جمعه 21 اسفند 1394 - 23:59:09

آرایش چشم نارنجی

آرایش چشم نارنجی

آموزش آرایش چشم نارنجی

آرایش چشم نارنجی



هر خانمی از مرکز توجه بودن لذت برده و می خواهد در هر مکانی قرار دارد مورد تحسین همگان قرار گیرد. به همین دلیل برای به دست آوردن لباس دلخواه خود ساعت ها بازار را گشته و آرایش خود را هم متناسب با لباس خود انجام می دهد. آرایش چشم ها به رنگ نارنجی نیز آرایشی زیباست که خانم های خوش سلیقه می توانند با لباس های متناسب با آن از این آرایش استفاده کرده و به زیبایی و جذابیت خود بیفزایند. البته این آرایش نیاز به جسارت و مهارت کافی داشته و بهتر است توسط یک متخصص آرایشی انجام شود. در این میکاپ زیبا از سایه های به رنگ نارنجی استفاده شده و چشم ها به زیبایی آراسته می شوند.

نحوه انجام این آرایش چشم نارنجی

1. برای آرایش چشم ها قبل از هر کاری ابتدا صورت را با کلینزر مناسب پوست خود شسته و هر گونه آلودگی روی پوست را با این کار از بین ببرید.
2. پس از آن که کرم پودر زده و زیر سایه مورد نظرتان را روی صورت انجام دادید، با استفاده از کانسیلر تمام لکه ها و تیرگی زیر چشم را از نظر مخفی کنید.
3. در این مرحله از پنکک و یا پودری که مناسب رنگ پوست شما باشد، کمک گرفته و زیرسازی صورت خود را تکمیل کنید.
4. فراموش نکنید که برای هر گونه  آرایش چشمی ابتدا باید از پرایمر استفاده کرد تا هم چروک های احتمالی پوست از بین رفته و هم این که آرایش چشم شما ماندگارتر شود.
5. در این مرحله سایه خود را که به رنگ نارنجی است روی پلک ها  زده و این کار را به صورت حرکات دایره واری انجام دهید.
6. سایه را به خوبی روی چشم پخش کرده و سپس کمی رنگ طلایی نیز به قسمت خارجی چشم ها اضافه کنید. سپس این دو رنگ را با یکدیگر ترکیب کنید. برای این کار از رنگ قهوه ای و رنگ های تیره تری نیز می توانید استفاده کنید.
7. در انتخاب و ترکیب رنگ ها دقت کنید تا رنگ های دیگر به کار برده شده نیز برای رنگ نارنجی شما مناسب باشد. 
8. آرایش دودی یکی از محبوب ترین مدل های آرایشی است که از آن هم می توان در این نوع میکاپ کمک گرفت.
9. برای آرایش دودی سایه به رنگ مشکی به کار برده و آن را در ادامه سایه نارنجی خود و در قسمت خارجی چشم ها بزنید.
10. رنگ مشکی را با نوک انگشتان به خوبی ترکیب کرده و هیچ خط مشخصی باقی نگذارید.
11. اگر چشمان کوچکی دارید، زیر ابروهای خود را با یک رنگ روشن هایلایت کرده و قسمت پایینی چشم ها را نیز با مداد سفید روشن کنید. این کار باعث بزرگ تر نشان دادن چشم ها می شود.
12. در این مرحله خط چشم دلخواه خود را کشیده و به چشم ها حالت زیباتری ببخشید.
13. در آخر از ریمل استفاده کرده و مژه های خود را بلند و پر پشت کنید. اگر مژه های کوتاه و یا بی حالتی دارید می توانید با کمک فر مژه آن ها را بلند و حالت دار نشان دهید.
14. در این مرحله نوبت رژ لب می رسد. برای زدن رژ لب می توانید رنگی متناسب با پوست و آرایش خود انتخاب کرده و روی آن نیز برق لب بزنید تا لب ها برجسته تر و زیباتر به نظر برسند.
رنگ نارنجی برای هر نوع توناژ پوستی مناسب بوده و طیف رنگی گسترده ای از آن نیز در بین برندهای مختلف آرایشی وجود دارد. اما کسانی که پوست های روشن تری دارند بهتر است از رنگ های کرمی متمایل به نارنجی استفاده کرده، کسانی که پوست معمولی دارند بهتر است از رنگ های مرجانی مایل به نارنجی و کسانی که پوست تیره ای دارند بهتر است از نارنجی پرتقالی و امثال آن در آرایش خود استفاده کنند.

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش آرایش چشم دودی اینجا کلیک کنید.

فیلم آرایش چشم دودی

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: