سه شنبه 22 فروردین 1396 - 11:04:16

اولاپلکس

اولاپلکس تراپی
موارد استفاده از اولاپلکس

 

اولاپلکس چیست؟


محصول امریکایی که مدتی است وارد بازار شده است و 3 محلول دارد :
محلول شماره 1 با رنگ و دکلره ترکیب می شود. لیکوئیدی و مایع است . در داخل کیت قرار گرفته ودر روش های مختلف قابل استفاده است.
محصول شماره 2 مکمل شماره ی 1 و احیا کننده ی مو است. بعداز اتمام هر کار شیمیایی ک روی موها انجام شده بدون انکه به موها شامپو یا نرم کننده زده شود استفاد میشود. بعداز روشن کردن مو یا رنگ موهارا کمی خشک کرده و حدو 20% از موها باید مرطوب باشد بعداز ان از پلکس شماره ی 2 استفاده میکنیم. 15 میل از پلکس را به موها زده 15تا 20 دقیقه رو به پایین ماساژ میدهیم. بعدبا کلاه رنگ موهارا پوشانده و 1 تا 22ساعت صبر مکث لازمه بعداز ان موها مواد را از روی موها میشوریم.
ومحصول شماره ی 3مکمل شماره ی 1 و2 است. برای تکمیل کار سالن تا مراجعه بعدی به سالن مخصوص استفاده در منزل است. هفته ای 1 الی 2 بار قبل از حمام به مو زده میشود و بعداز 10 تا 20 دقیقه مکث با شامپو و نرم کننده شسته میشود.
این ماده یک مرطوب کننده یا سرم موی بعداز حمام نیست.




موارد استفاده از اولاپلکس



استفاده در رنگ مو
استفاده در پودر دکلره
استفاده انحصاری برای اولاپلکس تراپی( قوی ترین درمان بعداز آسیب های ناشی از دکلره .رنگ . اتو. براشینگ و ....)




اولاپلکس برای استفاده در پودر دکلره



بازای هر پیمانه پودر دکلره (25 تا 30 گرم) 7/5 میل اولاپلکس شماره 1 را به دکلره اضافه می کنیم.
مواد اولاپلکس 1 درجه قدرت اکسیدان را پایین می آورد . درصورتی که با اکسیدان 2 کار شود نتیجه ی اکسیدان 1عمل میکند. شاید سرعت عمل راپایین آورد ولی موی سالم تحویل میدهد. برای دکلره کردن ریشه موها هم اگه از پلکس استفاده شود میتوان از اکسیدان 9% ر مواد استفاده کرد.

برای کار با دکوکرم

اگر از دکوکرم یا همان کرم دکلره استفاده کنیم به ازای هر 45 گرم کرم دکلره 7.5 میل اولاپلکس شماره 1 اضافه میکنیم.

برای کار با رنگ

به ازای 1 تیوپ رنگ (60 میلی) 3.7 میل از پلکس به مواد اضافه میشود



اولاپلکس برای دوام کراتین



زمانی که عمل کراتین انجام میشود یعنی روی کوتیکول مو کار میکنیم رواقع به سطح موها مواد زده خواهد شد و با عمق موها کاری ندارد. با استفاده از اولاپلکس عمق مورا ترمیم و دوام کراتین را بیشتر می کنیم.
اول با شامپو رنگ موها شسته میشود و بعد آب اضافه مو را میگیریم. 15 میل از پلکس شماره ی 1 را با 85 میل آب ترکیب میکنیم و به موها میزنیم. 5 تا 10 دقیقه ماساژ داده و بدون آبکشی پلکس شماره ی 2 را به مقدار نیاز به مو زده و ماساژ میدهیم شانه میکنیم و 10 دقیقه مکث کرده و موها را شسته و شامپو میکنم. حالا موها آماده ی کراتین است که عمق موها هم مقاوم شده و دوام کراتین بیشتر میشود.



اولاپلکس تراپی



زمانی که مشتری به سالن مراجعه کرده و موهای آسیب دیده ای دارد یا قبل از دکلره و رنگ، انجام میدهیم. میتوان 5 الی 6 روز قبل یا 48 ساعت قبل این کار را انجام داد.
15میل پلکس شماره 1 را با 85الی 90 میل اب ترکیب کرده و روی موهای تمیز وشسته شده( بدون شامپو و نرم کننده) میزنیم 5الی 10 دقیقه مکث و ماساژ و بلافاصله بعد از ان بدون شستن موها از اولاپلکس شماره ی 2 استفاده میکنیم به اندازه 30 میل و به مدت 20 دقیقه روبه پایین ماساژ میدهیم. بعد کلاه رنگ گذاشته و 1تا 2 ساعت مکث مینیم و موها را با شامپو و نرم کننده میشوریم.



مصرف اولاپلکس برای صافی



برای استفاده از پلکس درمانی داخل مواد ریباندینگ ریخته نمیشود بلکه بعد از صافی زمانی که مواد دوم ریباندینگ زده شد شستیم از اولاپلکس استفاده میکنیم.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: