شنبه 24 تیر 1396 - 09:19:13

منشی تلگرامی سالنهای زیبایی و آرایشگران

رزرو وقت با ربات منشی آرایشگاه

ربات تلگرامی آن تایم

 
 
 
 
 
 
 
 

ربات منشی آرایشگاه

 

 

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، اینترنت و نیز شبکه های اجتماعی در سطح جهان، بشر بسیاری از امور روزمره خود را بصورت غیرحضوری و آنلاین پیگیری، ثبت و ضبط می کند و این پیشرفت برای ما، امکان استفاده های بهینه از زمان و انرژی و همچنین امکان برنامه ریزی امور روزانه را بیش از پیش فراهم نموده است.

 

شرکت گوگل فرست " google first " که پیش از این مبتکر بسیاری از نرم افزارها و اپلیکیشن های کاربردی بوده و در این زمینه به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده، به تازگی ربات تلگرامی آسان کاربرد  و خلاقانه ای را طراحی و به بازار ارائه نموده که براحتی و با صرف هزینه ای اندک، یک منشی تلگرامی 24 ساعته را برای وقت دهی به مشتریانتان در اختیار شما قرار خواهد داد، آن هم بر روی موبایل شخصی خودتان. واقعا شگفت انگیز است.

 

به این می گویند پیشرف تکنولوژی ...!

با استفاده از این ربات و انجام تنظیمات اولیه که بسیار هم ساده و روان و در کمترین زمان توسط خود شما و گوشی موبایلتان صورت می گیرد، تک تک مشتریان شما می توانند به راحتی با کلیک بر روی لینکی که شما برایشان در تلگرام ارسال کرده اید، وارد ربات منشی تلگرامی شما شوند و در کمترین زمان و بدون نیاز به تماس تلفنی با شما، وقت ویزیت، اصلاح، ویا هرگونه فعالیت آرایشی و زیبائی خود را رزرو نموده و مطمئن باشند که شما راس ساعت مقرر برای سرویس دهی به آنها حاضر خواهید بود. چرا که تمامی تاریخها و ساعتهای مراجعه را پیشاپیش، خود شما تعریف نموده و برای ربات مشخص کرده اید. آنهم با آسانترین تنظیمات ممکن.

 

استفاده از این ربات تلگرامی بسیار ساده و آسان می باشد (هم برای مشتریان و هم برای مدیران سالنها و آرایشگران)

 

با استفاده از این سرویس که ربات تلگرامی آن تایم ontime   نام دارد، و به تازگی به بهره برداری رسیده و  در دسترس عموم قرارگرفته، تحولی شگرف در زمینه نوبت دهی بدون مکالمه تلفنی صورت پذیرفته که بی شک روشی بسیار کاربردی برای دیگر اصناف و صاحبان مشاغل نیز خواهد بود.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد این ربات و کاربردهای آن می توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس :  ontimebot.com مراجعه نموده و یا جهت سفارش این محصول به کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمائید.

 

 

آدرس: خیابان بهشتی- ابتدای صابونچی- پلاک 3- واحد 4غربی

تلفن مرکز تماس آن تایم بات: 88545300- 88540500    

وب سایت: www.ontimebot.com

 

 

 

 

 

 فیلم آشنایی با ربات منشی آرایشگاه

فیلم رزرو وقت با منشی تلگرامی

  


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: