دوشنبه 26 بهمن 1394 - 11:32:55

آرایش سریع

آرایش ساده

آرایش مناسب برای از بین بردن خواب آلودگی

آرایش ساده

 

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که برنامه فشرده ای در زندگی خود داشته و گاهی از اوقات مجبور به شب بیداری هستید، می بایست به فکر چهره خود در روز بعد هم باشید. زیرا کم خوابی در صورت کاملا مشخص بوده و به راحتی قابل تشخیص است. پس اگر با این اتفاق زیاد روبرو می شوید بهتر است که فکری برای زیبایی و تازگی صورت و آرایش خود بکنید.

در این مقاله  گروه رژلب با بررسی چند راهکار و چند روش ساده به شما توصیه هایی برای از بین بردن خواب آلودگی و تظاهر به خوب خوابیدن می کند..

مرطوب کننده

 

آرایش ساده


مرطوب کننده یکی از محصولاتی که است که همیشه باید همراه خود داشته باشید. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که کم می خوابید باید بدانید که این امر موجب خشکی پوست شما شده و برای از بین بردن این خشکی نیاز به استفاده از مرطوب کننده است تا پوست بتواند لطافت و نرمی خود را بازیابد. در این مواقع پس از استفاده از مرطوب کننده می توانید آرایش کنید.

ماسک صورت

اگر وقت اضافه برای گذاشتن ماسک روی صورت خود ندارید می توانید ماسک را روی صورت گذاشته و کارهای خود را انجام دهید، سپس ماسک را شسته و با پوستی با طراوت و جوان شده روبرو شوید. از بزرگ ترین مزیت های ماسک صورت این است که پوست شما را بهبود بخشیده و به شما کمک می کند بدون آرایش زیاد هم زیبا به نظر برسید.

 زیرسازی ملایم

 

آرایش ساده


زدن یک زیرساز سنگین و کرم های زیاد بر روی پوست به خصوص بعد از یک شب خوب نخوابیدن باعث می شود که پوست شما آسیب دیده و آرایش شما هم زیبا نشود. پس سعی کنید به جای زیر سازی های سنگین تنها از مقداری از زیرسازی استفاده کنید که توناژ پوست شما را یکدست کرده و به شما ظاهر بهتری بدهد.

 کانسیلر

 

آرایش ساده


این که شب ها بیدار باشید و یا کم بخوابید باعث به وجود آمدن حلقه های تیره رنگی در زیر و اطراف چشمان شما می شود، پس سعی کنید همیشه کانسیلر همراه خود داشته باشید که بتوانید پف و تیرگی زیر چشمان خود را از بین ببرید. برای استفاده از کانسیلر کمی از آن را زیر چشمان خود زده و با انگشت وسط خود آن را پخش کنید.

 مداد چشم سفید

 

آرایش ساده

 


قسمت پایینی چشم خود را با مداد سفید خط کشیده و با این کار چشم های خود را باز و بیدار نشان دهید. برای این که نشان دهید شب قبل راحت خوابیده اید می توانید گوشه داخلی چشمان خود را هم با مداد چشم روشن کنید.

 ریمل

 

آرایش ساده


یکی دیگر از روش هایی که به شما کمک می کند تا تظاهر به داشتن خواب راحت و کافی کنید، استفاده از ریمل است. برای استفاده از ریمل 1 یا دوبار ریمل را روی مژگان پایینی خود کشیده و حتما آن را روی مژه های پایینی خود هم بزنید. البته فراموش نکنید که مصرف بیش از اندازه ریمل باعث جمع شدن آن روی مژه ها شده و جلوه زیبایی ندارد.

 رژگونه

 

آرایش ساده


رژگونه باعث می شود که چهره شما به طور طبیعی زیبا به نظر رسیده و استفاده از کرم یا پودر برنزه برای این کار هم باعث می شود که به چهره شما گرما بخشیده شود. به همین دلیل دیگر نیازی به زیر سازی صورت نبوده و تنها در مواقع ضروری یا مناسبت های خاص می توانید صورت خود را زیرسازی کنید.

 هایلایتر

پس از اضافه کردن کمی گرما و حرارت به چهره خود که به دلیل کم خوابی شب قبل احتمالا رنگ پریده است می توانید از هایلایتر روی بینی و دقیقا بالای سیب گونه ها استفاده کنید تا صورت درخشان تری داشته باشید. این کار باعث می شود ازکدری پوست شما هم جلوگیری شود.

رژ لب روشن و ملایم

برای تازه نشان دادن صورت بهتر است روی لب ها از آرایشی استفاده کنید که کمرنگ و ملایم باشد. برای این کار می توانید از برق لب و یا رژ لب همرنگ لب های خود استفاده کنید. در این آرایش هدف زیبا نشان دادن چهره بدون استفاده از آرایش زیاد است.

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش آرایش لایت اینجا کلیک کنید.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: