یکشنبه 31 تیر 1397 - 15:28:52

مرکز تخصصی آموزش رنگ مو

مدرس رنگ و مش حرفه ای

آموزشگاه تخصصی رنگ و مش غرب تهران

طرز استفاده از اکسیدان در رنگ مو

استفاده از اکسیدان 9 درصد یا 12 درصد
✅اکسیدان 9درصد یا اکسیدان 2 با حجم 30 برای روشن کردن مو با رنگ و یا دکلره می باشد و همینطور برای شامپو شیمیایی نیز مناسب است.

✅در دکلره نمودن و مش کردن همیشه از اکسیدان 9درصد استفاده نمایید تا همیشه موهای سالم داشته باشید.


✅ اگر به دلیل سرعت از اکسیدان 12درصد در دکلره و مش هایشان استفاده شود باعث آسیب دیدگی و خشکی موهای دکلره شده می گردد. چون آب مو کاملا از بین میرود و اگر همانروز هم خرد نشود با چند بار شستشو آرام آرام خرد میشود و میریزد و عواقب بدتر آن این است.

✅ اگر از اکسیدان 9 درصد در دکلره مش هایتان استفاده نمایید ممکن است که کمی کار طولانی شود و زمان بیشتری ببرد اما نتیجه کار بسیار رضایتبخش و بدون آسیب دیدگی خواهد بود.

 اکسیدان 12 درصد و یا اکسیدان 3 که 40 حجمی میباشد را میتوان در رنگهای دو مرحله ای و روشن کردن مو بدون دکلره و همینطور در ترکیب با رنگهای کنتراست و یا هایلایت با رنگ و همینطور دکاپاژ موهای تیره استفاده نمود.
 

آموزش رنگ و مش فوق تخصصی

تاریخ 21-22-23  مرداد ماه، کلاس تخصصی سه روزه از پایه تا پیشرفته (0 تا 100) کاربامواد و رنگ شناسی و آموزش تخصصی رنگ مو  در گروه آموزشی بحری  توسط مدرس برتر کشوری خانم بحری خواهد بود.

بهترین خدمات رنگ مو، بوتاکس مو، اسید تراپی، پلکس تراپی ، آمبره و بالیاژ ترکیبی و سامبره های متفاوت  را با ما تجربه کنید.

 

ظرفیت محدود است همین الان ثبت نام کنید.

 

تلفن آموزشگاه رنگ مو بحری

 

  -

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: