پنجشنبه 12 آذر 1394 - 00:30:21

پوست زیبا و درخشان

10 روش برای دستیابی به پوستی درخشان

پوستی زیبا و شفاف



دستیابی به پوستی زیبا و درخشان نیاز به ژن خوبی نداشته و همه می توانند با استفاده از چند تکنیک ساده و رعایت چند نکته به آن دست یابند. در این مقاله به بررسی چند مورد از این تکنیک ها پرداخته شده که کاملا طبیعی هستند و نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی ندارند. البته لازم به ذکر است که پس از به کار بردن این تکنیک ها دیگر مایل نخواهید بود که از محصولات شیمیایی استفاده کنید. پس خود را آماده یک تغییر اساسی در زندگی تان بکنید.
نکته زیبایی اول
یک تخم مرغ را برداشته، سفیده آن را جدا کرده و این سفیده تخم مرغ را با عسل در جهت خلاف عقربه های ساعت هم بزنید تا به صورت یک ماسک صورت در آید. قبل از این که به رختخواب بروید این ماسک را روی صورت خود مالیده و صبح با آب بشویید. این ماسک پوست را شاداب کرده و اگر به دلیل قرار گیری در زیر خورشید رنگ آن عوض شده بود رنگ آن به حالت سابق خود برمی گردد.

 


نکته آرایشی دوم
پودر بلغور جو، عسل، ماست و بادام را با هم ترکیب کرده و با مخلوط کن خوب به بزنید تا ترکیبی یکدست به وجود آید. سپس این مخلوط به دست آمده را روی پوست خود قرار دهید. 10 دقیقه صبر کنید سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید.
نکته آرایشی سوم
خیار بی شک یکی دیگر از محصولات شگفتی آفرین برای پوست است. برای استفاده از خیار روی پوست ابتدا آب آن را گرفته و با شیر ترکیب کنید. سپس مخلوطی که به دست آورده اید را روی صورت خود بمالید.

 


نکته آرایشی چهارم
برای پوست های چرب 1 فنجان کاکائو، 9 قاشق چایخوری خامه، 1 فنجان تکه های پاپایا، 4/3 فنجان عسل و 9 قاشق چایخوری پودر بلغور جو را در مخلوط کن ریخته و خوب هم بزنید تا مخلوط یکدستی به وجود آید. ماسک به دست آمده را روی صورت خود زده و 15 دقیقه صبر کنید. پس از 15 دقیقه آن را با آب گرم از روی صورت خود بشویید.
نکته آرایشی پنجم
برای پوست های چرب، آب انگور را گرفته و با آب لیمو و سفیده تخم مرغ ترکیب کنید تا ماسکی برای صورت به وجود آید. سپس آن را روی صورت زده و  20 دقیقه صبر کنید و با آب گرم بشویید. لیمو برای درخشش پوست، انگور برای سفید کردن آن و سفیده تخم مرغ برای سفت کردن پوست صورت عمل کرده و ترکیب آن ها باعث زیبایی هر چه بیشتر پوست می گردد.
نکته آرایشی ششم
این مورد مناسب پوست های خشک نیست. یک لیمو را به دو قسمت بریده و آن را روی صورت خود بمالید سپس 20 دقیقه صبر کرده و صورت را با آب سرد بشویید. این کار باعث می شود که پوست صورت تازگی خود را به دست آورد.
نکته هفتم آرایشی
برای پوست های خشک که در مقایسه با پوست های چرب و معمولی نیاز به آبرسانی بیشتری داشته و باید مرطوب شوند می توان از ترکیب عسل، روغن سبزیجات و لیمو استفاده کرد. برای این کار کافیست ترکیب این مواد را روی صورت مالیده و پس از 10 دقیقه آن ها را با آب سرد شست تا پوست زیبایی و درخشش مورد نیاز خود را باز یابد.
نکته هشتم آرایشی
این نکته برای همه پوست ها امکان پذیر است. برای به وجود آوردن ماسکی که مناسب همه پوست هاست کافیست شیر و عسل را با هم مخلوط کرده و آن را روی صورت قرار داد. پس از 25 دقیقه مخلوط مورد نظر را با آب معمولی شست تا به پوستی زیبا و شاداب دست یافت.
نکته نهم آرایشی
یک تکه کدو حلوایی را را با زرده تخم مرغ و شیر مخلوط کرده و آن را به صورت ماسک روی صورت قرار دهید. سپس 30 دقیقه صبر کرده و آن را با آب معمولی بشویید.
نکته آرایشی دهم
برای داشتن پوستی نرم، درخشان و زیبا کافیست 2/1 فنجان عسل را به آب وان حمام خود اضافه کرده و در آن دراز بکشید تا تمام پوست بدن شما نرم و درخشان و در عین حال زیبا گردد.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

سه شنبه 14 دی 1395 - 08:01:16
خیلی خوووووب
پنجشنبه 12 آذر 1394 - 20:05:30
فوق العادست
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: