پنجشنبه 07 آبان 1394 - 23:50:14

آرایش چشم برنزه

آموزش گام به گام آرایش چشم برنزه

آرایش چشم



چشم ها بهترین قسمت از صورت یک خانم برای آرایش بوده و می توان روی چشم ها به بهترین شکل ممکن آرایش کرده و آن ها را برجسته و زیبا کرد. از طرفی برای آرایش و زیبایی بیشتر چشم ها کافیست از مقدار کمی مداد و یا سایه استفاده کرده و شاهد نتایج فوق العاذه ای که به دست می آید، بود. آرایش دودی چشم ها با سایه برنزه نیز یکی از روش های محبوب سایه زدن بوده و انجام آن نیز بسیار راحت است. در این مقاله به آرایش برنزه پرداخته و با انجام آن به چشم هایی جذاب و تحسین برانگیز دست یابید. این آرایش برای مهمانی های رسمی نیز مناسب بوده و وقتی که آرایش دودی را فرا گرفتید، می توانید از این آرایش نیز برای زیبایی بیشتر چشم های تان استفاده کنید.
مراحل انجام آرایش چشم برنزه

 



• ابتدا روی پلک ها را برای سایه زدن و انجام آرایش آماده کنید. برای این کار کافیست از کرم های زیر سازی مناسب پوست خود بهره برده و یا می توانید از یک کرم مات کننده روی پوست استفاده کنید. مات کردن پلک ها باعث می شود که سایه براقی که روی کار قرار می گیرد بهتر خود را نشان دهد.
• تمام نقاط اطراف چشم در پلک بالا و زیر چشم که در آن ها تیرگی و یا اثر مویرگ ها و یا جای جوش قرار دارد را با کانسیلر و یا کرم پودر پوشانده و آن ها را با ضربات پیوسته و آهسته روی پوست بزنید که خوب جذب پوست شوند.
• سپس سایه برنزه را روی پلک بالا و زیر چشم بزنید. برای این کار می توانید از سایه برنز و یا مسی رنگی استفاده کنید. برای قسمت بالایی پلک نیز از همان سایه ولی تیر تر آن استفاده کنید.
• سپس با استفاده از یک فرچه آرایشی سایه های روی چشم ها را به خوبی با هم ترکیب کرده و هر گونه خطی روی چشم ها را از بین ببرید تا به آرایش دودی بهتری دست یابید.
• در این مرحله پشت پلک ها خط چشم کشیده و با توجه به نوع چشم های تان خط چشم خود را باریک و یا پهن بکشید.
• روی مژه ها ریمل زده و آرایش چشم ها را پایان بخشید.

آرایش چشم روز

 



اگر می خواهید در طول روز از این آرایش استفاده کنید، بهتر است از رنگ های برنزه کمرنگ تری استفاده کرده و بقیه آرایش صورت خود را نیز بسیار ملایم انجام دهید. از رژ تیره و یا زدن خط چشم در بالای چشم نیز دوری کنید.

آرایش چشم برای شب و مهمانی ها

 



اگر می خواهید آرایش خود را با لباس خاصی ست کنید می توانید آن را به هر اندازه که می خواهید تیره کرده و سایه ها را با هم خوب ترکیب کنید تا جلوه زیباتری داشته باشند. برای زدن رژ گونه نیز از یک رنگ صورتی کمرنگ کمک گرفته و رژ صورتی رنگی نیز روی لب ها بزنید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزشی گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 09 آبان 1394 - 20:01:21
فوق العادست
ممنون از مطالب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: