شنبه 16 آبان 1394 - 19:53:44

آرایش ملایم

آموزش مرحله به مرحله آرایش ملایم

گریم و آرایش

 



گاهی مناسبت هایی وجود دارد که باید در آن ها آرایش زیادی داشته و آرایش به گونه ای باشد که به چشم آید ولی در کل و همیشه گفته می شود که کمتر آرایش کردن زیباتر بوده و همچنین کمتر به پوست آسیب می رساند. به خصوص وقتی که صبح ها بی حوصله از خواب بیدار شده و یا وقت کافی برای آرایش وجود نداشته باشد. در این حالت زیبایی چندان مهم نبوده و تنها هدف سریع تر حاضر شدن است. در این مقاله نیز به آرایش ملایمی پرداخته شده که برای خانم هایی که تمایل دارند آرایش کمتری داشته باشند، مناسب است.
وسایل مورد نیاز برای آرایش
• مرطوب کننده
• پرایمر
• مرطوب کننده برنزه و یا کرم پودر برنزه
• کانسیلر (اختیاری)
• سایه چشم
• خط چشم و یا مداد چشم
• ریمل
• رژ لب/برق لب
صورت

 



انجام یک آرایش روتین روی پوست بسیار مهم است. برای انجام آرایش روی صورت ابتدا کمی مرطوب کننده زده و سپس ضد آفتاب بزنید. اگر می خواهید آرایش شما ماندگاری بیشتری داشته باشد از پرایمر استفاده کنید.
پس از آماده کردن پوست نیز یک لایه کرم پودر روی آن بزنید. برای این کار از مرکز صورت شروع کرده و به صورت دایره وار کرم پودر را در بقیه نقاط صورت نیز پخش کنید. سپس با استفاده از یک اسفنج آرایشی و یا فرچه آن را جذب پوست کنید. همچنین می توانید به جای استفاده از کرم پودر از کانسیلر برای پوشاندن لک های صورت خود استفاده کنید.
برای پایان بخشیدن به آرایش پوست صورت با استفاده از یک فرچه در روی آن پنکک و یا پودر زده و کار را پایان دهید. با این کار پوست نیز مات تر شده و آرایش روی آن بیشتر می ماند.
گونه ها

 



رژگونه کمرنگی را با استفاده از یک فرچه آرایشی بزرگ روی برجستگی گونه ها زده و خوب پخش کنید. برای زدن رژ گونه نیز ابتدا یک رنگ کمرنگ را انتخاب کرده و در صورت تمایل همان رنگ را پررنگ تر کنید.
برای براق تر کردن گونه ها نیز می توانید از رژگونه های براق تری استفاده کنید. همچنین می توانید رژگونه را علاوه بر گونه ها روی پیشانی، روی بینی و در اطراف پیشانی نیز بزنید تا چهره هماهنگی بهتری داشته باشد.
چشم ها

 



برای آرایش چشم ها ابتدا روی پلک ها پرایمر زده و یا با استفاده از کانسیلر رگ ها و یا تیرگی زیر چشم ها را بپوشانید.
سپس رنگ مورد نظر سایه خود را انتخاب کرده و آن را روی چشم ها بزنید. از آن جایی که هدف در این مقاله آرایش ملایم است از رنگ های روشنی مانند صورتی کم رنگ و یا نارنجی ارغوانی کمرنگ می توانید استفاده کنید. سپس با استفاده از یک فرچه آرایشی سایه را خوب در سطح چشم پخش کنید.
با استفاده از مداد و یا خط چشم بر روی خط رویش مژه ها را تیره کنید. برای کشیدن مداد و یا خط چشم از قسمت خارجی چشم ها شروع کرده و به داخل بروید. توجه کنید که خط کشیده شده در نزدیکی خط رویش مژه ها باشد.

 



در آرایش چشم ها ابرو ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردارند به همین دلیل مرتب کردن ابروها و در صورت نیاز پر کردن آن ها با مداد و یا یک سایه تیره را فراموش نکنید.
برای تمام کردن آرایش نیز ابتدا مژه ها را فر کرده و سپس روی مژه ها ریمل بزنید. در زدن ریمل از ریشه مژه ها شروع کرده و سپس با ضربات آهسته به بالای مژه ها نیز ریمل را انتقال دهید.

 



فراموش نکنید که بیشتر ریمل را در نزدیکی ریشه زده و خیلی نوک مژه ها را ریملی نکنید تا به هم نچسبند.
لب ها

 



در آرایش لب ها از یک رنگ ملایم استفاده کرده و روی آن یک برق لب کمرنگ بزنید تا آرایش ملایم شما تکمیل شود.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: