یکشنبه 09 اسفند 1394 - 13:55:17

فرچه آرایشی

فرچه های آرایشی

انتخاب فرچه ی آرایشی مناسب

فرچه آرایشی


انتخاب و استفاده از یک فرچه آرایشی نیاز به داشتن تخصص کافی در آرایش داشته و از آن جایی که تعداد این فرچه ها زیاد است، انتخاب در بین آن ها نیز دشوارتر است. زیرا هر فرچه ای برای یک منظور به وجود آمده و نمی توان از آن برای کار های دیگر استفاده کرد. زیرا در غیر این صورت آرایش زیبایی به دست نیامده و نتیجه به دست آمده با چیزی که در ذهن داریم مغایرت زیادی خواهد داشت.
بر همین اساس در این مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته شده و برخی از این فرچه ها با توجه به مهارت شما در آرایش کردن (مبتدی، نیمه حرفه ای و حرفه ای) طبقه بندی شده اند.

فرچه آرایشی مخصوص افراد مبتدی

 

فرچه آرایشی برای افراد مبتدی

 

1. این فرچه آرایشی برای سایه چشم بوده و برای ترکیب کردن سایه ها نیز به کار برده می شود.
2. این فرچه آرایشی برای زدن رژگونه بوده و داشتن آن برای هر خانم ضروری است. به خصوص افراد مبتدی می توانند از این فرچه کمک گرفته و سایه دلخواه خود را روی گونه هایشان بمالند. به کمک این فرچه می توان رژگونه را روی برجستگی گونه ها زد.
3. فرچه خط چشم، مخصوص خانم هایی است که از خط چشم های مایع استفاده کرده و با کمک آن ها به چشمان خود حالت دلپذیرتری می دهند. این فرچه سر باریک به شما کمک می کند تا خط چشم ظریف و زیبایی را بدون هیچ خطایی به دست آورید.
4. فرچه ابرو برای افراد مبتدی بسیار مناسب است، زیرا این فرچه به ابروها شکل داده و از آن جایی که موهای آن سفت است به شما کمک می کند تا بدون خطا، ابروهای دلخواه خود را داشته باشید.
5. فرچه کانسیلر برای استفاده از کانسیلر به کار رفته و سر تیز آن به شما کمک می کند تا هرگونه کرم یا کانسیلر مایعی را در محل مورد نظر خود بمالید.

فرچه آرایشی مخصوص افراد نیمه حرفه ای

 

فرچه آرایشی برای افراد نیمه حرفه ای

 

1. فرچه آرایشی کرم پودر یک وسیله ضروری برای خانم هایی است که از کرم پودر استفاده کرده و عادت به زیرسازی صورت خود دارند. این فرچه آرایشی به شما اجازه می دهد تا از مدل های مختلف زیر سازی کمک گرفته و آرایش بی نقصی داشته باشید.
2. این فرچه آرایشی برای سایه دودی به کار برده می شود و کسانی که از این آرایش زیبا استفاده می کنند می توانند از این فرچه کمک بگیرند.
3. فرچه لب برای زدن خط لب و رژ لب به کار برده شده و به شما اجازه می دهد تا به حالت دلخواه لب های خود دست یابید.
4. فرچه زاویه دار برای کسانی مناسب است که از انواع پودری و کرمی لوازم آرایش استفاده می کنند.

فرچه آرایشی مخصوص افراد حرفه ای

 

فرچه آرایشی برای افراد حرفه ای

 

1. فرچه آرایشی زیرسازی برای کسانی که مناسب است که در آرایش خود از کرم های مختلف استفاده کرده و به اصطلاح زیرسازی یا کانتورینگ انجام می دهند. این فرچه به شما کمک می کند تا قسمت های مورد نظر خود را تیره و قسمت های دلخواه را روشن کنید.
2. فرچه آرایشی بادبزنی برای زدن محصولات هایلایت کننده کاربرد دارد. از این فرچه می توان استفاده کرده و در نقاط مختلف از مقادیر متفاوتی هایلایت استفاده شود.
3. فرچه آرایشی دو سر ابرو به شما کمک می کند تا به ابروها حجم داده و آن ها را به فرم دلخواه خود در آورید.
4. فرچه آرایشی پلک به شما کمک می کند تا سایه های مورد نظر خود را در محل مناسب زده و آن ها را در صورت تمایل با یکدیگر ترکیب کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: