جمعه 02 فروردین 1398 - 23:27:36

آموزش صفر تا صد آرایش چشم های مختلف

آموزش کشیدن خط چشم برای افراد مبتدی

آموزش تصویری زدن سایه چشم

 

آرایش چشم مختلف


مهارت آرایش چشم توانایی است که اگر آن را به طور حرفه ای بیاموزید، تغییر چشمگیری در آرایش صورت خود ایجاد کرده اید. در مقابل، اگر این تکنیک را به خوبی بلد نباشید، ظاهر آرایش خود را به کل خراب کرده اید. اگر شما هم مانند اکثر افراد در آرایش چشم مشکل دارید، پیشنهاد می کنیم ادامه مقاله آموزش صفر تا صد آرایش چشم های مختلف از وب سایت رژلب را از دست ندهید. ما در این مطلب به هر آنچه که شما در رابطه با آرایش چشم نیاز دارید، اشاره خواهیم کرد.


مراحل آرایش چشم حرفه ای


برای آرایش چشم، چند راه و ترفند وجود دارد که می تواند شما را جذاب تر از همیشه نشان دهد. قبل شروع آرایش چشم، چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا آرایش تان ماندگاری بالاتری داشته باشد.

وسایل لازم برای آرایش چشم حرفه ای

1.      مرطوب کننده (یکی از بهترین گزینه های برای زیرساز آرایش، آندر میکاپ بیس از برند هلندی گریماس است که یک نوع کرم لطیف غنی شده با املاح مغذی، محافظ، آبرسان و بدون عوامل بیماری زا و پاتوژن است).
2.      کرم دور چشم
3.      پرایمر سایه چشم
4.      پالت سایه چشم (اگر به دنبال بافت لطیف و ماندگاری از سایه چشم هستید، پالت های آیشدو رژ، پرل واتر میکاپ و پرل آیشدو رژ برند بین المللی گریماس با انواع سبک ها می توانند نیازهای شما را مرتفع سازند).
5.      براش های مختلف و با کیفیت آرایش چشم (براش های گریماس با الیاف طبیعی که دارند، هیچ گونه حساسیتی را برای چشم های شما به دنبال نخواهند داشت).
6.      مداد چشم (در فرمول مدادهای گریماس از پودر فیکس استفاده شده است که قدرت و مدت زمان ماندگاری آن را افزایش می دهد).
7.      خط چشم (یکی از مزایای پالت آرایشی آیشدو رژ این است که می توان از آن برای کشیدن خط چشم نیز استفاده کرد).
8.      ریمل (اگر به دنبال ریمل واترپروف، با ساختار غنی و کرمی هستید که تک تک مژه ها را پوشش دهد و نقش ویژه ای در آرایش شما ایفا کند، پیشنهاد ما به شما ریمل گریماس است).

 

وسایل لازم برای آرایش چشم

 

براش های آرایش چشم

براش های آرایشی مختلف کار های متفاوتی انجام میدهد. بعضی از آنها برای گذاشتن سایه رویش پلک خوب است برخشی دیگر مناسب بلندینگ و محو کردن سایه هستند.
برای آرایش چشم به براش های زیر نیاز دارید:
  - براش نرم سر تخت
  - براش نوک مدادی
  - براش سر گرد
  - براش نرم و گنبدی

 

لوازم آرایش چشم

 

برای قسمت های تیره یا کبود از کانسیلر استفاده کنید

استفاده از کانسیلر سبب می شود، نقاط تیره یا کبود با پوست شما همرنگ شود. برای قسمت هایی که کبود و سیاه هستند، بهترین گزینه استفاده از کانسیلر است. سه نقطه از کانسیلر را به زیر چشم خود بزنید. از گوشه داخلی چشم خود شروع کنید، جایی که سیاهی شروع میشود و تا زیر مردمک چشم ادامه دهید. نقطه سوم تقریباً نزدیک گوشه خارجی چشم قرار بگیرد. با انگشت حلقه خود و حرکات آرام کانسیلر را پخش کنید و این کار را تا زمان کامل پخش شدن کانسیلر انجام دهید.
اگر زیر چشم های شما به حد زیادی گود و تیره است بهتر است که یک مرحله بیشتر این کار را انجام دهید.

پرایمر بزنید

همانطور که دیوار را برای رنگ زدن آماده میکنیم، پوست ما نیز، نیاز به آماده سازی دارد. با استفاده از پرایمر صورت را برای آرایش آماده کنید. برای پلک های خود همانطور که در بالا اشاره کردیم از پرایمر استفاده می کنیم تا چشم ها را آماده آرایش کنیم و همچنین ماندگاری آرایش را بالا ببریم. این کار در هنگام ورزش، گریه شدید و حتی هنگام خواب، نتیجه واقعی خود را نشان میدهد. برای زدن پرایمر روی هرکدام از پلک ها یک قطره پرایمر بزنید و روی پلک پخش کنید.

از یک سایه با کیفیت استفاده کنید

سایه های زیادی در فروشگاه وجود دارد که اصلاً روی پلک رنگ ندارند یا حتی بعد از چند ساعت از روی پلک پاک میشوند. یک پالت سایه رنگی با کیفیت خریداری کنید که رنگدانه های موجود آن، روی پلک شما کاملاً مشخص باشد.

ابتدا مدل سایه ای که میخواهید استفاده کنید را انتخاب کنید. همیشه پیش از اینکه آرایش را شروع کنید نوع و فرم چشم را شناسایی و با توجه به فرم چشم از تکنیک سایه زنی مخصوص استفاده کنید. آرایش چشم عموما روی پشت پلک، خط پلک و استخوان زیر ابرو است. همچنین اینکه بدانید روی هر یک از این نواحی چه رنگ سایه ای استفاده کنید. وسط پلک و زیر ابرو از سایه های روشن تر و براق استفاده کنید و روی خط پلک سایه های تیره و مات بزنید. به این کار به اصطلاح کانتور چشم میگویند تکنیکی که با آن چشم را درشت تر نشان میدهند. استفاده از رنگ روشن در وسط پلک باعث میشود که پشت پلک بلند تر به چشم بیاید. برای پر رنگ کردن خط پلک از وسط شروع کنید و با حرکات دایره ای شبیه به برف پاک کن به دو طرف بروید.

 

مراحل سایه زدن



از رنگ تیره تر برای خط پلک استفاده کنید. با یک رنگ تیره تر فرم سایه ای که میخواهید را ایجاد کنید. برای این کار از گوشه خارجی پلک شروع کنید و شکل یک مثلث را ایجاد کنید که یک ضلع آن به انتهای چشم میرسد و ضلع دیگر به خط پلک میرسد. برای این کار میتوانید از تمام رنگ های تیره پالت استفاده کنید. از براش نرم گنبدی برای محو کردن این سایه با سایه زیری استفاده کنید. انقدر این حرکت را تکرار کنید تا هیچ خط واضحی باقی نماند.
 

برای گیرا تر کردن آرایش چشم با استفاده از مداد چشم ذغالی داخل پلک پایین را رنگ کنید. اگر میخواهید آرایش چشم را اسموکی تر و دودی تر کنید با استفاده از یک براش سر تخت کمی مداد را تا داخل مژه های پلک پایین پخش کنید.
برای درشت نشان دادن چشم به جای مداد ذغالی از مداد روشن مثل سفید کرم یا بژ استفاده کنید و با همان روش داخل پلک پایین را اندکی روشن کنید.

 


مراحل زدن سایه چشم

 

گوشه داخلی چشمتان را هایلایت کنید

با روشن ترین رنگ پالت سایه تون این کار را انجام دهید. کمی با انگشت از سایه برداشته و آن را خیلی آهسته به گوشه داخلی چشم خود بزنید. این کار چشمان شما را روشن تر نشان داده و همچنین به بزرگ نشان دادن چشم کمک میکند.

هایلایت کردن استخوان ابرو

از همان رنگ سایه ای که برای گوشه داخلی چشم خود استفاده کردید به استخوان ابرو هم بزنید و آن را با انگشت روی ابرو پخش کنید.

کشیدن خط چشم

کار کردن با خط چشم های مایع کمی دشوار به نظر میرسند، مخصوصا اگر شما مبتدی هم باشید. یک اشتباه در کشیدن خط چشم ممکن است فاجعه به بار آورده و آرایش شما را خراب کند. در صورتی که نکات زیر را مورد استفاده قرار دهید، تجربه خوبی از کشیدن خط چشم خواهید داشت.

آماده سازی چشم ها برای کشیدن خط چشم

تا به حال روی پلک چرب خط چشم کشیده اید؟ پس باید دیده باشید که چقدر دشوار است. پس قبل از هر آرایش چشمی بهتر است از یک کرم کانسیلر یا پرایمر استفاده کنید و پلک را صاف و یکدست کنید. با این کار خط چشم  را هم راحت تر و هم صاف خواهید کشید.
بهتر است قبل از کشیدن خط چشم یا هرگونه آرایش چشم، ابتدا از فرمژه استفاده کنید. حال آموزش کشیدن خط چشم مایع را شروع می کنیم، اول از هرچیز به معرفی لوازم مورد نیاز می پردازیم:

- خط چشم مایع
-  فرمژه
-  ریمل


آموزش کشیدن خط چشم مرحله اول: برس خط چشم را صاف نگه دارید


اول خط چشم را  خوب تکان دهید تا همه ی مواد باهم خوب قاطی شوند. سپس برس خط چشم را صاف نگه داشته و به سمت چشم میبریم.

 

مراحل کشیدن خط چشم


آموزش کشیدن خط چشم مرحله دوم: از وسط پلک شروع به کشیدن خط چشم میکنیم


اول خط چشم را از وسط پلک میکشیم سپس به سمت گوشه های داخلی و خارجی چشم میبریم. سعی میکنیم موادی که در آخر روی برس مانده را به گوشه داخلی چشم بکشیم.

 

آموزش کشیدن خط چشم

 

آموزش تصویری کشیدن خط چشم مرحله سوم: انتهای خط چشم

انتهای خط چشم را از پلک پایین به سمت بالا میکشیم و سپس از قسمت بالایی پلک، خطی به سمت پایین میکشیم و به خط چشم وصل میکنیم.

 

آموزش کشیدن خط چشم

 


آموزش کشیدن خط چشم و زدن ریمل مرحله چهارم: زدن ریمل


ریمل می زنیم و مژه ها را پررنگ می کنیم

 

آموزش کشیدن خط چشم


آموزش کشیدن خط چشم و گذاشتن مژه مصنوعی: گذاشتن مژه مصنوعی

 

با گذاشتن مژه مصنوعی آموزش کشیدن خط چشم  را به پایان میرسونیم.

 

آموزش کشیدن خط چشم


نکاتی در مورد خط چشم

- هنگام خرید خط چشم به ضد آب و ضد حساسیت بودن آن دقت کنید و آن را بر اساس چشمانتان خریداری کنید
- اگر دستان تان لرزش بسیاری دارد، بهتر است که به حالت نشسته قرار بگیرید و آرنجتان را روی یک سطح صاف تکیه دهید.
- اگر هنوز به کشیدن خط چشم عادت نکرده اید میتوانید اول نقطه یا خط فاصله بکشید سپس نقاط رو بهم وصل کنید.
- اگر میخواهید که خط چشم پخش یا پاک نشود  بهتر است که بعد از کشیدن خط چشم کمی پودر فیکس براق روی آن بزنید.

 

آموزش فرمژه زدن


استفاده از فر مژه باعث جذاب و خوشگل نشان دادن چشم ها میشود. برای اثر بیشتر میتوانید، قبل از استفاده فر مژه را با سشوار گرم کنید. فر کردن مژه ها چشم شما را بزرگ تر نشان میدهد. بعد از اینکه گرم شد، حتماً با انگشت تست کنید تا مژه ها و پلک شما نسوزد.


آموزش گذاشتن مژه مصنوعی


مژه  مصنوعی برای مراسم هایی مثل مهمانی و عروسی انتخاب خوبی است. همچنین گذاشتن مژه باعث تقویت مژه های اصلی هم میشود، چون از زدن ریمل خلاص میشویم.  گذاشتن مژه  مصنوعی شاید به نظر سخت بیاد ولی با تمرین راحت تر میشود. حتی از زدن ریمل هم راحت تر است. اگر شما یک فرد تازه کار هستید، ادامه این مطلب می تواند کمک زیادی به شما کند.

لوازم مورد نیاز گذاشتن مژه مصنوعی:

- فرمژه
- ریمل
- خط چشم
- قیچی
- موچین
- چسب مژه مصنوعی
- مژه مصنوعی

 

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی مرحله به مرحله


  1. فر مژه و ریمل بزنید

چون مژه های ما به سمت پایین است نزدن فرمژه باعث میشود مژه مصنوعی و طبیعی از هم جدا و معلوم باشند پس فرمژه میزنیم که سر مژه ها به سمت بالا برود. بعد کمی ریمل به مژه ها میزنیم صبر میکنیم تا ریمل روی مژه ها خشک شود و سراغ مرحله بعدی میریم.

 

مراحل گذاشتن مژه مصنوعی


  2. تنظیم مژه های مصنوعی

با یک موچین مژه ها را از بسته خارج کنید ، مژه مصنوعی باید اندازه پلک و چشم ما باشند. روی چشم قرار دهید و اندازه بزنید. سپس قسمت اضافی رو از گوشه خارجی مژه قیچی کنید.

 

3. گذاشتن مژه مصنوعی

چسب را به نوار مژه بزنید، لازم به زدن چسب زیاد نیست، 10 ثانیه صبر کنید تا چسب کمی حالت خشکی بگیرد میتوانید کمی آن را تکان دهید تا خشک شود سپس با دقت آن را روی پلک نزدیک مژه های اصلی قرار دهید.
اول گوشه داخلی را بگذارید سپس بقیه قسمت ها را بچسبانید. گوشه های مژه را آرام با انگشت فشار دهید تا بچسبند.

 

مراحل گذاشتن مژه مصنوعی
 

 4. با یک ریمل کار را تمام کنید

برای داشتن مژه طبیعی تر کمی‌ ریمل به مژه ها میزنیم‌. حتی میتوانیم برای‌ پر نشان‌ دادن مژه ها داخل پلک را مداد سیاه بکشیم.
نکته مهم در گذاشتن مژه این است که حتما خط‌ منحنی مژه ها را حفظ‌ کنید چون منحنی نبودن مژه ها حالت بدی به چشم ها میدهد. همچنین هنگام گذاشتن مژه، آنها را  در یک سطح صاف قرار بدید.
برای برداشتن مژه ها میتوانید وازلین یا روغن نارگیل استفاده کنید. کمی به انگشتانتان بزنید و آهسته روی مژه ها بکشید سپس با آب گرم و شامپو بچه، مژه هایتان را بشویید.

 

مراحل گذاشتن مژه مصنوعی

 

آموزش صحیح ریمل زدن


در آخر، با زدن ریمل، آرایش چشم را به پایان می رسانیم. براش ریمل را پایین مژه ها قرار دهید و به سمت عقب و جلو ریمل را بزنید. این کار را چند بار تکرار کنید تا مژه های شما به طور کامل پر و مشکی شوند.


ترفند آرایشی برای درشت نشان دادن چشم ها


بزرگ بودن چشم ها شما را جوان تر و جذاب تر نشان میدهد.  البته انواع مدل های چشم زیبایی خاص خود را دارد ولی در بعضی افراد ترجیح میدهند چشمان درشتی داشته باشند. در ادامه 7ترفند آرایشی برای بزرگ نشان دادن چشم  توضیح داده خواهد شد.

داشتن ابروهای مناسب
هر کس مدل ابروهای متفاوتی دارد. بهترین مدل ابرو داشتن مدل طبیعی ابروهاست. ابروهای تیره و پهن چهره شما را زیباتر میکند و همچنین چشمانتان را زیباتر میکند. هنگام اصلاح ابروهایتان اگر میخواهید چشمانتان درشت دیده شود حداکثر فاصله ابروها و چشم ها را رعایت کنید. با یک براش ریمل تمیز همیشه ابروهایتان را به سمت بالا شانه کنید.

با پف چشم خداحافظی کنید

ممکن است هر دفعه ای که از خواب بیدار میشوید ببینید که دور چشمتان پف کرده است برای رفع این مشکل راه حل هایی وجود دارد:

- به اندازه کافی بخوابید
- هر از چند گاهی صورتتان را با آب سرد بشویید
- میتوانید روی چای لیپتون خنک را روی چشم بگذارید
- مصرف نمک را کم کنید
- ورزش کنید

ترفند آرایشی برای بزرگ کردن چشم ریز

  کانسیلر روشن
از کانسیلر روشن تر از کرم پودر استفاده کنیم.

رنگ سایه طبیعی و خنثی برای چشمانتان ایجاد کنید

سعی کنید از رنگ خنثی برای سایه چشم استفاده کنید. از قوانین  کانتور استفاده کنید. از رنگ روشن برای قسمت هایی استفاده کنید که دوست دارید نور در آن منعکس شود و رنگ سایه را بازتاب کند. از رنگ های تیره برای قسمت هایی استفاده کنید که قصد برجسته کردن و بزرگ کردن آن را دارید. رای استفاده از رنگ روشن در پشت پلک سایه را در وسط پلک بزنید سپس با براش سایه آن را به  سمت گوشه ها پخش کنید. هنگام استفاده از رنگ روشن مهم نیست سایه مات است یا براق.

 

آرایش متناسب با چشم ریز

 

کشیدن خط چشم

هنگام کشیدن خط چشم سعی کنید خط را هر چه نزدیکتر به مژه ها بکشید و با یک براش آن را صاف و یکدست کنید. همچنین میتوانید برای خط چشمتان دم کوچکی بکشید و اگر مایل هستید آن را پهن تر کنید. 

کانتور کردن چین پلک

کانتور کردن قسمت چین چشم باعث میشود چشم عمیق تر و بزرگتر نشان داده شود. برای کانتور چین ابرو از سایه مات قهوه ای استفاده کنید. سایه را از گوشه خارجی چشم بزنید و آن را به سمت داخل پخش کنید.

براق کردن گوشه داخلی چشم

از یک سایه براق و اکلیلی یا هایلایتر برای گوشه چشم استفاده کنید. میتوانید سایه را از گوشه داخلی چشم به سمت بیرون بزنید که این کار خیلی حالت طبیعی  به چشمانتان بدهد. حتی میتوانید سایه را فقط در قسمت گوشه بزنید و آن را دیگر به سمت بیرون پخش کنید. هر دوی این کار ها باعث میشود که چشمان شما بزرگ دیده شود.

نکاتی که برای درشت نشان دادن چشم باید بدانید

- از رنگ های تیره مثل مشکی و طوسی بپرهیزید.
- می توانید برای صافی چین پلک از رنگ قهوه ای استفاده کنید.
- خط چشمتان را خیلی پهن نکشید.
- مژه های طبیعی با ریمل نسبت به مژه مصنوعی چشمانتان را بزرگتر نشان میدهند.
- برای خلاصی از کبودی و پف چشم حتما از ماسک چشم استفاده کنید.
- اگر آلرژی چشمی دارید حتما از قطره استفاده کنید. قرمز بودن چشم ها باعث کوچک نشان دادن آنها میشود.

 

آموزش آرایش چشم خسته و بی حال


چشمان خسته و بی حال شما را خسته و پیر نشان میدهد، بنابراین اگر میخواهید که چشمانتان برق بزند و چهره شما شاداب نشان داده شود آموزش آرایش چشم خسته و بیحال با استفاده از ترفند های زیر برای شما آورده شده است.

استفاده از کانسیلر در آرایش چشم

از کانسیلر مایع استفاده کنید. استفاده از کانسیلر مایع آرایش را بیشتر روی پوست نگه میدارد با یک بیوتی بلندر کانسیلر را زیر چشم ها پخش کنید. از خط مژه کانسیلر را شروع کنید و تا پایین پلک ادامه دهید.

استفاده صحیح از رنگ سایه در آرایش چشم

برای چشم خسته و بی حال با پلک افتاده، از رنگ منحصر به فردی که برای این چشم ها مناسب است استفاده کنید. بهتر است از رنگ های روشن و متوسط استفاده کنید. رنگ های تیره چشم ها را بی حال و پیر نشان میدهد. از رنگ های خنثی استفاده کنید یا از رنگ های متالیکی مثل سفید براق یا نقره ای که چشمان شما را مورد توجه قرار دهد.

سایه زدن صحیح در آرایش چشم

سایه روشن را روی کل پلک بزنید، از گوشه داخلی تا گوشه خارجی را سایه بزنید و به خوبی روی پلک پخش کنید. از یک سایه کمی تیره برای کانتور کردن پلک استفاده میکنیم. از وسط پلک شروع کنید، معمولا وسط پلک افتاده تر از بقیه قسمت ها است. سایه را به وسط پلک بزنید و سپس آن را به سمت گوشه خارجی پخش میکنیم و با همان سایه یک حالت دم برای سایه چشم ایجاد میکنیم. سایه را با همان براش تا چین پلک پخش کنید اما نگذارید روشنی سایه از بین برود.

استفاده از هایلایتر در آرایش چشم

از هایلایتر برای زیر ابرو استفاده کنید ترجیحا رنگ سفید یا نقره ای بهترین گزینه برای این کار است، چرا که بیحالی چشم ها را کمتر نشان میدهد. برای اینکه کمی طبیعی تر به نظر برسد هایلایتر را تا چین پلک پخش و محو کنید.

خط چشم کشیدن در آرایش چشم

خط چشم های مایع ممکن است نا منظم روی پلک های افتاده کشیده شوند بهتر است از مداد چشم یا یک قلم نازک و سایه برای کشیدن  خط چشم استفاده کنید. برای کشیدن خط چشم از رنگ های تیره استفاده کنید ولی رنگ مشکی ظاهر بهتر و قشنگتری دارد.
استفاده از رنگ هایی مثل نقره ای، سبز و یا بنفش توجه را از افتادگی پلک دور میکند. گوشه داخلی چشم را خط نکشید، اگر چشمان ریزی دارید برای داخل پلک پایین از مداد سفید استفاده کنید تا چشمانتان بزرگتر دیده شود.

ریمل زدن در آرایش چشم

زدن ریمل یا گذاشتن مژه باعث میشود که افتادگی پلک زیاد خودش را نشان ندهد. از ریمل دو یا سه بار برای زدن روی مژه ها استفاده کنید تا گوشه بیرونی چشم را برجسته تر نشان دهد. همچنین داشتن مژه های بلند باعث پنهان شده افتادگی پلک ها میشود.


آموزش آرایش چشمان افتاده


درحالیکه تمام مدل های چشم از چشمان بادامی تا چشمان گرد یا چشمان رو به بالا یا رو به پایین زیبا هستند، امّا گاهی اوقات شاید فکر کنید که آرایش برای چشم های پلک افتاده کار بسیار دشواری است. بله، آرایش چشم دودی و خط چشم دنباله دار می توانند یک چالش خیلی جدی برای چشمان افتاده باشند. به علاوه، انگار حتی همه تکنیک های آرایشی برای این مدل خاص چشم، کامل و مناسب نیست. و چیزی که شما نیاز دارید، آموزش هایی خاص برای چشمان افتاده یا بی حال است. ما در ادامه این مقاله از سایت آرایشی رژلب برای شما یک آموزش آرایش برای چشمان افتاده را آماده کرده ایم.

چشمان افتاده چه ویژگی هایی دارند؟

چشمان افتاده اغلب به این صورت شناخته شده اند که فضای قابل مشاهده پشت چشم آنها کم است. امّا در واقع سؤال اصلی اینجاست که چرا چشمان شما چنین حالتی دارد؟ وقتی شما دارای چشمان افتاده هستید، چروک هایی در گوشه چشمتان می افتد که فضای دید پلک شما را محدود می کند. در این حالت پلک های شما کم تر دیده می شوند و آرایش فعلی چشم شما به راحتی و خوبی دیده نمی شود. امّا مدل های دیگری برای آرایش چشمان افتاده وجود دارد که می تواند زیبایی را به شما هدیه کند.

 

آرایش چشم مخصوص پلک های افتاده

 

چطور تشخیص دهیم که چشمان افتاده داریم؟

یک آیینه جلوی صورتتان بگیرید و مدل چشم هایتان را بسنجید که پلک های شما افتاده است یا خیر. آیا به چروک های گوشه چشمتان دقت کردید؟ آیا از زیر استخوان ابرویتان تا خطوط زیر چشم، پوستی آسیب دیده یا ناسالم دارید؟ اگر شما به این سؤال جواب مثبت داده اید، یعنی احتمالاً چشمان افتاده ای دارید.

چگونه چشمان افتاده را آرایش کنیم؟

افراد متخصص در آرایشگری معتقدند که ما نیازمند یک سری تکنیک های خاص آرایشی برای پلک های افتاده هستیم. خوشبختانه نکات آرایشی بسیار خوبی برای این مدل چشم وجود دارد. برای انجام آرایش چشمان افتاده می توانید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  نکته اول برای آرایش چشمان افتاده:

کسانی که پلک های افتاده ای دارند، بهتر از هر کس دیگری می دانند که وقتی سایه بالای پلک هایشان کثیف و نامرتب می شود، چقدر آزار دهنده است. برای جلوگیری از این اتفاق، شما باید اول از پرایمر استفاده کنید تا این تغییر حالت پیش نیاید. به علاوه، شما می توانید از کانسیلر یا کرم پودر بجای پرایمر استفاده کنید.

  نکته دوم برای آرایش چشمان افتاده:

اگر می خواهید که افتادگی پلک شما جلب توجه نکند، باید از سایه مات در بالای پلک خود استفاده کنید. رنگ های اکلیلی یا سایه های اکلیلی خود را برای قسمتی پایین تر، یعنی روی تخم چشم خود استفاده کنید. شما میتوانید از این سایه ها باهم استفاده کنید و از یک خط چشم براق در بالای خط مژه های خود استفاده کنید.

  نکته سوم برای آرایش چشمان افتاده:

برای روشن کردن گوشه داخلی چشم و ناحیه قوس ابروهایتان از رنگهایی با درخشش کمتر استفاده کنید.

  نکته چهارم برای آرایش چشمان افتاده:

چشمان افتاده، دارای حالتی است که هنگام باز شدن چشمان، قادر به دیدن پلک هایمان نیستیم. بنابراین باید یک مدل آرایشی را انتخاب کنیم که این مشکل را به حداقل برسانیم.

  نکته پنجم برای آرایش چشمان افتاده:

آرایش پلک های افتاده، خیلی سریع می تواند کثیف شود. مخصوصاً پس از استفاده از خط چشم و ریمل این اتفاق بیشتر پیش می آید. برای اینکه از این اتفاق ناخوشایند، جلوگیری کنیم، باید از لوازم آرایش ضد آب استفاده کنیم.

  نکته ششم برای آرایش چشمان افتاده:

شما می دانید که آرایش چشمان افتاده، گاهی اوقات بسرعت می ریزد یا کدر می شود. برای تجدید آرایش چشم خود باید از یک خط چشم کوچک در درون گوشه چشم استفاده کنید.

  نکته هفتم برای آرایش چشمان افتاده:

چشمان بی حالت یا پلک افتاده، فضای زیادی برای آرایش کردن و کار روی چشم خود ندارند. پس تا جایی که ممکن است باید از خط چشم های باریک و باریک تر استفاده کنند تا جا برای سایه خود داشته باشند.

 

نحوه خرید محصولات آرایشی برند گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir


در آموزش صفر تا صد آرایش چشم های مختلف به بررسی نکاتی در این زمینه پرداختیم و چند مدل آرایش چشم را خدمت تان آموزش دادیم. چنانچه تجربه جدیدی در این حوزه دارید، می توانید آن را با ما و سایر کاربران از طریق قسمت نظرات در میان بگذارید.

 


آگهی ها

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

سلام سایت بسیار جالبی دارید. بسیار لذت بردم. لطفا در صورت امکان از سایت های من هم دیدن نمایید و نظرتان را برای بهتر شدن سایتام بگویید
کالای زنانه
https://www.ladymodkala.ir
لوازم بازی و سرگرمی
https://www.gamingtools.ir
کالای دیجیتال
https://www.rabokala.ir
لوازم خانه
https://www.khanecheen.ir
سلام سایت زیبا و قشنگی دارین ممنون میشم اگراز سایت من هم دیدن فرمایید و نظر دهید
آرایشی چشم و ابرو
http://www.ladymodkala.ir/product-category/لوازم-آرایشی/آرایشی-چشم-و-ابرو/
یکشنبه 04 فروردین 1398 - 20:15:36
چرا تو کلاس میکاب به ما میگن فقط از اب آسان برای زیر ساز استفاده کنید
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: