چهارشنبه 11 آذر 1394 - 23:49:32

آرایش چشم قهوه ای

چند نکته برای آرایش چشم های قهوه ای

آرایش چشم


اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که در جستجوی آرایش مناسب برای چشم های قهوه ای و یا تیره هستند، این مقاله مخصوص شماست. این رنگ چشم بسیار زیبا بوده و اگر از آن دسته خانم هایی هستید که چشم های قهوه ای دارید، فرد خوش شانسی هستید. اما می توانید از نکات زیر بهره برده و به زیبایی بیشتر چشمان خود کمک کنید.
خط چشم های مناسب چشم های قهوه ای

 



رنج وسیعی از خط چشم ها می تواند برای چشم های قهوه ای مناسب باشد. متخصصین زیبایی می گویند بهترین خط چشم های مناسب چشم های قهوه ای طوسی تیره، آبی تیره، طلایی مایل به قهوه ای و خط چشم به رنگ برنز است. از طرفی دو نوع خط چشم در بازار وجود دارد مایع و مدادی. بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند از مداد به جای خط چشم استفاده کنند ولی همین جا لازم است گفته شود که خط چشم مایع حالت بهتری به چشم ها داده و از آن جایی که باریکتر است آرایش صورت را کمتر نشان می دهد.

سایه مناسب برای چشم های قهوه ای

 


ایده آل آن است که برای چشم های قهوه ای از سایه هایی به رنگ قهوه ای، بنفش کدر، یاسی، خاکستری مایل به آبی، آبی، وانیلی و بنفش استفاده شود ولی اگر شما به دنبال آرایش شیک تری هستید می توانید از سایه های متالیک برنزه و یا طلایی رنگی روی چشم های خود استفاده کنید.
از طرفی فراموش نکنید که باید مناسب با موقعیت آرایش کنید و به طور مثال در یک مکان رسمی داشتن آرایش دودی و یا رنگ های متالیک و یا روشن تصمیم درستی به نظر نمی رسد. پس برای این که ظاهر طبیعی تری داشته باشید همیشه سایه ای انتخاب کنید که از رنگ چشمان شما روشن تر باشد. از طرف دیگر وقتی می خواهید به مهمانی بروید و یا برای خود آرایش کنید می توانید از انواع تیره تری از سایه که حتی از رنگ چشم های شما نیز تیره تر هستند نیز استفاده کنید.

 



کسب تجربه برای خانم هایی که چشم های قهوه ای دارند نکته مهمی است. خانم هایی که چشم های قهوه ای دارند می توانند انواع مختلفی خط چشم را با سایه های مختلف امتحان کنند تا به سایه و آرایشی که مناسب آن هاست دست یابند.

آرایش پایین چشم ها

 



افرادی که با موهبت چشمان قهوه ای متولد شده اند می توانند با استفاده از یک مداد روشن در داخل و پایین چشم های خود رنگ قهوه ای آن ها را بهتر نشان داده و به زیبایی بیشتر این چشم ها کمک کنند.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 12 آذر 1394 - 20:04:52
عالیه
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: