سه شنبه 04 اسفند 1394 - 02:14:04

آرایش صحیح

گریم و آرایش اصولی

نکات مهم آرایشی

ترفند زیبایی در میکاپ

میکاپ زیبا

 

همان طور که همه خانم ها می دانند، آرایش کردن و انجام آرایش صحیح دو بحث کاملا جداست. زیرا در آرایش صحیح نکاتی باید رعایت شود که شاید عدم رعایت آن ها زیبایی ظاهر شما را کاملا از بین ببرد.در این مقاله به بررسی نکاتی پرداختیم که با کمک آن ها می توان آرایشی زیبا و در عین حال بی نقص داشت.

 همیشه یا چشم ها  یا  لب های خود را برجسته کنید. همه خانم ها از این موضوع آگاهی دارند اما گاهی اوقات وسوسه استفاده از آرایش در هر دوی این نقاط نتیجه زیبایی به وجود نمی آورد. پس اگر می خواهید از رژ لب قرمز استفاده کنید تنها از ریمل استفاده کرده و خط چشم و سایه های مشخص نکشیده و اگر می خواهید آرایش چشم غلیظ تری داشته باشید رژ لب نود یا کمرنگ تری بزنید.

 

آرایش زیبا

 


 روی جوش های خود از وازلین یا خمیر دندان استفاده کرده و قرمزی آن ها را از بین ببرید. اگر هم می خواهید دندان های سفیدتری داشته باشید روی دندان های خود را با بکینگ سودا که مخلوط هیدروژن پراکسید در آن وجود دارد مسواک بزنید.

به خاطر داشته باشید که هر اندازه که آرایش کمتری داشته باشید زیبایی شما طبیعی تر به نظر رسیده و جلوه بیشتری خواهد داشت. تنها کاری که باید در یک آرایش مناسب انجام داد این است که از کانسیلر روی جوش ها استفاده کرده و سپس ریمل و رژگونه مناسبی بزنید. کارهای دیگر ممکن است زیبا به نظر برسند ولی زیبایی طبیعی شما را تحت الشعاع قرار می دهند.

دقت داشته باشید کمی رژ لب قرمز یا نارنجی در مرکز لب ها آن ها را پرتر نشان داده و زیبایی آن ها را بیشتر می کند.

 

میکاپ زیبا

 

همچنین لاک های خود را داخل فریزر قرار دهید تا ماندگاری بیشتری داشته باشند. اگر لاک های شما با این کار سفت شدند، آن ها را به مدت چند دقیقه داخل آب در حال جوش قرار دهید تا به سرعت به حالت اولیه خود برگردند.

بهترین مشخصه ظاهری خود را پیدا کرده و آن را برجسته تر کنید. بسیاری از بازیگران هالیوودی نیز این کار را انجام داده و با این کار نقوص چهره خود را کمتر نشان می دهند. اگر لب های زیبایی دارید از رژ لب و برق لب و اگر چشم های زیبایی دارید از آرایش چشم زیبایی در آرایش خود کمک بگیرید.

 

آرایش ساده

 برای از بین بردن حلقه های سیاه دور چشم از کانسیلر استفاده کرده و کانسیلر خود را با کمی کرم پودر تیره تر مخلوط کنید تا زیر چشم های تان خیلی روشن به نظر نیاید. سپس رژگونه ای کمرنگ روی گونه ها و زیر این قسمت بزنید تا توجه به جای زیر چشم ها به رژگونه شما جلب شود. همچنین برای از بین بردن سیاهی زیر چشم می توانید از سیب زمینی خام و قرار دادن آن روی چشم های خود نیز استفاده کنید. خیار و چای کیسه ای هم در این امر تاثیر زیادی دارند.

برای بهتر نشان دادن چشم ها و برجسته کردن آن ها از مداد سفید در زیر آن ها استفاده کنید.

 

آرایش زیبا

 اگر آرایشی ندارید و نیاز دارید که سریعا زیبا به نظر برسید برای بهتر نشان دادن  صورت و پرتر نشان دادن موها سر خود را پایین آورده و چند دقیقه در همین حالت بمانید. این کار باعث می شود که جریان خون به صورت شما رفته و گونه های شما رنگ بگیرد. همچنین می توانید گونه های خود را به آرامی نیشگون گرفته و مژه های تان را نیز با انگشت اشاره خود به بالا ببرید تا فر شوند. روی لب ها هم می توانید کمی چاپ استیک یا کرم زده و آن ها را نرم و درخشان کنید.

اگر خسته هستید و این خستگی در چشم های شما مشخص است می توانید  از کمی ژل آلوئه ورا در زیر آن ها استفاده کنید. برای حالت دادن به ابروها نیز از کمی کاندیشنر و یا کرم کمک گرفته و به آن ها حالت دهید.

قبل از زدن سایه روی پلک چشم ها کانسیلر زده و سپس روی آن ها سایه بزنید.

برای براق شدن پوست روی آن چای دارچین مالیده و برای از بین بردن جوش های سر سیاه و سر سفید از مخلوط بلغور جو و سیر روی صورت کمک بگیرید.

 به جای کاندیشنر های معمول نیز می توانید از روغن آووکادو و عسل استفاده کنید.

 

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش آرایش اینجا کلیک کنید.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 04 اسفند 1394 - 13:14:33
عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: