سه شنبه 12 آبان 1394 - 02:24:51

ابروهای پرپشت

راه هایی برای تقویت ابروها با مواد طبیعی

ابروهای زیبا و خوش فرم

 



داشتن ابروهای پرپشت از آرزوهای تمام خانم ها و به خصوص خانم هایی که از ابروهای کمی برخوردارند، می باشد. همچنین از آن جا که ابروها در جذابیت و زیبایی چهره و چشم ها نقش موثری دارند، پر پشت بوده آن ها باعث زیبایی چهره نیز می گردد.
از طرفی امروزه برای داشتن ابروهای دلخواه روش های دائم و موقت بسیاری معرفی شده است، اما گاهی خانم ها ترجیح می دهند از این روش ها استفاده نکرده و با ساده ترین راه حل ممکن به رفع مشکل کم پشتی ابرو بپردازند. از طرفی این روش ها گاها بسیار گران هستند و هرکسی از عهده انجام آن ها برنمی آید.
در این مقاله به جای پرداختن به روش های جراحی و تاتو کردن ابروها از چند روش طبیعی کمک گرفته و سعی بر پر کردن ابروها می کنیم.

1. روش های خانگی برای پرپشتی ابروها

یکی از ساده ترین روش های موجود برای پر تر نشان دادن ابروها استفاده از مداد ابروست. زیرا مداد ابرو کار را ساده تر کرده و سریع تر نتیجه دلخواه را به دست می دهد. برای استفاده از مداد ابرو یک مداد همرنگ ابروهای خود را انتخاب کرده و در مکان های از ابروها که نازک هستند، بکشید و با این کار ابروها را به حالت دلخواه خود در آورید. اما این روش دائمی نبوده و پس از شستن ابروها مداد نیز پاک می شود.

2. روغن زیتون
یکی از بهترین و قدیمی ترین روش ها برای پر کردن ابروها استفاده از روغن زیتون است، زیرا روغن زیتون باعث می شود موها ابرو سریعتر رشد کنند. برای استفاده از روغن زیتون، آن را هر روز روی ابروها مالیده و شب را با همین حالت سر کنید. با انجام این کار و استفاده منظم از روغن زیتون در عرض چند روز شاهد نتیجه کار خواهید بود.

3. روغن کرچک
اگر همیشه آرزوی ابروهای مشکی و پر پشتی داشته اید پس باید از روغن کرچک به طور روزمره استفاده کنید. برای این کار روغن کرچک را روزی 2 تا 3 بار روی ابروها بمالید. استفاده از روغن کرچک به رشد موهایی که دیرتر در می آیند نیز کمک می کنند. پس روغن کرچک را روی یک پنبه آرایشی زده و آن را روی ابروها بمالید.


4. شیر
یکی دیگر از موادی که باعث پر کردن ابروها می شود، شیر است. برای استفاده از شیر، تکه پنبه ای را به شیر آغشته کرده و آن را روی ابروها بگذارید. سپس پش از یک ساعت ابروها را بشویید. این کار ممکن است زمان بر باشد اما تا رسیدن به نتیجه دلخواه به کار خود ادامه دهید.

5. روغن نارگیل
همه ما در مورد خواص معجزه آسای روغن نارگیل کم و بیش اطلاع داریم. روغن نارگیل باعث می شود که ابروهایی بلند و تیره به دست آید. برای اسفاده از آن نیز کافیست تکه پنبه ای را آغشته به روغن نارگیل کرده و آن را روی ابروها بمالید. 30 دقیقه صبر کرده و سپس آن را با آب سرد بشویید. این روش را روزی یک بار انجام دهید.


6. ژل آلوئه ورا
آلوئه ورا برای پوست و مو خواص بی نظیری داشته و این خواص در سرتاسر دنیا شناخته شده است. برای استفاده از آلوئه ورا می توانید آن را روی پوست و ابروها مالیده و پس از آن که خشک شد، با آب سرد بشویید. برای دستیابی به بهترین نتیجه این کار را دوبار در روز انجام دهید.


7. دانه های شنبلیله
برای استفاده از دانه های شنبلیله 2 تا 3 قاشق از آن را در طول شب داخل آب قرار دهید و آن را صبح آسیاب کنید تا به یک خمیر ملایم دست یابید. این خمیر را با کمک انگشتان و شب ها روی ابروها مالیده و صبح روز بعد آن را بشویید. این کار را برای 2 ماه پشت سر هم انجام دهید.


8. پوست لیمو و روغن بادام
پوست یک لیمو را رنده کرده و با 4 قاشق چایخوری روغن بادام ترکیب کنید. از این مخلوط 10 روز استفاده نکرده و آن را به حال خود رها کنید. پس از گذشت 10 روز مورد نظر روغن بادام تحت تاثیر پوست لیمو قرار می گیرد و با استفاده دو بار در روز از آن می توان به نتیجه مورد دلخواه دست یافت.


9. آب پیاز
یک پیاز کوچک را گرفته و با کمک تکه ای پنبه آن را روی ابروها بمالید. پیاز باعث می شود که ابروها هرچه سریع تر رشد کنند.

10. برنامه غذایی پر ویتامین
اگر بدن با کمبود ویتامین های B6، زینک، منیزیم، سولفور و فولیک اسید داشته باشد رشد ابروها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای جلوگیری از این مشکل در برنامه غذایی خود مقدار زیادی میوه و سبزی تازه قرار داده و همچنین می توانید از قرص های مولتی ویتامین استفاده کنید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 12 آبان 1394 - 19:18:57
واقعا عالیه
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: