چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 14:23:04

ریباندینگ مو

ریباندینگ

توصیه هایی برای ریباندینگ

سلام و عرض ادب توصیه های خیلی مهمی رو در زمینه ریباندینگ لازم میدونم که خدمت همه دوستان و عزیزان اعلام کنم.


ممنوعیت بعد از انجام ریباندینگ

  • تا دو روز به هیچ عنوان نباید آب بخوره به موهاتون پس عرق بی عرق
  • تا دو روز هم از حمام خبری نیست
  • خلاصه اینکه سعی کنین عرق نکنین و جلوی کولر باشین
  • انداختن مو پشت گوش ممنوع
  • زدن عینک بالای سر ممنوع
  • بستن مو با کش و...ممنوع

مراقبت بعد از انجام ریباندینگ

  • هنگام خواب به یه طرف بخوابین و موهاتونو به طرف سر پهن کنین و بخوابین فقط این دو روز
  • هنگام شستشو سعی کنین موهاتونو با محصولات اورآل پوشش بدین
  • حتما داخل حمام باید از ماسک موی کاسه ای اورآل که درش قرمزه استفاده کنین. به مدت پنج دقیقه به ساقه نه (ریشه ) موهاتون باشه بعدش در حالتی که لیزیش از سرتون شسته بشه ولی کاملا شسته نشه یعنی نرمیش روی موتون باقی بمونه شستشو بدین موهاتونو.
  • تاکید میکنم خود ماسک نباید روی موهاتون باقی بمونه یه جوری بشورین که مواد ماسک شسته بشه ولی نرمیش باقی بمونه. این مورد و یکی دوبار انجام بدین میاد دستتون

این توصیه ها رو هم در جهت سلامت مو اعلام میکنم

موهاتونو موقع شستشو چنگ نزنین و با بند انگشتاتون به آرومی کف سر رو بشورین و با کف درست شده ساقه سر رو به آرومی ماساژ بدین و بشورین.
در کل مجاز هستین موهاتونو با ماسک مو دوبار درهفته بشورین. تاکید میکنم استفاده از ماسک مو بیشتر از دوبار درهفته توصیه نمیشه .
برای شستشو یا برس زدن به طرف پایین خم نشین و موهاتونو شونه بزنین این کار به ریشه موها صدمه وارد میکنه این نکته برای تمام موها صدق میکنه.
میتونین موهاتونو حالت بدین با بابلیس و سشوار بکشین میتونین شینیون انجام بدین ولی توصیه میشه قبل از خواب حتما موهاتون عاری از مواد استفاده شده در شینیون و..باشه و حتما بشورین و بخوابین.
از حمام که اومدین با حوله چنگ نزنین به موهاتون برای خشک کردنشون.همینجوری حوله رو سرتون باشه تا اب موهاتون گرفته بشه این کار خودش باعث میشه مقداری از اون نرمیه ماسک مو که گفتم روی موهاتون بمونه گرفته میشه. بقیشم هنگام سشوار که برای خشک کردن موهاتون استفاده میکنین از موهاتون محافظت میکنه. در خصوص رنگ کردن بعد از ریباندینگ مو باید بگم که به هیچ عنوان دکلره نمیتونین انجام بدین ولی مجاز هستین تا پایه شش وهفت با رنگ اورآل و اکسیدان ٦٪‏موهاتونو رنگ کنین یا روشن کنین.
تمامیه نکاتی که ذکر شد برای سلامت موهاتون هستش و مسلما اگه انجام بدین موهایی براق تر زنده تر و شاداب تر خواهید داشت پس بهتون توصیه میکنم که به همشون عمل کنین و از کمتر شدن ریزش موهاتون و حتی بهتر شدن رشدشون احساس لذت و رضایت کنین.
این توصیه ها همشون تجربه شده هستن که در اختیار شما عزیزان قرار گرفت امیدوارم که همیشه لذت موهای لخت و مرتب و زیباتونو ببرین و همیشه شاد و سلامت باشین.


با تشکر زینب


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

با سلام و عرض ادب آدرس آرایشگاهتون رو توی سایت ذکر نکردید
مرسی از اطلاعات مفیدتون، میخاستم بدونم روی موی ریباندینگ شده میشه ماسکهای طبیعی مو مثل زرده تخم مرغ و روغن زیتون برای تقویت مو استفاده کرد؟ منظورم اینه که ین ماسکهای طبیعی روی مو ریباندینگ شده اثر داره؟
پنجشنبه 21 بهمن 1395 - 02:02:47
مرسی عزیزم اطلاعاتت مفید و راهگشا بود????
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: