سه شنبه 02 مهر 1398 - 08:41:49

اکستنشن کار مژه غرب تهران

 

اکستنشن مژه
بهترین اکستنشن کار مژه 

 

نحوه کاشت مژه کلاسیک

1. اولین مرحله کاشت مژه این است که با استفاده از فوم یا محلول ضد قارچ مخصوص، مژه‌ها را به طور کامل شستشو دهید. این مواد هرگونه روغن و ذرات اضافی را از روی تار‌های مژه می‌زداید و آن را آماده می‌کند تا اکستنشن به خوبی روی آن بچسبد. بعد از تمیز کردن، باید از یک پرایمر استفاده کنید، این کار در ادامه‌ محلول ضد قارچ، مژه را آماده پذیرش چسب می‌کند. سپس یک دقیقه صبر کنید تا مژه‌ها کاملا خشک شوند و بعد پد‌های مخصوص را زیر چشم و روی مژه‌های پایین بزنید تا فرایند کاشت آغاز شود.

2. سعی کنید از پد‌های ضد حساسیت استفاده کنید چرا که اغلب پد‌های گیاهی، حساسیت زا هستند. با استفاده از این پد و چسب‌های کاغذی اضافه، کاملا مژه‌های پایین را بپوشانید تا از ریختن چسب روی آن‌ها خودداری شود. در این مرحله فرد باید رو به بالا نگاه کند و تکنسین با ملایمت، پلک پایین را کمی بکشد و همزمان پد و چسب‌ها را بچسباند. دقت کنید که پد یا چسب نواری نباید با قسمت داخلی پلک در تماس باشد چرا که موجب تحریک و قرمزی چشم می‌شود. بعد از اتمام کار، مشتری باید چشمان خود را ببندد تا تکنسین بتواند روی پلک بالایی اکستنشن‌ها را قرار دهد.

3. حالا که به خوبی مژه‌های پایین پوشانده شده است، نوبت به استفاده از محلول استارتر است. این ماده نیز مژه‌ها را آماده‌ دریافت چسب می‌کند. نوع استارتری که استفاده می‌کنید باید با توجه به چسبی که به کار می‌برید و شرایط دمایی اتاق کار شما انتخاب شود. چسب‌های کراتین، با کیفیت و سبک هستند، آسیبی به مژه‌های طبیعی وارد نمی‌کنند و از مواد ارگانیک ساخته شد‌ه‌اند. علاوه بر این خوب است که از مژه‌های مصنوعی طبیعی و ساخته شده از الیاف استفاده کنید که وزن کمتری دارند و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

- البته جنس مواد خوب و مهارت کاشت کار هم بسیار مهم استخانم افسانه محمودی و خانم هانیه نوری، مدیران محترم یکی از بهترین آموزشگاه آرایشگری و سالن خدمات در غرب تهران هستند. در ادامه با بخشی از خدمات و تخصص های مرکز زیبایی و آموزشی موباما آشنا خواهید شد:

- خدمات تخصصی ابرو و اصلاح
- کاشت و ترمیم ناخن
- انواع کوپ های فانتزی و ژورنالی
- صاف کردن، ویتامینه واحیاء موها
- ترمیم موهای آسیب دیده
- انواع اکستنشن، بافت های آفریقایی و دردلاک
- براشینگ و انواع فرها
- میکاپ و شینیون
- رنگ و مش تخصصی
- پاکسازی و جوانسازی پوست به صورت فوق حرفه ای
- اکستنشن مژه
- انواع تکنیک های تاتو
- خدمات عروس VIP


شما شایسته زیبایی هستید

 


می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات سالن زیبایی موباما واقع در غرب تهران، منطقه سعادت آباد، با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

همه روزه (به جز ایام تعطیل) ساعت ١٠ الی ١٨ در خدمت شما عزیزان هستیم
ادرس پیج اینستاگرام
 






 

 

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: