سه شنبه 17 آذر 1394 - 00:19:17

ماندگاری آرایش

جلوگیری از آب شدن آرایش

ماندگار کردن آرایش



صرف نظر از فصل، در تابستان یا زمستان احتمال پاک شدن آرایش وجود داشته و همین امر می تواند مشکل ساز شود. برخی خانم ها فکر می کنند که برای ماندگاری بیشتر آرایش روی چهره شان باید حتما از لوازم آرایش هایی با قیمت های سرسام آور استفاده کنند، این در حالیست که با رعایت چند نکته آرایشی ساده و بدون صرف هزینه چندانی می توان به این امر دست یافت. در این مقاله به ببرسی چند نکته در این مورد پرداخته شده که با کمک این نکات می توان از آب شدن آرایش روی صورت جلوگیری کرد.
• استفاده از پرایمر آرایشی

 



یکی از بهترین محصولات آرایشی که با کمک آن می توان ماندگاری آرایش را تضمین کرد، چین و چروک ها را پوشاند و ظاهری سرزنده و شاداب را در فرد به وجود آورد، پرایمر است. پرایمر یک لایه روی سطح پوست به وجود می آورد که پس از آرایش کردن این لایه به کمک پوست و لوازم آرایشی آمده و آرایش را در جای خود ثابت نگه می دارد.

• استفاده از یخ

 



ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ولی برخی از خانم هایی که از این روش استفاده می کنند نتیجه خوبی دریافت کرده اند. برای استفاده از این روش کافیست قبل از آرایش  کردن صورت خود را شسته و خشک کنید. سپس با استفاده از چند تکه یخ و مالیدن آن ها روی پوست صورت خود، منافذ پوست را باز کرده و سپس آرایش کنید. این کار باعث می شود که آرایش بهتر در جای خود مانده و دیرتر آب شود.

آرایش ملایم

 



اگر فکر می کنید ممکن است برای ساعت های طولانی در یک مکان گرم قرار بگیرید، بهتر است آرایش ملایمی انتخاب کنید زیرا هر چه آرایش شما ملایم تر باشد، احتمال این امر که ممکن است بریزد و یا آب شود نیز کاهش می یابد. برای این منظور سعی کنید از کرم پودر کمتری استفاده کرده و به جای آن از کرم های مرطوب کننده ای که خاصیت برنزه کردن دارند، استفاده کنید.

آرایش واترپروف

 



امروزه بیشتر محصولات و لوازم آرایشی نوع ضد آب یا همان ضد آب را دارا هستند. پس اگر می خواهید به استخر رفته و یا به مکانی بروید که گرم است و می دانید که احتمال تعریق در آن وجود دارد، از آرایش ضد آب مناسبی روی چشم ها و صورت خود استفاده کنید. البته دقت داشته باشد که هنگام شب آن ها را خوب بشویید.

• استفاده از محصولات با پایه ژل مانند
 



هنگام خرید محصولات آرایشی اگر به دنبال لوازم آرایشی هستید که نریزند، آن هایی را انتخاب کنید که پایه ژل مانند دارند. زیرا این محصولات از محصولات دیگری که بیس آبی و یا روغنی دارن ماندگاری بیشتری از خود نشان داده اند.

 

 

 

برای مشاهده ویدیو آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 17 آذر 1394 - 17:56:58
ممنون
خیلی خیلی خوب بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: