چهارشنبه 27 آبان 1394 - 02:52:56

آرایش ملایم لب

آرایش Nude روی لب ها

آرایش ملایم لب ها

 



آرایش نود لب ها به این معنی است که رژ لبی انتخاب کنیم که رنگی نزدیک به رنگ پوست داشته و متناسب با رنگ پوست باشد. البته امروزه این طرز فکر که رژ لب باید به رنگ پوست باشد تا نود خوانده شود کمی کهنه شده است و رنگ های مختلفی برای آرایش لب ها به رنگ نود خوانده می شوند، همچنین در آرایش نود باید به جای رنگ پوست به رنگ اصلی لب ها توجه می شود. در واقع در این نوع آرایش لب ها به رنگ خود آن ها بوده و تنها یک درجه تغییر رنگ در لب ها دیده می شود.
یکی از بزرگ ترین مزیت های آرایش نود لب ها این است که این رنگ رژ برای همه افراد و در تمام موقعیت های اجتماعی مناسب است.
لایه برداری لب ها

 



قبل از هر چیز باید لب ها نرم و زیبا باشند تا بتوان آرایش نود را روی آن ها انجام داد. برای داشتن لب هایی نرم و زیبا نیز نیاز به لایه برداری مرتب لب هاست. البته اگر از آن دسته خانم هایی هستید که وقتی چندانی برای لایه برداری مرتب لب های خود ندارید، می توانید حداقل قبل از زدن رژ پوست مرده لب ها را از بین برده و روی آن ها زیر سازی مناسب انجام دهید.

آرایش بی رنگ

 



یک آرایش ساده و در عین حال زیبا که خصوصیات مثبت یک چهره را برجسته می کند، بین خانم ها از هر آرایش دیگری محبوب تر است. برای این آرایش هم نیازی به تلاش چندانی وجود نداشته و فقط باید از رنگ های مناسب و تکنیک های مناسب آرایشی استفاده کرد. به عنوان مثال در چنین آرایشی باید از سایه ای استفاده کرد که تفاوت محسوسی با رنگ پلک ها نداشته باشند و لب ها را نیز تنها با یک درجه تفاوت آرایش کرد. البته می توان از خط چشم هم استفاده کرد ولی فراموش نکنید که خط چشم باریک و نامحسوسی برای جنین آرایشی لازم است.

نکاتی برای خانم های با پوست روشن

 



اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که پوست روشن دارید و می خواهید لب های خود را به صورت نود آرایش کنید، دقت کنید که رژ لب شما تنها یک درجه رنگ اصلی لب های شما را تغییر دهد. در غیر این صورت به دلیل روشنی پوست تان رژ لب تان نیز خیلی محسوس خواهد بود. این یکی از دلایلی است که آرایش نود روی لب خانم هایی که پوست برنزه و یا سبزه ای دارند، بهتر دیده می شود.

آرایش غلیظ چشم

 



یکی دیگر از کارهایی که می توان با آرایش نود انجام داد این است که آرایش چشم ها را غلیظ انجام داده و آرایش گونه ها و لب ها را به رنگ خود پوست درآورد تا با این کار چشم ها مرکز توجه قرار گیرند. یکی از این مدل های آرایش شم نیز آرایش چشم دودی است.

پیدا کردن رنگ نود مناسب لب ها

 



این که می خواهید آرایش نود را روی لب های خود امتحان کنید به این معنی نیست که از هر رنگی می توانید استفاده کنید. بلکه می بایست رنگ مناسب رژ لبی که هماهنگ با توناژ پوستی تان باشد را پیدا کرده و روی لب های خود امتحان کنید.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 27 آبان 1394 - 19:04:52
خیلی خوب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: