یکشنبه 15 آذر 1394 - 00:27:37

جلوگیری از پیری پوست

جلوگیری از پیر و چروک شدن پوست

پوست جوان و شاداب



یکی از بزرگ ترین علائم بالا پیری پوست وجود چین و چروک روی آن می باشد که اکثر خانم ها می خواهند این چروک ها را پوشانده و کاری کنند که دیده نشوند. کرم های زیبایی، سرم ها، ژل ها و روغن های بهداشتی وجود دارند که به منظور جلوگیری از چین و چروک استفاده می شوند، اما مشکلی که وجود دارد این است که این کرم ها بسیار گران قیمت هستند و هر کسی توانایی استفاده از آن ها را ندارد. در این مقاله به روش هایی پرداخته شده است که بدون نیاز به صرف هزینه زیادی می تواند از بروز چین و چروک روی صورت جلوگیری کند.
• دوری از آفتاب

 



سعی کنید که از قرار گرفتن طولانی مدت در زیر آفتاب به شدت پرهیز کنید. اشعه های مضر خورشید، ممکن است به پوست آسیب رسانده و قرارگیری طولانی مدت در زیر اشعه ههای خورشید باعث بروز چروک روی پوست می شود. پس اگر می خواهید به هر دلیلی در زیر آفتاب قرار بگیرید از ضد آفتاب، چتر، عینک آفتابی و محصولاتی از این قبیل استفاده کنید تا پوست تان چروک نشود.

• استفاده هر روزه از ضد آفتاب

 



اگر فکر می کنید که ضدآفتاب تنها در روزهای آفتابی و در کنار دریا نیاز است، سخت در اشتباهید زیرا برای محافظت پوست در برابر اشعه های خورشید، ضد آفتاب بهتر از هر چیز دیگری عمل می کند. همچنین از ضد آفتابی ستفاده کنید که روی آن کلمه “broad spectrum" ذکر شده باشد.

• شیشه های ماشین خود را دودی کنید

 



برخی خانم ها فکر می کنند که قرار گرفتن در ماشین آن ها را در برابر اشعه های خورشید حفاظت می کند، این در حالی است که اشعه های خورشید می توانند از شیشه های ماشین عبور کرده و علاوه بر آسیب رساندن به پوست آن را از بین ببرند.

• آب بنوشید

 



اگر روی پوست خود شاهد خطوط لبخند و چروک های ریزی هستید، باید از این به بعد بیشتر دقت کنید. اما نگران هم نباشید زیرا روش های زیادی برای پنهان کردن چین و چروک ها وجود دارد. اما ارزان ترین و بی دردسر ترین این روش ها نوشیدن آب در طول روز است. آب پوست را نرم کرده و به آن درخششی بینظیر می بخشد.

خواب

 



اگر عادت دارید که شب ها دیر وقت بخوابید، به این معنی است که از همین الان باید آمادگی چین و چروک روی صورت خود را داشته باشید. دلیل این امر وجود کلاژن های پوستی است که پروتئینی است که به پوست خاصیت کشش داده و باعث زیبا پوست می شوداین کلان ها یا پروتئین ها در طی شب روی پوست به وجود آمده و به زیبایی آن کمک می کنند.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش مراقبت از پوست اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 15 آذر 1394 - 19:29:41
ممنون از نکات خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: