شنبه 14 آذر 1394 - 23:48:06

لب های برجسته

پرتر نشان دادن لب ها به طور طبیعی

لب های برجسته و جذاب



با وجود برخی از بازیگران هالیوودی بسیاری از خانم ها تمایل به داشتن لب ها پرتری دارند. ولی اندازه و شکل لب ها به نژاد و ژنتیک هر فرد بستگی دارد. خانم هایی هستند که به طور طبیعی لب های برجسته ای داشته و کسانی نیز هستند که لب های ظریف و کوچکی داند. لب های پر و برجسته فریبنده بوده و به همین دلیل بسیاری از خانم ها حاضرند زیر تیغ جراحی رفته و لب های خود را پرتر نشان دهند. اما عمل جراحی گران بوده و خطرات خاص خود را دارد. به همین دلیل در این مقاله به نکاتی در مورد برجسته کردن لب ها پرداخته شده است که کاملا طبیعی بوده و هیچ خطری هم ندارد.
• لایه برداری

 



لایه برداری لب ها به طور معمول نه تنها لب ها را نرم و براق تر می کند بلکه ب دلیل این که این کار جریان خون را در لب ها به گردش می اندازد، لایه برداری می تواند پس از چند وقت لب ها را برجسته تر و پرتر هم نشان دهد. البته نتیجه به دست آمده همیشگی نیست و به همین دلیل است که گفته می شود لب های خود را به طور مرتب لایه برداری کنید. یکی از بهترین روش های لایه برداری لب ها مخلوط وازلین و شکر و یا عسل و روغن زیتون است. کافیست مخلوط به دست آمده را روی لب ها مالیده و سپس با یک مسواک با سر نرم روی لب های خود با حرکات دایره وار لب ها را ماساژ دهید.

• استفاده از خط لب

 



اگر می خواهید هر روز لب هایی پرتر داشته باشید، همیشه از خط لب استفاده کنید. قبل از زدن رژ لب و برق لب خط لب را روی لب های خود زده و سپس کمی آن ها را به بیرون لب ها ببرید. وقتی که این کار را تمام کردیدروی لب های خود رژ لب بکشید.

• اجتناب  از رژ لب های تیره

 



درست است که رژ لب ها تیره زیباترند ولی فراموش نکنید که هرچه رنگ رژ لب تیره تر باشد، کوچک بودن آن ها بیشتر مشخص می شود. پس سعی کنید به جای این رنگ ها از رنگ های ملایم تری استفاده کرده و روی آن نیز برق لب بزنید.

• استفاده از مواد طبیعی

 



اگر داخل خود را نگاه کنید خواهید دید که موادی وجود دارند که به پرتر نشان دادن لب ها کمک می کنند. برخی از این مواد شامل دارچین، پودر چیلی و نعناع خشک می باشد. یکی ز این مواد را انتخاب کرده، کمی از آن را با عسل مخلوط کرده و روی لب های خود مالیده و 5 دقیقه صبر کنید. سپس آن را پاک کرده و مثل همیشه رژ لب بزنید. این کار باعث برجستگی و درشت تر شدن لب ها می شود. اگر روی لب های خود احساس سوزش کردید نیز نگران نباشید زیرا این سوزش تنها به پرتر شدن بیشتر لب ها شما کمک می کند.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 15 آذر 1394 - 19:30:05
فوق العادست
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: