پنجشنبه 19 آذر 1394 - 04:21:44

مدل آرایش

4 مدل آرایش مناسب هر خانم

گریم و آرایش


چهره هر فرد در نوع خود زیباست، اما جذابیتی که با آرایش به دست می آید غیر قابل انکار بوده و به همین دلیل خانم ها جذب این محصولات می شوند. با استفاده از آرایش می توان عیوب چهره را پوشانده و زیبایی های آن را برجسته تر نشان داد. هر کس که بخواهد می تواند با کمک آرایش چهره خود را به نوع خاصی در آورده و بیانگر جنبه خاصی از شخصیت خود باشد. به همین دلیل با کمک سبک خاصی از آرایش خانم ها می توانند که ظاهر مختص به خودشان را داشته باشند. البته گاهی هم می توان برای تنوع سبک دیگری را امتحان کرد. در این مقاله 4 سبک آرایشی مختلف ارائه شده است که در صورت لزوم می توانید آن ها را امتحان کرده و از زیبایی چهره خود لذت ببرید.

آرایش طبیعی

 



اگر همیشه عادت به انجام آرایشی دارید که کل سطح صورت آرایش شده و این آرایش روی صورت نشان داده شود می توانید برای تنوع از آرایش طبیعی و یا همان آرایش no makeup کمک بگیرید. آرایش طبیعی باعث می شود که پوست صورت نفس کشیده و در عین حال زیبا به نظر برسد. برای انجام این آرایش نیازی به زیر سازی کامل صورت نیست و با استفاده از کانسیلر و پوشاندن لکه های صورت و یا استفاده از کرم مرطوب کننده برنزه می توان پوست را به زیبایی آرایش کرد. برای سایه زدن نیز کافیست می توانید از رنگ های خنثی مانند قهوه ای کمرنگ و یا رنگ هایی که با رنگ پوستتان تفاوت زیادی ندارند، استفاده کنید. برای طبیعی تر بود چهره می توانید از خط چشم قهوه ای به جای مشکی استفاده کنید. همچنین رژگونه کمرنگ و رژ لب کمرنگی که نهایتا 2 درجه با رنگ لب تان تفاوت دارد، بزنید.

آرایش وینتج

 




آرایش وینتج نشان دهنده شخصیت و وقار است. این آرایش سال هاست که در بین خانم ها استفاده شده است و همیشه طرفداران خاص خود را حفظ کرده است. برای این آرایش باید از زیر سازی  مات، خط چشم، ریمل و رژ لب قرمز استفاده کنید. در آرایش وینتج لب های قرمز رنگ همیشه وجود دارد و به همین دلیل است که بقیه آرایش باید کمرنگ و محو باشد. برای زیبایی بیشتر این آرایش نیز می توانید از خط چشم زیبا و دنباله داری کمک بگیرید تا چشم ها زیباتر دیده شوند.

 

 

آرایش دودی

 



اگر به دنبال آرایشی جذاب و فریبنده هستید، آرایش دودی بهترین انتخب است. در این آرایش تمرکز اصلی روی چشم هاست و بقیه اجزای صورت باید کاملا طبیعی و کمرنگ دیده شود. آرایش دودی سبک های مختلفی دارد که از جمله آن ها آرایشی است که در آن خط چشم کمی پخش می شود و یا حالتی که در آن از سایه های مختلفی به رنگ های شکلاتی، قهوه ای و مشکی استفاده می شود. همچنین برای این آرایش می توان از رنگ های براق و یا مات نیز استفاده کرد.

آرایش دوئی

 



با آرایش ملایم می توان به هر رنگ دلخواه چشم ها را در آورد بدون این که آرایش خیلی دیده شده و مشخص باشد. در این آرایش معمولا لب ها و گونه ها کمرنگ تر آرایش شده و بیشتر توجه روی پوست و سالم نشان دادن پوست و خود فرد است. برای انجام این آرایش خاص ابتدا باید پوست صرت را با مرطوب کننده و یا لوسیون صورت مرطوب کرده و با رساندن این رطوبت به زیباتر نشان دادن پوست خود کمک کنید. پس از این که کرم به خوبی جذب پوست شد، با استفاده از هایلایتر چهره را تنها کمی درخشان و روشن کنید. این کار به نشان دادن سلامتی شما کمک می کند. البته دقت کنید که از هایلایتر خیلی براقی استفاده نکنید تا پوست چرب به نظر نرسد.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 09:54:45
عالی بوووووووووووووووووووود
ممنون از مطالب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: