شنبه 30 آبان 1394 - 12:51:09

مداد ابرو

انتخاب مداد ابروی مناسب

ابروهای زیبا و خوش فرم

 

 

بدون شک زیباتر کردن ابروها می‌تواند هر صورتی را جذاب تر جلوه دهد اما ابروهای همه آدم‌ها که زیبا نیست؛ مثلا بعضی‌‌ها ابروهای نازکی دارند و دوست دارند ابروهایی پهن داشته باشند و برعکس یا گاهی دوست دارند مدل ابروهایشان را تغییر دهند. در این مواقع بهترین کار این است که خودمان دست به‌کار شویم و با یک مداد ابرو خوب ایراد ابروها را بپوشانیم. ما می‌خواهیم در اینجا به شما چند مداد ابرو با برندهای معروف معرفی کنیم تا بتوانید فقط با یک مداد ابروی خوب حالت ابروهاییتان را آنطور که دوست دارید، تغییر دهید

 

مداد ابرو اتود
مداد ابروی اتود، نرم است و رنگ‌دهی بالایی دارد که این موجب محبوبیت آن بین خانم‌ها شده است. این مداد ابرو در 5 رنگ متنوع در بازار موجود و دارای یک سر برس‌دار است که قبل از کشیدن ابرو می‌توانید حالت ابرو را مرتب کنید. انتخاب رنگ مداد ابرو را باید براساس رنگ پوست، رنگ مو و ابرو انجام دهید.

مداد ابرو اورآل
مداد ابرو اورآل مناسب کسانی است که ابروهای شلوغ و نامنظمی دارند. در فرمول ساخت این محصول موم به کار رفته که رنگ مداد ابرو را بادوام کرده و به ابروها حالت طبیعی‌تری می‌دهد.

مداد ابرو مک
فرمول پودری اما فشرده در مداد ابروی مک سبب می‌شود پس از استفاده، ابرویی مات و مخملی داشته باشید و به همین دلیل ابروهای‌تان ظاهری صاف، یکنواخت و نرم خواهد داشت. ماندگاری بالا از ویژگی این مداد در مقایسه با سایر محصولات مشابه است ولی به همین نسبت از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

مداد ابرو ایزودورا
مداد ابرو ایزودورا محصولی ایده‌آل برای پر کردن ابروها و فرم دادن به ابروها همچنین آرایش مات آنهاست. فرمولاسیون این مداد ابرو بر پایه موم است و کسانی که چشمان حساسی هم دارند، می‌توانند به راحتی از این مداد ابرو استفاده کنند. اگر ترجیح می‌دهید از مواد آرایشی با پایه طبیعی استفاده کنید، سراغ این محصول بروید.

مداد ابرو کاتریس
مداد ابرو کاتریس با داشتن برسی حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا ابروهایی خوش‌حالت و مرتب داشته باشید. البته برای استفاده از این مداد ابرو  بهتر است شیوه مداد کشیدن ابرو را یاد بگیرید تا بتوانید از برس حرفه‌ای آن درست استفاده کنید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش فرم دادن و قرینه سازی ابرو اینجا کلیک کنید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

مطالب خوبی ارایه میدین ممنون وخسته نباشین
شنبه 30 آبان 1394 - 18:30:48
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: