دوشنبه 19 بهمن 1394 - 22:35:38

رژ لب بنفش

رژ لب بنفش

آرایشی متفاوت و زیبا با رژلب بنفش

رژ لب بنفش
رژ لب بنفش یکی از رنگ هایی است که به سختی می توان آن را با قسمت های دیگر صورت هماهنگ کرد و خانم ها به ندرت از این رنگ رژ استفاده می کنند. اما این رنگ رژلب بسیار جذاب و مفرح بوده و به خصوص مخصوص خانم های با جسارت و کسانی است که می خواهند منحصر به فرد باشند. از  طرفی رژلب بنفش طیف رنگی زیادی داشته و می توان از انواع   رنگ های  آن استفاده کرد.پس اگر شما هم به  رژ لب بنفش علاقه داشته ولی نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید می توانید ازمقاله زیر کمک بگیرید.


رژ لب بنفش با مداد مشکی و آرایش طبیعی چشم ها، ریمل مشکی، و کرم مات یکی از آرایش های بسیار زیبا با رنگ بنفش محسوب می شود.

یکی دیگر از روش های استفاده از رژ لب بنفش استفاده همزمان آن با سایه صورتی است تا به چهره حالتی جادویی بدهد.


رژ لب بنفش تیره یا آلویی یکی از رنگ های جذاب بوده و می توان از این رنگ در خط چشم مشکی و آرایش تیره چشم برای به دست آوردن ظاهری مرموز و در عین حال زیبا استفاده کرد.

 

یکی از مزیت های رژ لب بنفش آن است که می توان این رنگ رژلب  را به صورت آمبره در آورده و آن را با رنگ های صورتی و خط چشم گربه ای هماهنگ کرد.

 

یکی از آرایش های بسیار شیک و در عین حال زیبا استفاده از رژ لب بنفش و خط چشم و آرایش چشم گربه ای به رنگ بنفش کمرنگ است.

رژ لب بنفش زیبا

 

اگر هم به دنبال آرایش رنگی تری هستید می توانید از رژلب بنفش کمرنگ و پررنگ استفاده کرده و در مرکز آن از رژ لب صورتی استفاده کنید. ناخن ها را هم با لاک هایی با این ترکیب رنگ ها تزئین کنید.

رژ لب صورتی و بنفش

 

اگر می خواهید از رژ لب بنفش کمرنگ تری استفاده کنید، می توانید از رژ لب بنفش نئونی به همرا خط چشم همرنگ آن استفاده کنید.

بنفش کمرنگ می تواند به حالت های مختلف دیگری نیز استفاده شود. به طور مثال می توان از خط چشم مشکی در بالای چشم از رنگ سفید آن در پایین چشم استفاده کرده و از یک رژ لب منتاسب پوست استفاده شود.

 

رژ لب بنفش زیبا

اگر موهای روشنی داشته و می خواهید مانند یک پرنسس برفی به نظر برسید هم می توانید لب های خود را به رنگ بنفش در آورده و آرایش صورت خود را به حداقل برسانید.

در نهایت اگر به دنبال این هستید که سرها به سمت شما برگردد می توانید از رژ لب بنفش، خط چشم مشکی و  سایه آبی رنگ استفاده کنید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: