چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 19:53:24

آرایش زمستانی

آرایش ساده و طبیعی

آرایش ساده و جذاب مناسب زمستان

آرایش ساده


همه خانم ها به طور طبیعی زیبا هستند، نیاز به آرایش زیادی نداشته و در حالت عادی نیز به خودی خود جذاب به نظر می رسند. اما گاهی اوقات این احساس در افراد به وجود می آید که شاید بهتر باشد کمی به زیبایی خود بیافزایند، در این حالت آن ها می توانند از لوازم آرایش کمک گرفته و عیوب چهره را پوشانده و به چهره خود رنگ و لعاب بیشتری بدهند. البته آرایش کردن در هر فصل متفاوت از فصول دیگر است و به طور مثال نمی توان آرایشی که مخصوص تابستان است را در زمستان انجام داده و از همان رنگ ها در فصول سرد هم استفاده کرد.
در این مقاله میکاپ هایی مناسب با فصل زمستان ارائه شده  است.

آرایش چشم گربه ای

 

خط چشم



در فصل سرما و در فصل سرما بیشتر  توجه روی چشم ها بوده و می توان بدون دغدغه از زیاد بودن آرایش چشم ها را به مدل های مختلفی در آورد. یکی از آرایش های محبوب در فصل زمستان نیز آرایش دودی و خط چشم گربه ای است. البته می توان تنها از خط چشم آن استفاده کرده و از هیچ گونه سایه ای در آرایش خود استفاده نکنید. برای مناسبت های شبانه هم می توانید آرایش دودی روی چشم ها انجام داد.

سایه چشم بنفش

 

آرایش چشم لایت



فصل پاییز و فصل زمستان از فصل هایی هستند که می توان از تیره ترین رنگ ها درسایه چشم ها استفاده کرد. آرایش چشم ها با سایه به رنگ بنفش نیز در این فصل بسیار زیبا شده و با استفاده از ترکیب سایه هایی به این رنگ می توان آرایش چشم زیبایی به دست آورد. برای این آرایش می توان از رنگ سفید، طلایی و بنفش براق تری برای مناسبت های شبانه استفاده کرد. همچنین رنگ های تیره مانند مشکی و رنگ برنز هم برای این آرایش مناسب هستند.

صورت بدون آرایش و رژ لب قرمز

این مدل آرایش صورت در بین دختران جوان طرفداران بسیاری پیدا کرده و برای فعالیت های روزانه بسیار مناسب است. این مدل آرایش با هر لباسی زیبا به نظر رسیده و میتوان آن را با لباس های ساده و یا لباس هایی که پوشیدن آن ها جسارت بیشتری می خواهد هم استفاده کرد.

ابروهای پرپشت

داشتن ابروهای پرپشت چیزی است که همه خانم ها در آرزوی آن هستند و می توان با این ابروها آرایش زیبایی نیز روی صوت انجام داد. به این صورت که تمرکز آرایش را روی ابروها قرار داد. برای این آرایش لزومی نیست که ابروهای پرپشت داشته باشید و می توان با مداد ابرو تیره کردن ابروها، آن ها را زیاد و پر پشت نشان دهید. 

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش خودآرایی اینجا کلیک کنید

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 29 بهمن 1394 - 17:56:46
عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: