سه شنبه 17 فروردین 1395 - 12:35:09

بافت طنابی

آموزش بافت طنابی

آموزش بافت آسان و جدید

 

آموزش بافت

بافت طنابی که به بافت پیچ طنابی نیز مشهور است در بین افراد مشهور طرفداران زیادی داشته و خانم ها در سرتاسر جهان به آن علاقه دارند. انجام این بافت چندان دشوار نیست و اگر مقدمات کار را فراگیرید می توانید آن را روی موهای خود و یا هر فرد دیگری انجام دهید.


نحوه انجام دادن بافت طنابی :


مرحله اول بافت طنابی: شانه کردن موها


بافت آسان

 

برای این که بافت طنابی را به زیبایی هر چه تمامتر انجام دهید، ابتدا می بایست موها را شانه کنید. زیرا مطمئنا نمی خواهید که گره موها در مسیر انجام بافت شما قرار گیرد. برای بهتر حالت گرفتن موها حتی می توانید آن ها را نم دار کرده و دسته بندی آن ها را بهتر انجام دهید.
• همچنین می توانید از یک کاندیشنر که نیاز به شستشو ندارد استفاده کرده و وز موها را گرفته و بافت خود را به زیبایی هر چه بیشتر در آورید.

 

مرحله دوم بافت طنابی: بستن موها به صورت دم اسبی


مدل بافت جدید

 

اگر می خواهید بافت طنابی شما محکم بوده و مدل آن کاملا مشخص باشد کافیست موهای خود را به صورت دم اسبی در بالای سر بسته و آن را با یک کش مو محکم کنید.
• اگر به دنبال مدل های مرسوم نیستید می توانید موها را در کنار سر و یا پایین تر به صورت دم اسبی ببندید.
• اگر به هم ریختگی مدل مو اهمیتی برای شما ندارد می توانید به جای دم اسبی بستن موها کار خود را از روی گردن شروع کنید.

 

مرحله سوم بافت طنابی: پیچیدن موها


مو جمع شده

 

در این مرحله موهای دم اسبی خود را به دو قسمت تقسیم کرده و همان طور که در شکل نشان داده شده، هر کدام از قسمت ها را از خارج به داخل بپیچانید. این کار را در خلاف جهت عقربه های ساعت و با پیچاندن انگشت شصت و اشاره خود انجام دهید.
• اگر موهای بلندی دارید، می تونید قسمت بالایی را تاب داده و دو دسته مو را در هم بپیچانید و سپس بقیه موها را پیچانده و مدل موی خود را تکمیل کنید.

 

مرحله چهارم بافت طنابی: شروع بافت طنابی

جمع کردن سریع مو

 

با گرفتن هر دسته موی تابیده شده در یک دست، پیچاندن موها در یکدیگر و در جهت موافق عقربه های ساعت ادامه دهید. دقت داشته باشید که موها را باید در خلاف جهتی که موها را تاب داده بودید باید بپیچانید زیرا در غیر این صورت موها باز شده و بافت شما از بین می رود.

 

مرحله پنجم بافت طنابی : پایان دادن به بافت طنابی


بافت ساده

 

تا انتهای موها تاب دادن به آن ها را ادامه داده و اگر احساس کردید موها در حال باز شدن هستند، بار دیگر کمی آن ها را پیچانده  و محکم تر کنید. سپس به بافت طنابی خود ادامه دهید.

 

مرحله ششم بافت طنابی : مرحله آخر


بافت طنابی

 

در این مرحله به  انتهای موها رسیده اید. حال برای ثابت نگه داشتن بافت طنابی خود انتهای آن را با کش بسته و در صورت تمایل کمی موها را از هم باز کنید تا بافت طنابی شما پرتر به نظر برسد.
• در صورت تمایل می توانید به جای کش مو از یک تکه پارچه و یا هر وسیله دیگری برای جمع کردن موها استفاده کرده و یا ابتدای دم اسبی خود را تزئین کنید.



جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: