جمعه 29 آبان 1394 - 01:18:33

پوست سالم

چگونه پوستی با طراوت داشته باشیم؟

پوست زیبا و سالم

 



این که افراد مشهور ساعت ها بیرون و در حال فیلمبرداری هستند ولی همچنان ظاهری با نشاط دارند، خود به تنهایی موجب حسرت بسیاری از ماست. یکی از دلایل این که این افراد سرحال به نظر می رسند، این است که پوست آن ها شاداب و با طراوت به نظر می رسد. این طراوت و تازگی نیز وقتی به دست می آید که روی صورت آرایش متضاد با پوست صورت و لب ها وجود نداشته و تنها همان رنگ های موجود روی صورت کمی برجسته شده باشند. این ظاهر باعث می شود که چهره درخشش خاص خود را حفظ کرده و همواره پرانرژی و سرحال به نظر برسد. در این مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته شده و روش هایی برای به دست آوردن آرایشی که صورت را همواره شاداب نشان دهد، نشان داده شده است.
آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست

 



پوست و قتی سرحال و با نشاط به نظر می رسد که نرم  بوده و رطوبت لازم به آن رسیده باشد. برای این کار می توان از لوسیون های آبرسان صورت استفاده کرده و یا از کرم های مرطوب کننده معمولی کمک گرفت تا با به دست آوردن رطوبت لازم پوست زیبایی خود را حفظ کند. پس اگر دنبال پوستی زیبا هستید کافیست روزانه 3 تا 5 دقیقه وقت گذاشته و به هدف خود دست یابید.

استفاده از پرایمر

 



یکی دیگر از روش هایی که باعث می شود حتی پس از ساعت ها پوست شاداب به نظر برسد استفاده از پرایمر در هنگام آرایش است. برای استفاده از پرایمر کافیست روی پیشانی و بینی خود پرایمر بزنید. حتی اگر پوست چربی دارید نیز این کار را انجام دهید و بعدا از پنکک و یا پودر برای گرفتن این چربی استفاده کنید، البته پرایمر خود باعث ماندگاری و بهتر نشان دادن هر نوع پوستی حتی پوست چرب نیز می شود.

استفاده از کانسیلر هایلایت کننده

 



لکه ها و جای زخم ها معمولا باعث می شوند که چهره افراد گرفته به نظر برسد برای همین بهتر است برای پوشاندن این لکه ها از کانسیلر استفاده کرد. حال اگر این کانسیلر هایلایت کننده باشد باعث می شود که پوست سالم و جذاب تر به نظر برسد.

استفاده از زیر سازی مناسب

 



زیرسازی و گریم صورت در رنگ ها و مدل های مختلفی وجود دارد. حال برای این که پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید کافیست که این زیرسازی مناسب با توناژ صورت باشد. برای روی زیرسازی نیز کافیست که از پودر مناسب با پوست صورت استفاده کرد تا همواره بتوان پوستی زیبا و با طراوت داشت.

استفاده از رژگونه کرمی به جای پودری

 



تنها در صورتی استفاده از رژگونه پودری توصیه می شود که این رژگونه امتحان خود را پس داده و با زدن مقدار کمی از آن هم ماندگاری آن را ثابت شده باشد. در غیر این صورت بهتر است از رژگونه ای که کرم مانند باشد استفاده کنید. زیرا استفاده از این رژگونه ها راحت تر بوده و نشاط چهره را نیز پس از چند ساعت باز هم حفط می کنند و نیازی به استفاده بیش از حد آن ها وجود ندارد. همچنین رژگونه های کرمی خیلی براق و خیلی مات نیستند.

استفاده از برق لب

 



می توان به جای استفاده از رژ لب های پررنگ از کمی برق لب روی لب ها استفاده کرد. این برق لب ها معمولا خیلی رنگ نداشته و تنها لب ها را کمی براق تر نشان می دهند که این خود باعث می شود که پوست صورت هم با طراوت به نظر برسد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 29 آبان 1394 - 22:03:03
ممنون از مطالبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: