یکشنبه 09 تیر 1398 - 16:31:14

شرایط بیمه آرایشگری به چه صورت است؟

آشنایی با شرایط بیمه آرایشگری

حق بیمه آرایشگری

 

 


یکی از مواردی که اکثر آرایشگران نسبت به آن بی تفاوت هستند، بیمه آرایشگری است. از آن جایی که حوادث شغلی رشته آرایشگری بسیار زیاد است، مزایای بیمه می تواند کمک بسیاری به شما کند. در ادامه این مطلب از وب سایت رژلب با ما همراه باشید تا شرایط بیمه آرایشگری را مورد بررسی قرار دهیم.


بیمه مسئولیت مدنی آرایشگران در قبال استفاده کنندگان


آرایشگران به وسیله این بیمه نامه می توانند خود را در قبال آسیب هایی که احتمال دارد به مشتریان خود وارد آورند، بیمه کنند. معمولا شرکت بیمه تعهد می کند که تا سقف یک الی دو دیه کامل را پرداخت کند. توجه داشته باشید که حوادث شغلی شما می توانند با توجه به خدماتی که به مشتریان ارائه می دهید، متفاوت باشند.


بیمه مشاغل آرایشگاهی


آرایشگران می توانند با توجه به حرفه و سابقه ای که دارند، نزد خانم سوار در مرکز بیمه سامان مراجعه و خودشان را بیمه کنند. با انجام این کار، ملزم به پرداخت حق بیمه ماهیانه شده و پس از گذشت 30 سال، خود را بازنشسته خواهند کرد.

 

خدمات بیمه آرایشگاهی


بیمه نامه عمر


آرایشگران می توانند با انجام این نوع بیمه، ده سال زودتر یعنی با پرداخت 20 سال حق بیمه و بدون محدودیت سنی، خودشان را بازنشسته کنند. این پرداختی می تواند با توجه به توان مالی و تمایل شما متغیر باشد.


شرایط حق بیمه آرایشگری به چه صورت است؟


بسیاری از مدیران سالن زیبایی همواره با این سوال مواجه هستند. در ادامه شما را با شرایط حق بیمه آرایشگاهی آشنا خواهیم کرد.
- حق بیمه آرایشگاهی مدیران برای هر صندلی حدود 300 هزار تومان است.
- حق بیمه آتش سوزی بر اساس سرمایه ای تعیین می شود که خود مدیر آرایشگاه تعیین می کند. این میزان بر اساس جایی که سالن تاسیس شده و این که ریسک آتش سوزی در آن مکان به چه صورت است، متغیر می باشد. معمولا هزینه بیمه آتیش سوزی پس از بازدید از سالن زیبایی تعیین می گردد.
- بیمه درمان تکمیلی نیز بر اساس سن مراجعه کننده از سالی 150 هزار تومان تا سالی دو میلیون و پانصد هزار تومان متغیر است. در واقع، این نوع بیمه برای هر گروه سنی و طرح های مختلف متفاوت می باشد.

 

اگر قصد دارید از خدمات بیمه استفاده کنید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما بیمه سامان به نمایندگی خانم سوار است. جهت هماهنگی و مشاوره با ایشان می توانید از طریق شماره تلفن ذیل اقدام کنید.

 

09902157369


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: