یکشنبه 15 آذر 1394 - 00:54:49

بلیاژ مو

دلیل بلیاژ کردن موها

جدیدترین مدل رنگ مو



بلیاژ موها تکنیکی از هایلایت موهاست که از سال 2011 تا به امروز بین خانم ها و حتی آقایان رواج یافته است. در این تکنیک از وسط موها تا پایین رنگ موها تغییر داده شده و با هماهنگی لازمی که بین موهای بالایی و پایینی به وجود می آید موها بسیار زیبا دیده می شوند. برخلاف استفاده از فویل برای هایلایت موها که از گذشته تاکنون مرسوم بوده و روش کاملا دقیقی است بلیاژ کردن موها این اجازه را به شما می دهد تا به طور کاملا آزادانه عمل کرده و موها را به صورتی که می خواهید و حتی کوتاه و بلند هایلایت کنید. هدف از بلیاژ کردن موها این است که موها به گونه ای به نظر برسد که گویی اشعه های خورشید روی آن ها تابیده و رنگ آن ها را تغییر داده است. در این مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته شده و برای شما دلایل بلیاژ کردن موها را یکی یکی بر می شمارد.
• بلیاژ موها برای هر فصلی مناسب است

 



موهای بلیاژ شده و هایلایت موها می تواند در هر فصلی مطابق همان فصل بوده و موها به صورت زیبایی به نظر برسند. از طرفی بلیاژ موها می تواند یاد آور اشعه های خورشید و به رنگ روشن تری نیز باشد. پس صرف نظر از فصلی که در آن قرار دارید می توانید موها را به رنگ دلخواه خود چه تیره و چه روشن بلیاژ کرده و به زیبایی بیشتر آن ها کمک کنید.

• تغییر پذیر بودن بلیاژ

 



علاوه بر این که بلیاژ موها در سرتا سر سال قابل انجام است از آن جایی که روش های مختلفی برای این کار وجود دارد روش بسیار متغیر و زیبایی بوده و می توان به راحتی در مورد موها و رنگ آن ها تصمیم گرفت. یک بلیاژ معمولی بلیاژی است که در آن موها به دو رنگ در آمده باشند و این نوع بلیاژ بسیار مرسوم است. در این روش موهای بالایی تیره تر بوده و موهای زیرین روشن تر هستند ولی می توان بلیاژ را به صورت معکوس و یا با ترکیب رنگ های متفاوت تری نیز انجام داد.

• بلیاژ در خانه

 



بله کاملا درست است، ممکن است بلیاژ موها کمی تخصصی به نظر برسد و بهتر است که این کار توسط یک فرد متخصص انجام شود زیرا آن فرد نقاط سایه روشن موهای شما را بهتر تشخیص داده و بلیاژ بهتری روی موهای شما پیاده می کند ولی در بازار کیت هایی برای انجام بلیاژ در خانه نیز وجود داشته و خانم ها در سر تا سر دنیا می توانند در خانه خود و مانند یک رنگ کردن معمولی موهایشان را بلیاژ کنند. البته ممکن است تلاش های اولیه تان به خوبی آن چیزی که می خواهید نباشد ولی پس از کمی تمرین و تکرار خوهاید دید که شما هم می توانید به زیبایی یک سالن زیبایی موهای خود را بلیاژ کنید.

• بلیاژ بسیار کاربردی بوده و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود

 



وقتی که درباره رنگ کردن موها و یا هایلایت آن ها صحبت می شود به این معنی است که برای داشتن مداوم یک رنگ هر چند وقت یک بار به سالن زیبایی رفته و یشه ها را رنگ کرده و موها را ترمیم کرد. ولی یکی از بزرگ ترین ویژگی های بلیاژ این است که در این نوع هایلایت از آن جایی که هایلایت موها از وسط آن ها انجام می شود می توانید مدت زیادی برای ترمیم آن اقدام نکرده و همچنان موهای زیبایی داشته باشید. که این هم باعث می شود که در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود و همدر طولانی مدت پول کمتری خرج می کنید.

• زیبایی و سرزندگی بیشتر چهره با کمک بلیاژ

 



اگر دقت کرده باشید گاهی چهره انسان خسته و کسل به نظر رسیده و جذابیت همیشگی خود را از دست می دهد ولی داشتن هایلایت های زیبایی در کنار صورت می تواند این حس را از بین برده و شما را سرزنده تر نشان دهد.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش رنگ مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 15 آذر 1394 - 19:28:32
فوق العادست
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: