دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 - 12:34:59

بافت مو

9 مدل بافت مو

مدل های جدید بافت مو

بافت مو

بافت مو



با نزدیک شدن فصل بهار برگ درختان جوانه زده، گل ها شکوفه کرده و نسیم خوش عطر بهاری در هوا جریان دارد. در این فصل صدای پرندگان بیشتر شنیده شده و گویی همه جهان  در یک نظم و هماهنگی دقیقی با یکدیگر قرار دارند. در فصل بهار زیبایی موها نیز از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا انسان ها و به خصوص  خانم ها تحت تاثیر زیبایی محیط اطراف خود قرار گرفته و سعی می کنند تا خود را به زیبایی این محیط در آورند.
از طرفی بافت مو یکی از مدل موهایی است که بسیاری از خانم ها از آن استفاده کرده و برای مدل دادن موها و یا جمع کردن موهای خود از این مدل موی زیبا کمک می گیرند.
در این مقاله از سایت رژلب به انواع بافت موی زیبا که در فصل بهار به زیبایی یک فرد بیشتر می افزاید پرداخته شده است.


1. بافت مو سه تایی

مدل بافت مو



در این مدل بافت مو کافیست گیس تیغ ماهی را با دو گیس ساده دیگر ترکیب کرده و مدل موهای خود را از یک مدل ساده به بافت مو مخصوص پرنسس ها تغییر دهید. 

2.  بافت مو هلندی

بافت مو دخترونه



در صورتی که به بافت مو هلندی علاقه دارید می توانید از  آن استفاده کرده و موهای خود را به صورت نیمه شینیون کنید. این مدل مو برای هر نوع مهمانی مناسب بوده و به خصوص خانم هایی که موهای روشن و یا هایلایت های روشنی روی موهای خود دارند می توانند از این مدل موی زیبا بهره ببرند.

3. بافت مو فرانسوی

بافت مو فرانسوی



بافت مو فرانسوی در بین خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار است و روی موهای بلند نیز زیباتر دیده می شود ولی می توان با کمی حجیم تر کردن این بافت آن را از یک مدل معمولی به یک بافت ظریف تبدیل کرده و به زیبایی هر چه بیشتر موها کمک کرد.

4.  بافت مو به هم ریخته

بافت مو بهم ریخته



برای به دست آوردن این مدل موی زیبا کافیست موها را در پشت سر بسته و سپس آن ها را به صورت تیغ ماهی ببافید. فراموش نکنید که هر چه مدل تیغ ماهی شما به هم ریخته تر باشد، ظرافت چهره شما و زیبایی آن بیشتر به نظر می رسد.

5.  بافت مو تاج گل

بافت مو با گل



این مدل موی زیبا روی موها بسیار زیبا بوده و به خصوص دختر خانم های جوان را زیباتر از هر کس دیگری می کند. این نوع بافت مانند بافت پرنسس ها بوده و مطابق با سلیقه هر فرد تغییر پذیر است.

6. بافت مو با بان به هم ریخته و نیمه

مدل مو بان



یکی از مدل موهای زیبا که به خصوص روی موهای بلند بهتر دیده می شود، بان به هم ریخته است. این مدل بافت به خصوص برای کسانی که هایلایت و یا لولایت های زیبایی روی سر خود دارند زیباتر دیده شده و انجام آن نیز به سادگی یک مدل موی معمولی است.

7.  بافت مو فرانسوی کنار سر

بافت مو فرانسوی



این مدل بافت مو یکی ازمحبوب ترین مدل موها در بین خانم های رمانتیک است. برای این مدل کافیست موهای روی سر را به صورت هلندی بافته و بقیه موهای کنار سر را به صورت فرانسوی ببافید.

8.  بافت مو متنوع

بافت مو ترکیبی



چیزی که این مدل مو را از دیگر انواع بافت و مدل ها جدا می کند، تنوع بافت ها در روی سر است که همان طور که مشاهده می شود برخی از بافت ها ریز و ظریف و برخی به هم ریخته و حجیم تر هستند. این مدل مو به خصوص برای بهار مناسب بوده و روی موهای بلند روشن نیز بهتر خود را نشان می دهد.

9. بافت مو تیغ ماهی

بافت مو تیغ ماهی



یکی دیگر از بافت مو محبوب در بین خانم ها بافت تیغ ماهی است که از این مدل موی زیبا می توان در هر نوع مهمانی و یا در هر نوع مراسمی استفاده کرد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: