جمعه 03 اردیبهشت 1395 - 01:58:26

آرایش چشم

آرایش روشن چشم

آموزش تصویری آرایش چشم

آرایش چشم



آرایش چشم ها با استفاده از رنگ های روشن، سبکی کلاسیک بوده و از گذشته تا کنون رواج داشته است. در این مدل آرایش چشم ها، می توان چشم هایی خسته را به گونه ای آرایش کرد که سرحال و قبراق به نظر برسند و با انجام چند ترفند ساده به زیبایی هرچه بیشتر آن ها نیز کمک کرد.


وسایل مورد نیاز برای آموزش آرایش روشن چشم

• سایه هایی به رنگ کرم و قهوه ای
• ریمل
• مداد چشم سفید
• مداد مشکی

نحوه انجام آرایش چشم با رنگ روشن

مرحله اول آرایش  چشم

 

آموزش آرایش چشم



قبل از هر کاری می بایست چشم ها را برای انجام آرایش آماده کرد.برای این منظور کافیست از کمی مرطوب کننده و یا پرایمر استفاده کرده و پس از چند دقیقه که کرم داخل پوست نفوذ کرد کمی پودر یا پنکک روی آن بزنید تا رطوبت موجود در زیر پوست در آن قسمت باقی بماند. در صورتی که پلک های تیره و یا لکی دارید هم می توانید از کانسیلر روی آن ها استفاده کرده و علاوه بر قسمت زیرین چشم ها و پوشاندن تیرگی زیر چشم ها، لکه های روی پلک ها را هم بپوشانید.
سپس مداد آرایشی سفید خود را داخل پلک پایین چشم زده و با این کار چشم ها را بزرگ تر نشان دهید.

مرحله دوم آرایش چشم

 

آموزش آرایش چشم روشن



در این مرحله از یک سایه سفید کمک گرفته و آن را در قسمت داخلی چشم، قسمت مرکزی پلک و روی استخوان ابروها بمالید. دقت داشته باشید که این کار را به آرامی انجام دهید زیرا پوست چشم ها بسیار حساس است.

مرحله سوم آرایش چشم

 

 آرایش چشم



در این مرحله از انگشت حلقه خود کمک گرفته و سایه های سفید رنگ را در سرتاسر چشم پخش کنید. گرمای پوست انگشتان شما باعث می شود که سایه بهتر جذب پوست شما شده و به همین دلیل به جای فرچه ی آرایشی از انگشت خود کمک بگیرید. سایه ها را به خوبی پخش کرده و هیچ خط مشخصی باقی نگذارید.

مرحله چهارم آرایش  چشم

 

آموزش آرایش چشم



از یک سایه کرم رنگ براق کمک گرفته و آن را روی مرکز چشم و قسمت خارجی آن بمالید. سایه را به آرامی روی چشم ها مالیده و از فشار وارد کردن بیش از اندازه خودداری کنید تا آرایش چشم های شما پاک نشده و پوست تان هم چروک نیفتد. سپس از یک سایه قهوه ای رنگ استفاده کرده و آن را در قسمت خارجی چشم بمالید. سایه خود را با استفاده از یک فرچه بزرگ روی قسمت خارجی چشم پخش کرده و این کار را با حرکات آهسته دستان خود انجام دهید.

مرحله پنجم آرایش چشم

 

 آرایش چشم



در این مرحله که مرحله آخر هم می باشد، هایلایتر خود را بار دیگر روی ابروها و قسمت داخلی چشم ها بماید تا چشم ها زیباتر دیده شوند. برای اتمام آرایش خود از فر مژه کمک گرفته و مژه های خود را فر کنید. سپس روی آن ها ریمل زده و مژه های خود را پرتر و زیباتر نشان دهید. در صورت تمایل می توانید از مژه مصنوعی هم استفاده کنید.

 

 

برای مشاهده آموزش آرایش چشم دودی اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش آرایش چشم

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: