چهارشنبه 14 مهر 1400 - 09:19:09

هاشور مویی ابرو

 

هاشور مویی ابرو – میکروبلیدینگ به روش فیبروز


بهترین گزینه برای انجام میکروبلیدینگ به روش فیبروز داشتن ابروهای پاک است. یعنی مراجعه کننده برای انجام تکنیک میکروبلیدینگ و فیبروز نباید از قبل تاتو ابرو داشته باشد. افرادی که از نواقص ابرو مانند کم پشتی تاج یا آرک ابرو و همچنین خالی بودن تارهای داخل ابرو برخوردارند، می توانند از متد میکروبلیدینگ به روش فیبروز استفاده کنند.


قبل از شروع انجام میکروبلیدینگ ابرو، ابتدا باید طراحی ابروها را پیاده سازی کنیم. برای طراحی ابروها باید به نکاتی مانند نقاط طلایی چهره، سازگاری مدل تاتو با چهره و حالت چشم ها، سلیقه مشتری و بسیاری از نکات مهم دیگر توجه داشته باشیم. پس از اینکه طراحی ابرو را با استفاده از مداد ابرو انجام دادیم، از ماژیک جراحی کمک می گیریم تا خطوط ایجاد شده را بولد کنیم و آن را طی پاک کردن های مداوم از دست ندهیم. پس از این مرحله، از بی حسی مناسب استفاده می کنیم و چند دقیقه زمان می دهیم تا تاثیر خود را بگذارد. چنانچه حین انجام میکروبلیدینگ ابرو مشتری احساس درد داشت، می توان دوباره بی حسی را شارژ کرد.


سعی می کنیم قسمت هایی که دارای موهای پرپشت تری است را کمتر و قسمت هایی که تراکم مو در آن بسیار کم است را بیشتر کار کنیم. برای قسمت ابتدایی ابروها که حالت مویی دارد، باید از خطوط ریزتر استفاده کنیم. در این ناحیه هیچ گاه نباید یک هاشور موی بلند استفاده کنیم چون شکل قاب به ابروها می دهد و حالت مصنوعی ایجاد می کند. در میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز، نهایت سعی خود را باید به کار ببریم تا نتیجه کار بسیار نچرال و طبیعی باشد.

 

 

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات میکروپیگمنتیشن سرکار خانم شقایق قنبری می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

اینستاگرام خانم قنبری

shaghayegh_pmu

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: