سه شنبه 17 فروردین 1395 - 10:47:52

طراحی ناخن با نگین

دیزاین ناخن

آموزش طراحی ناخن با نگین

آموزش طراحی ناخن با نگین



امروزه خانم ها از هر قشری به طراحی ناخن روی آورده اند و به همین دلیل محصولات زیادی نیز برای این کار معرفی شده است. حتی دستگاه های طراحی ناخن نیز در بازار وجود دارد که برای خانم های خوش سلیقه ای که خود نمی توانند طرح های مختلف را روی ناخن ها در بیاورند، مناسب است. البته برخی از طرح ها نیز نیاز به خلاقیت و مهارت بالایی دارد و تنها یک طراح و مانیکوریست حرفه ای  قادر به انجام آن است.
در طراحی ناخن سبک ها و طرح های مختلفی وجود دارد. طراحی با نگین یکی از این طرح هاست که در بین خانم ها طرفداران خاص خود را جذب کرده است. در این مقاله نیز به آموزش یک طراحی ناخن با نگین پرداخته شده است.

مواد و وسایل مورد نیاز طراحی ناخن با نگین
• بیس کت
• لاک به رنگ پوست
• لاک سفید
• رنگ آکریلیک قهوه ای
• رنگ آکریلیک مشکی
• یک عدد قلم باریک طراحی
• تاپ کت
• موچین
• نگین های رنگی

نحوه انجام طراحی ناخن با نگین

 

مرحله اول طراحی ناخن با نگین

 

آموزش طراحی ناخن با نگین



ابتدا روی ناخن های خود از بیس کت استفاده کرده و با این کار از آسیب آن ها توسط لاک و یا رنگ ها آکریلیک جلوگیری کنید. دقت داشته باشید که اگر طراحی را روی ناخن های خود انجام می دهید، حتما از بیس کت استفاده کنید تا ازلب پریدگی ناخن ها و شکستن آن ها جلوگیری کنید. سپس روی ناخن ها یک لایه پولیش به رنگ پوست بزنید.

مرحله دوم طراحی ناخن با نگین

 

آموزش طراحی ناخن با نگین



پس از آن که لاک رنگ پوست روی ناخن ها خشک شد، روی آن ها 1 یا 2 لایه لاک سفید بزنید. سپس صبر کنید که لاک خشک شده و به مرحله بعدی بروید.

مرحله سوم طراحی ناخن با نگین

 

آموزش طراحی ناخن با نگین



در این مرحله با استفاده از قلم طراحی ناخن، رنگ آکریلیک قهوه ای را به صورت یک خط باریک و به حالت خطوط دنباله دار روی سطح ناخن ها خود بزنید. دقت داشته باشید که مشابه تصویر خطوط شما روی هر انگشت باید به گونه ای باشد که گویی دنباله دیگری است.

مرحله چهارم طراحی ناخن با نگین

 

آموزش طراحی ناخن با نگین



صبر کنید تا رنگ شما خشک شده و سپس روی هر قسمت از خط ها یک Y کوچک بکشید. دقت داشته باشید که روی این Y ها نگین ها گذاشته می شود پس آن ها را خیلی نزدیک به هم نزنید.

مرحله پنجم طراحی ناخن با نگین

 

آموزش طراحی ناخن با نگین



در این مرحله تاپ کت را روی ناخن ها زده و آن را به صورت نقطه ای روی هر کدام از Y های مشکی رنگ زده و روی آن نگین مورد نظر خود را با استفاده از موچین قرار دهید. برای این کار می توانید از نگین های رنگارنگ استفاده کرده و دستان خود را مانند یک رنگین کمان زیبا کنید.

مرحله ششم طراحی ناخن با نگین

 

آموزش طراحی ناخن با نگین



در این مرحله طراحی شما به پایان رسیده است. البته برای ماندگاری بیشتر طراحی بهتر است روی آن از تاپ کت استفاده کرده و درخشش ناخن ها را با یک تاپ کت مات گرفته و یا در صورتی که ترجیح می دهید ناخن ها براق تر باشند از یک تاپ کت براق و یا برق ناخن استفاده کنید.

 

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش طراحی ناخن


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: