پنجشنبه 21 آبان 1394 - 00:25:04

آرایش گرادینت لب ها

 

 

در جامعه امروزی یکی از مراکز زیبایی و مدل های آرایشی جدید در دنیا کره است که در آن همیشه مدل های جدید مو، ناخن، آرایش و همچنین مدل های جدید لباس هر روزه معرفی می شود. یکی از این مدل های آرایشی که طرفدارن بسیار خود را نیز پیدا کرد و منشا آن از کره بود، آرایش لب ها به صورت گرادینت است که در آن ها لب ها به دو رنگ در می آیند.
لب گرادینت، یک روش ساده است تا لب‌هایتان را طوری آرایش کنید که انگار یک بستنی چوبی قرمز را مکیده ‌اید و این ظاهر را برای چند ساعت حفظ کنید. اگر این آرایش به گونه ای باشد که در آن از سایه‌ی های به رنگ قرمز و صورتی استفاده کنید، می‌تواند بسیار طبیعی به نظر برسد، یا اگر رنگ‌هایی مانند انواع بنفش، آبی و سبز را بکار ببرید، می‌تواند بسیار جذاب باشد.
با وجود آنکه این نوع آرایش لب، مدت زیادی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما همچنان طرفداران خاص خود را حفظ کرده و افراد زیادی در سرتاسر دنیا از آن استفاده می کنند تا یک آب‌ نبات گیلاسی در دهان را تداعی کنند. این نوع آرایش یک روش جالب برای تغییر ماهرانه آرایش لب ها است و انجام آن نیز بسیار ساده می باشد.
مراحل انجام آرایش لب گرادینت
مرحله اول آرایش لب

 



کانسیلر، رژ لب خنثی مورد علاقه‌تان را بردارید و از آن برای کشیدن خط بیرون لبهایتان استفاده کنید. برای هماهنگ کردن خط لب با رنگ پوست تان، کانسیلر یا رژ لب خنثی را کمی محو کنید. اگر کاملا مطابقت نداشت مهم نیست زیرا این، یک آرایش آسان و سریع است و لازم نیست که زیاد دقت کنیم.

مرحله دوم آرایش لب

 



رژ لب صورتی پررنگ یا قرمز یا سایه لب مورد علاقه‌تان را بردارید و روی وسط لب پایین و نزدیک به داخل دهانتان به آرامی چند ضربه بزنید. همین کار را با لب بالا هم انجام دهید.

مرحله سوم آرایش لب

 



رنگ این قسمت را با استفاده از یک فرچه آرایشی، انگشتان دست و یا یک گوش پاک کن روی بقیه لبتان پخش کنید. سپس برای اتمام کار، لب‌هایتان را محکم ببندید و باز کنید.

به همین سادگی این آرایش ساده و زیبای لب ها پایان یافته و جذایت خاصی به لب ها بخشیده می شود.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: