جمعه 19 خرداد 1396 - 13:42:09

سشوار مارک Hot Tools

معرفی سشوارجدید Hot Tools طرح گلدار

اتومو و سشوار مارک Hot Tools

 

محصولات آرایشی و سشوار مارک hot tools

یکی از کمپانی های مشهور و معتبر در زمینه تولید وسایل آرایشی بهداشتی و لوازم برقی مربوط به این کار، کمپانی hot tools است که علاوه بر آمریکا در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی در بین آرایشگران دارد. hot tools از جمله شرکت های است که همیشه در محصولات خود تنوع به وجود آورده و در ارائه محصولات کاربردی و متنوع پیشرو شرکت های دیگر است. در این مقاله  از سایت آرایشی رژلب، نیز سشوار مارک hot tools که به صورت طرح گلدار هستند، معرفی می شود.

 

محصولات آرایشی و سشوار مارک hot tools جدید

اتو موی hot tools در طرح گلدار

یکی از محصولات زیبا و کاربردی hot tools که علاوه بر صاف کردن موها، برای فر کردن آن ها نیز به کار می رود، اتو موی این شرکت است. اتو موی hot tools تا 430 درجه فارنهایت داغ شده و از آن جایی که سر بسیار بلندی دارد، قسمت های بالایی آن خنک باقی می مانند. به علاوه این اتو مو پس از این که از برق کشیده شود، به سرعت خنک می شود. همچنین دسته های آن کاملا استاندارد هستند و از سوختن انگشتان دست جلوگیری می کنند. سیم بلند این محصول نیز برای به کار گیری آن در مکان های مختلف مناسب است.

 

سشوار هات تولز

اتومو هات تولز

 

سشوار hot tools در طرح گلدار

سشوار hot tools مخصوص سالن های زیبایی طراحی شده است و موتور آن به گونه ای است که سر و صدای معمول سشوارها در آن دیده نمی شود. این در حالی است که قدرت باد در این سشوار بیشتر از نمونه های مشابه بوده و با داشتن 185 وات قدرت، سر یونی، سرعت های متفاوت و ترکیبات مختلفی از حرارت این سشوار  از موارد مشابه آن متمایز می شود. به علاوه با کمک این سشوار می توان موها را خنک کرده و حالت داد و یا این که از کلیدهای مختلف آن استفاده کرده و دما و مقدار هوای وارد شده به موها را کنترل کرد. این سشوار نیز سیم بسیار بلندی دارد و به همین دلیل نیز به راحتی می توان از آن در سالن های زیبایی استفاده کرد.
همچنین به همراه این 
سشوار  یک سری صاف کننده مو، یک متمرکز کننده حرارت و یک دیفیوزر انگشتی نیز به مشتری ها عرضه می شود.

 

بابلیس hot tools طرح گلدار

علاوه براتو موی و سشوار  hot tools، طرح گلدار جدید این کمپانی شامل بابلیس نیز می شود. سر این بابلیس از سرامیک نانو بوده و حرارت دهی روی سرامیک صورت می گیرد. به علاوه این بابلیس در اندازه های مختلف، کوچک، بزرگ و متوسط وجود داشته و با کمک آن می توان موها را به اندازه های مختلف فر و یا حالت دار کرد. علاوه بر سرامیک به کار رفته در این بابلیس، تکنولوژی های پیشرفته دیگر نیز در این بابلیس به کار رفته و می توان آن را تا 430 درجه فارنهایت گرم کرد. همچنین سر گرد آن را می توان برای فر کردن همه و یا تنها قسمت پایینی موها به کار برد و یا حتی موها را حالت دار نشان دادو به علاوه حرارت در این بابلیس کاملا کنترل شده است و می توان روی هر نوع موی خاص از حرارت مناسب آن نوع مو استفاده کرد. به علاوه مشابه دیگر محصولات آرایشی hot tools این بابلیس نیز سیم بلندی دارد که استفاده از آن را به خصوص در سالن های زیبایی ساده تر می کند.

البته لازم به ذکر است که تمام محصولات آرایشی hot tools به گونه ای طراحی شده اند که سیم آن ها گره نخورد.
 

نکته مهم دیگر یک سال گارانتی محصولات آرایشی hot tools بوده که در همه محصولات آن مشاهده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کمپانی و محصولات آرایشی hot tools نیز کافی است به سایت www.hottools.com   مراجعه کنید.

ت کنیم

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: