ناخن ها ،زیبایی است که آنها به دستان شما می بخشند.تاثیری که ناخن ها در زیبایی شما دارند به بلند و یا کوتاه بودن ناخن ها بی ارتباط است.ممکن است خیلی از افراد به خاطر موقعیت شغلی و اجتماعی و یا به خاطر نوع کار و یا ورزش هایی که انجام می دهند نتوانند ناخن های بلند داشته باشند.با انتخاب طرح مناسب ناخن  کوتاه می توانند زیبایی دستان خود را حفظ کنند.

عمده ترین تفاوت طراحی ناخن در میزان دوام و ماندگاری طراحی است.بر این اساس طراحی ناخن به طراحی ناخن دایم و طراحی ناخن موقت تقسیم می شود.
در طراحی ناخن دایم با استفاده از پودر های رنگی اکرلیک در زمان انجام کاشت ناخن طرح مورد نظر را اجرا می کنیم.به همین دلیل پاک کردن و تغییر دادن این طراحی ناخن با لاک پاک کن و آستون قابل انجام نیست و قطعا باید با استفاده از سوهان برقی و در آرایشگاه انجام شود
طراحی ناخن دایمی با ژل رنگی
در طراحی ناخن موقت معمولا طراح های ساده و معمولی توسط لاک صورت می گیرد
برای اجرای طراحی ناخن های شلوغ و متنوع باید از ابزارهای مخصوص و قلم ها و پودرها و رنگ های مخصوص طراحی ناخن استفاده کرد.
برای کسانی که دوست دارند طراحی ناخن متفاوت تری داشته باشند می توانید با توجه به سلیقه فرد از انواع نگین،اکلیل،پودر های رنگی،گل خشک،.....روی یک ناخن یا همه ناخن ها کار کرد.

 

چند نمونه از طراحی ناخن

 

طراحی ناخن با ساچمه 

طراحی ناخن گل

طراحی ناخن نواری

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن با نگین

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری  شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 11 مهر 1394 - 21:26:15
خیلی قشنگن
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: