یکشنبه 02 اسفند 1394 - 18:47:13

رژ لب با موی بلوند

انتخاب رنگ رژلب

رژلب مناسب با موهای بلوند

رژلب مناسب موهای بلوند


رنگ رژ لب یکی از مهم ترین انتخاب های ممکن در طی یک آرایش است. به خصوص برای خانم های با موهای روشن یا بلوند رنگ رژ لب فاکتور مهمی در زیبایی آرایش ایفا کرده و تناسب آن با پوست و مو باعث بی نظیر بودن و یا از بین بردن یک آرایش می شود. به طور کلی خانم های با موهای بلوند باید از رژهایی که خیلی پررنگ هستند دوری کنند و به جای آن از رژ لب های به رنگ روشن استفاده کرده و به زیبایی خود بیافزایند.
پس اگر شما هم موهای بلوند دارید و به دنبال رژ لب مناسب برای خود هستید می توانید از این مقاله استفاده کرده و از رنگ های زیر استفاده کنید.

رژلب قرمز روشن

 

رژلب مناسب موهای بلوند


قرمز یکی از رژ لب هایی است که هر خانم با هر توناژ پوست و با هر نوع رنگ مویی می تواند از آن استفاده کند. به خصوص رنگ قرمز که خود به تنهایی به هر رنگ چهره ای جلوه می دهد.

رژلب شرابی

 

رژلب مناسب موهای بلوند

اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که پوست خیلی روشنی دارید و موهای خود را نیز به رنگ بلوند در آورده اید می توانید از این رنگ رژ لب استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که این دسته خانم ها بسیار خوش شانس هستند زیرا تقریبا هر رنگ رژ لبی را می توانند امتحان کنند. به خصوص رنگ شرابی که مخصوص فصل سرماست.

رژ لب نود

 

رژلب مناسب موهای بلوند

یکی دیگر از رنگ های رژ لب که برای خانم های با موهای بلوند مناسب است، رنگ نود یا بی رنگ است. این رنگ برای چهره هر خانمی مناسب بوده و می توان همراه این رنگ رژ لب آرایش چشم غلیظی را هم امتحان کرد.

رژ لب هلویی

 

رژلب مناسب موهای بلوند



برای خانم هایی که موهای طلایی دارندیکی از محبوب ترین رنگ ها رنگ هلویی به حساب می آید. این رنگ به خصوص برای خانم هایی مناسب است که همیشه از رژ لب های تیره استفاده کرده اند و به دنبال فرصتی برای ایجاد تغییر در ظاهر خود هستند. خانم های با موهای بلوند که به دنبال ظاهر ساده و بدون آرایشی هستند می توانند از این رنگ استفاده کنند.

رژلب صورتی

 

رژلب مناسب موهای بلوند


اگر به دنبال رژ لبی هستید که برای هر توناژ پوست و هر نوع رنگ موی بلوندی مناسب باشد، بهترین انتخاب رنگ صورتی است. اگر هم به دنبال کمی تنوع و دیده شدن هستید می توانید از رنگ های صورتی پررنگ برای آرایش خود استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که همراه این رنگ نمی توان از آرایش های غلیظ چشم استفاده کرد.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 03 اسفند 1394 - 11:56:25
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: