دوشنبه 03 اسفند 1394 - 15:56:10

نکات زیبایی

سلامت و زیبایی

تغییر در سبک زندگی و زیبایی بیشتر

سلامت و زیبایی



داشتن ژن های خوب و یا استفاده از محصولات گران قیمت و شناخته شده باعث زیبایی افراد نشده و باید عوامل دیگری مانند سبک زندگی و نحوه مراقبت پوست و مو را هم در نظر گرفت. ممکن است باور این موضوع کمی سخت باشد ولی برخی عادات کاملا عادی که ممکن است بدون ضرر هم به نظر برسند می توانند در از بین بردن زیبایی و شادابی شما نقش به سزایی داشته باشند.
در این مقاله به این مساله بیشتر پرداخته شده و به بررسی سبکی از زندگی می پردازیم که بدون شک باعث زیبایی بیشتر هر فردی خواهد شد.

خوابیدن

خوابیدن یکی از فعالیت هایی است که گاها افراد به آن توجه نکرده و به دلیل درگیری و مشغله های زندگی در نظم و زمان آن کوتاهی می کنند. گاهی اوقات افراد ترجیح می دهند به جای این که شب ها بخوابند، کار کرده و روزها بخوابند. این کار یک عادت بسیار مضر و حتی خطرناک است. زیرا بدن در طول شب نیاز به استراحت داشته و باید برای به دست آوردن انرژی لازم اصطلاحا ریشارژ شود. این در حالی است که خوابیدن در طول روز این طور نبوده و باعث خستگی بیشتر بدن هم می شود. بنابراین کسانی که روزها می خوابند همیشه خسته تر، پیرتر و بی حال تر به نظر می رسند. چرا که به بدن خود اجازه کسب دوباره انرژی را نداده اند.

روغن نارگیل

 

روغن نارگیل

 

می توان گفت یکی از سالم ترین روغن های مودر جهان روغن نارگیل است و از آن می توان در همه جا استفاده کرد. روغن های نارگیل با چربی کمتر در آشپزی، روغن نارگیلی که در آن مواد شیمیایی مخصوص به کار رفته باشد برای پاک کردن آرایش کاربرد دارد.و برای از بین بردن خشکی لب ها یا پوست می توان ازخود روغن نارگیل استفاده کرد. همچنین می توان از روغن نارگیل به عنوان مرطوب کننده بدن، به عنوان دهان شو و بی نهایت مورد دیگر استفاده کرد. این ماده طبیعی می تواند جایگزین بسیاری از مواد شیمیایی در منزل شما شده و اثرات مخرب کمتری هم داشته باشد.

سبزیجات

 

سلامت و زیبایی با مصرف سبزیجات

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید هم در ظاهر و هم در باطن سالم بمانید باید از سبزیجات استفاده کنید. زیرا سبزیجات علاوه بر از بین بردن سموم بدن و تصفیه خون به حالت روحی نیز کمک کرده و باعث می شود که فرد سرحال و شاداب باشد. اگر هم از جویدن و خوردن سبزیجات خام لذت نمی برید، می توانید آن ها را خرد کرده و به صورت یک آبمیوه و کوکتل خوشمزه استفاده کنید.

چای قرمز

یکی از منابع غنی آنتی اکسیدان چای قرمز است. اگر می خواهید جوانی خود را حفظ کرده و همیشه جوان بمانید رمز آن در نوشیدن چای قرمز است. این نوع از چای کافئین نداشته و برای کسانی که نمی خواهند کافئین مصرف کنند هم مناسب است. همچنین این چای هر گونه التهابی را از بین برده و جای جوش، عدم هماهنگی توناژ پوست، خشکی پوست و هرگونه مشکل پوستی دیگر را از بین می برد.

ورزش کردن

 

سلامت و زیبایی با ورزش کردن

 

اگر به فکر سلامتی خود بوده و می خواهید همیشه زیبا و سالم بمانید کافیست تحرک داشته باشد. تحرک داشتن در طول روز باعث می شود که ضربان قلب بالا رفته و با سوزاندن کالری بیشتر بدن سالم و اندام متناسب تری داشته باشید. برای تحرک نیاز به ورزش های سنگین نیست و کافیست راه رفته و یا در خانه حرکات کششی انجام دهید. حتی انجام فعالیت های روزانه هم می تواند تحرک محسوب شود.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 04 اسفند 1394 - 07:21:18
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: