دوشنبه 12 بهمن 1394 - 13:35:23

آرایش چشم دودی

آرایش چشم دودی

آموزش آرایش چشم دودی

 

بسیاری از بازیگران هالیوودی معمولا آرایش های بی نقص و زیبایی دارند. یکی از آرایش هایی که در بین خانم های هالیوودی و همچنین خانم ها در سرتاسر دنیا محبوب است، آرایش چشم دودی است. آرایش دودی به سبک های مختلفی وجود دارد که معمولا در کشورهای آسیایی و به خصوص کشورهای حوزه خاورمیانه سبک های خلیجی آن به شدت محبوب است. اما بیشتر هنرمندان هالیوودی ترجیح می دهند که آرایش چشم دودی کمرنگ تری داشته باشند. اگر شما هم به دنبال چنین آرایش زیبا و در عین حال ساده ای هستید کافیست از مراحل زیر پیروی کنید.
مواد مورد نیاز
• ریمل
• خط چشم
• مداد مشکی و نقره ای
• سایه نقره ای، مشکیو خاکستری

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم دودی
هدف از آموزش آرایش  چشم دودی در این مقاله سبکی از آرایش دودی است که بسیار ساده بوده، نیاز به لوازم آرایش خاصی نداشت و در چند مرحله کوتاه به سادگی امکان پذیر است.

 

آرایش چشم دودی ازآکادمی نیکان

مرحله اول آموزش آرایش چشم دودی

برای این نوع آرایش ابتدا پشت چشم ها را با سایه مشکی بپوشانید. سپس دور چشم ها و داخل آن ها را با یک مداد مشکی و یا با استفاده از یک سرمه تیره خط بکشید تا چشم ها قاب گرفته شوند. سپس خط چشم خود را در خط زیر مژه های پایینی کشیده و بالای مژه های بالایی هم بزنید. ددقت داشته باشید که گوشه های هر دو چشم را خالی نگه دارید. زیرا زدن خط چشم و یا مداد چشم به گوشه چشم ها آن ها را کوچک نشان داده و یا خوابالوده نشان می دهند. در عوض می توانید در اطراف چشم ها از یک مداد روشن استفاده کرده و یا این نقطه را خالی بگذارید تا چشم ها درشت تر و زیباتر به نظر بسند.


مرحله دوم آموزش آرایش چشم دودی

سپس پشت پلک ها را سایه زده و به صورت ترکیبی از مشکی و خاکستری درآورید. می توانید از سایه اکلیل دار استفاده کنید تا با بسته شدن چشم هایتان برق اکلیل ها به چشم آید ولی این امر کاملا اختیاری است. پس از آن که به پشت پلک ها سایه تیره زدید، زیر آن ها را هم کمی یره کنید تا مردمک چشم ها خود را بهتر نشان دهد. اگر بیش از اندازه از سایه استفاده کردید می توانید آن را پاک  کرده و دوباره بزنید. پس از زدن سایه با نوک انگشت وسط آن را خوب پخش کنید تا محو شود. همچنین اگر بخواهید می توانید ناحیه زیر چشم ها را سیاه تر کنید.

ر
مرحله سوم آموزش آرایش چشم دودی

برای بلند و زیبا نشان دادن مژه ها از ریمل های حجم دهنده و بلند کننده استفاده کنید تا مژه ها بیشتر نشان داده شده و سپس آن ها را با یک شانه مژه مرتب کنید. فراموش نکنید که ریمل را هم روی مژه بالا و هم روی مژه پایین بزنید.

با استفاده از این نکات ساده می توان یک آرایش چشم دودی ساده ولی زیبا به دست آورد.

 

برای مشاهده فیلم آموزش آرایش اینجا کلیک کنید.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: