دوشنبه 04 آبان 1394 - 22:47:05

ابرو مناسب صورت کشیده

ابروهای متناسب با صورت های کشیده

بهترین مدل ابرو برای صورت

 



اگر شما از آن دسته افرادی هستید که صورت شیده ای دارید و از طرفی می خواهید ابرو های زیبایی داشته باشید می توانید و یا احساس می کنید که هر بار که ابروهای خود را برمی دارید، صورتتان کشیده تر می شود از این مقاله استفاده کرده و ابروی مناسب چهره خود را پیدا کنید. در این مقاله چند مدل ابرو برای صورت های کشیده در نظر گرفته شده است که با مدل مناسب ابروها به صورت حالت می دهد.
برای صورت های کشیده ابروهایی صاف و کوتاه می تواند صورت را کوچک تر و گردتر از آن چه که هست، نشان دهد. ابروهای کوتاه خود گونه های مختلفی دارند که در این جا به ارائه چند نمونه از این گونه ها پرداخته شده است.
1. ابروهای باریک
اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که دویت دارید همه چیز در اطرافتان ظریف و زیبا باشد، این مدل ابرو برای شما مناسب است. برای ابروهای باریک نیز سه حالت در این مقاله در نظر گرفته شده که یکی از این حالت ها ابروهای فوق باریک است.
در نمونه اول که ابروهای خیلی باریک هستند، ابروها مانند یک خط افقی شروع می شوند و انتهای آن ها به صورت عمودی است.
در نمونه دوم از ابروهای خیلی باریک، ابروها به صورت یک خط افقی شروع شده و در انتها به صورت عمودی بوده و شیب زیادی نسبتا دارد.
نمونه سوم با نمونه اول و دوم کمی متفاوت است. این به این معنی است که که ابرو به صورت افقی شروع شده و به جای این که به سمت پایین برود در انتهای خود به سمت بالا می رود. همچنین این مدل ابرو از مدل های دیگر باریک تر به نظر می آید.

2. ابروهای با عرض کم
ابروهایی که پهنای کمی دارند نیز به سه دسته تقسیم می شوند، اما حالت هر سه آن ها مانند ابروهای خیلی باریک است. اما تفاوت این مدل با مدل قبلی که در مورد آن توضیح دادیم این است که در این مدل ضخامت ابروها بیشتر است. به همین دلیل رنگ این ابروها پر رنگ تر به نظر می رسد. همچنین در مدل اول انتهای ابرو ها به صورت یک انحنا می باشد.

3. ابروهای با عرض معمولی
حالت ابروهای با عرض متوسط مانند ابروهای خیلی باریک است، اما تفاوت های نیز داراست، در این مدل ابروها سه حالت مختلف وجود دارد.
در نمونه اول، ابتدای ابرو کلفت بوده و انتهای آن به سمت پایین و کمی باریک تر می شود. این حالت تفاوت بارزی با دیگر مدل های ابرو دارد زیرا در این مدل ابرو، زاویه خاصی وجود نداشته و ابروها تقریبا صاف و زاویه انحنای آن ها بسیار کم است.
حالت دوم از ابروها، حالتی است که در آن عرض ابروها متوسط بوده و ابرها کاملا تمیز هستند. این بدین معنی است که ابروها با شیب ملایمی به سمت پایین حالت می گیرند.
حالت سوم گونه ای از ابروها هستند که شیب زیادی دارند. در این مدل ابروها ابروها با زاویه به سمت بالایی شروع شده و سپس با شیب ملایمی به سمت پایین حالت می گیرند.

4. ابروهای با عرض زیاد
دو نوع ابرو با عرض زیاد وجود دارد، که هر دوی آن ها در حالتی که قرار می گیرند شکل یکسانی دارند، اندازه یکسانی دارند وتنها اختلافشان در این است که ابروهای با عرض زیاد پهنای بیشتری نسبت به ابروهای با عرض متوسط دارند، این ابروها کلفتی بیشتری داشته و پرتر به نظر می رسند.
امید است با توجه به مدل های گفته شده بتوانید مدل ابروی مورد علاقه خود را پیدا کرده و به هدف خود که گردتر نشان دان صورت است، دست یابید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 05 آبان 1394 - 18:22:24
خیلی خوب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: