شنبه 16 آبان 1394 - 18:44:11

آرایش چشم دودی

آموزش دو مدل آرایش چشم دودی مشکی

آرایش دودی برای چشم های درشت

 



گاهی اوقات آرایش چشم ها می تواند در ظاهر یک فرد تغییراتی اساسی به وجود بیاورد. به خصوص اگر آرایش چشم به صورت دودی بوده و در آن نیز از رنگ های تیره تری استفاده شده باشد. از بزرگ ترین مزیت های این نوع آرایش چشم، بخشیدن جذابیت هر چه بیشتر به چشم هاست. در این مقاله به دو نوع آرایش چشم دودی با استفاده از سایه مشکی پرداخته شده است.
1. آرایش چشم دودی مشکی

 

 

آرایش چشم مشخص تر، از چند لحاظ زیبایی بیشتری نیز دارد. برای دستیابی به این آرایش نیز باید از مراحل زیر پیروی کرد.
مرحله اول آرایش دودی
 مشکی
ابتدا از یک سایه تیره استفاده کرده و آن را روی پلک بالایی خود بزنید. سپس قسمت انتهایی چشم خود را یافته و هرچه به قسمت خارجی چشم نزدیک تر می شوید، سایه خود را نیز تیره تر کنید.
مرحله دوم
 آرایش دودی مشکی
سپس با استفاده از یک مداد از داخل چشم به سمت بیرون را تیره کرده و  قسمت داخلی چشم را به قسمت بیرونی آن وصل کنید. این کار را روی مژه پایینی هم انجام داده و سپس با انگشت آن را محو تر کنید تا هیچ خطی روی چشم باقی نماند. برای کشیدن مداد نیز می توانید به جای آن از سرمه استفاده کنید تا راحت تر پخش شود.
مرحله سوم
 آرایش دودی مشکی
حال نوبت آن است که بار دیگر از سایه خود استفاده کرده و روی پلک را باز هم سایه تیره بزنید تا تاثیر آن بیشتر دیده شود.
مرحله چهارم
 آرایش دودی مشکی
در مرحله آخر نیز با استفاده از خط چشم و مداد یا سرمه بالا و پایین چشم و روی خط مژه ها را تیره تر کرده و با این کار چشم ها را مشخص تر کنید. در زدن سرمه زیر چشم قت داشته باشید که خیلی آن را پخش نکنید که حلقه های تیره ای زیر چشمان شما به وجود نیاید.

آرایش دودی برای چشم های درشت

 



اگرچه آرایش دودی روی چشم های درشت بهتر به نظر می رسد ولی می توان روی هر گونه چشمی با هر مدلی آرایش دودی زیبایی خلق کرد. برای این کار از مراحل زیر کمک بگیرید.
مرحله اول
 آرایش دودی برای چشم های درشت
در این آرایش می توان از سرمه استفاده کرد. برای شروع از وسط پلک تا قسمت خارجی چشم با سرمه خط هایی کشیده و سپس آن را به سمت داخل چشم انحنا داده و باز هم به سمت داخل چشم برگردید. این کار به این معنی است که یک U بکشید.
مرحله دوم
 آرایش دودی برای چشم های درشت
پس از کشیدن U آن را با یک رنگ سایه تیره پر کرده و خوب پخش کنید. سپس مداد و سایه را خوب پخش کرده و در هم ترکیب کنید تا به هماهنگی سایه و مداد دست یابید.
مرحله سوم
 آرایش دودی برای چشم های درشت
سپس با استفاده از یک سایه سفید زیر ابرو را روشن کرده و تا بالای چشم ها این سایه سفید را بزنید تا سایه تیره زیرین بهتر دیده شود.
مرحله چهارم
 آرایش دودی برای چشم های درشت
سپس به سراغ پلک های پایین رفته و روی خط مژه های پایینی در داخل و خارج چشم خود با استفاده از سرمه خط بکشید. برای زیبایی بیشتر آرایش چشم ها نیز روی مژه ها ریمل بزنید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 17 آبان 1394 - 19:37:41
عالیه
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: