سه شنبه 05 آبان 1394 - 00:25:53

آرایش چشم کژال

آموزش گام به گام چند مدل آرایش چشم با سرمه

آرایش چشم

 



برای بسیاری از ما آرایش و به خصوص آرایش چشم یک عادت شده و انجام آن یک ضرورت به نظر می رسد. حتی یک مداد ساده و یا ریمل ساده می تواند به این موضوع کمک کرده و باعث شود تا چشم ها زیباتر به نظر برسند. در سرتاسر دنیا خانم ها سرمه را به همین دلیل دوست دارند زیرا مقدار کمی از آن می تواند باعث تغییر زیادی در درجه زیبایی افراد گردد.
اما باید توجه کرد که استفاده از سرمه نیز مانند هر وسیله آرایشی دیگر نیاز به رعایت نکات خاص خود دارد. در این مقاله نیز به این موضوع پرداخته شده و راهکارهایی برای زدن یک سرمه زیبا و بدون ریزش آن روی چشم آورده شده است.
نحوه زدن سرمه روی چشم
اگر به تازگی تصمیم گرفته اید که آرایش با سرمه را امتحان کنید ممکن است نیاز به دقت بیشتری داشته باشید. زیرا غلظت سرمه بیشتر بوده و خطوط ناهماهنگ می توانند به مقدار بیشتری خود را نشان داده و زیبایی صورت را زیر سوال ببرند.
قبل از زدن سرمه بهتر است چشم ها را خوب پاک کرده و از نبودن هرگونه ماده آرایشی روی آن اطمینان یابید.
برای استفاده روزمره نیازی به استفاده از کانسیلر در زیر چشم ها نیست ولی اگر می خواهید مهمانی خاصی بروید و یا تیرگی زیر چشمانتان زیاد است می توانید از کانسیلر استفاده کنید.

 



نکته دیگری که در زدن سرمه اهمیت دارد، این است که سرمه را باید در قسمت داخلی پلک چشم بزنید، زیرا این قسمت به تنهایی باعث زیبایی بیشتر چشم می شود. البته اگر به هر ماده آرایشی حساسیت داشته و یا از لنز استفاده می کنید کافیست سرمه را داخل پلک پایینی خود زده و از تاثیر آن روی چشم های تان شگفت زده شوید.
برای این کار دست خود را روی گونه تان قرار داده و از قسمت خارجی چشم تا قسمت داخلی آن در پلک پایینی سرمه را بزنید.

 



وقتی که زدن سرمه روی چشم هایتان به اتمام رسید، وقت آن است که از ریزش آن جلوگیری کنید. برای این کار کافیست کمی پودر و یا پنکک را روی پلک پایینی خود بزنید. برای این کار می توانید از یک فرچه آرایشی استفاده کرده و از ریختن سرمه های کرم مانند جلوگیری کنید.
در انتها نیز دو بار روی مژه هایتان ریمل زده و با فرمژه آن ها را فر کنید.
مدل های دیگر استفاده از سرمه چشم
1. مدل پایه

 



روی پلک بالایی خود یک خط نازک کشیده و این کار را از قسمت داخلی چشم تا قسمت خارجی آن انجام دهید. وقتی به انتهای چشم رسیدید نیز خط را ادامه ندهید.

2. مدل دنباله دار

 



برای به وجود آوردن این مدل ابتدا مانند مدل قبلی بالای چشم خود سرمه کشیده و این کار را از قسمت داخلی چشم خود انجام دهید، سپس از نوک قسمت خارجی چشم هایتان خط را ادامه داده و دنباله دار کنید.

3. مدل دنباله دار دو سر

 



برای دستیابی به این مدل ابتدا مدل آرایش چشم دنباله دار را مانند حالت قبل کشیده و سپس روی خط رویش مژه ها در پایین چشم هایتان نیز این کار را تکرار کنید. از قسمت داخلی چشم و روی پلک پایینی سرمه خود را کشیده و هنگامی که به قسمت خارجی چشم رسیدید، با کمی انحنا آن را ادامه داده و دنباله دار کنید.

4. آرایش گربه ای

 



برای این آرایش ابتدا از قسمت داخلی چشم تا قسمت خارجی آن ی خط باریک بکشید. سپس آن را با ضربات آهسته کمی به سمت بیرون برده و ادامه دهید. وقتی که از خط چشم خارج شدید، به صورت صاف و با زاویه خط آرایش خود را ادامه دهید.
این 4 مدل به علاوه مدل های ساده ای که در ابتدای این مقاله ذکر شد به شما کمک می کند تا با سرمه که برای چشم بسیار مفید است، آرایش زیبایی داشته باشید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 05 آبان 1394 - 18:23:21
ممنون از مطالب فوق العادتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: