شنبه 28 فروردین 1395 - 15:07:28

پاک کردن ریمل

ریمل ضد آب

آموزش پاک کردن ریمل ضد آب

پاک کردن ریمل ضد آب


آرایش کردن برای بسیاری از خانم ها لذت بخش بوده و بسیاری از خانم ها در آرایش خود حتما از ریمل استفاده می کنند تا چشم های خود را به زیبایی هر چه بیشتر نشان دهند. اما متاسفانه پاک کردن ریمل و به خصوص پاک کردن آرایش چشم ها لذتی نداشته و بسیاری از خانم ها در این امر مشکل دارند.
از آن جایی که ریمل برای مدت طولانی به مژه ها می چسبد، پاک کردن آن دشوار تر است. اگر ریمل مصرفی شما ضد آب باشد، این کار بسیار پیچیده تر و دردناک تر بوده و به همین دلیل علی رغم بهینه بودن مصرف ریمل ضد آب، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از این وسیله آرایشی استفاده نکنند.
در این مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته شده و روش های مناسبی برای پاک کردن ریمل ضد آب توصیه شده است. برای این کار می توان پاک کننده های آرایشی مختلفی را امتحان کرده و یا از محصولات و روغن های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن بادام و یا روغن بچه کمک گرفت. اما نکته مهم این جاست که این کار به مژه ها و پوست شما آسیب نرسانده و کاملا ایمن باشد.

وسایل مورد نیاز برای پاک کردن ریمل ضد آب

• پاک کننده آرایشی
• روغن زیتون/ روغن بچه/ روغن بادام
• پنبه آرایشی/ دستمال کاغذی نرم و لطیف
• اسفنج آرایشی
• گوش پاک کن

 

تکنیک اول پاک کردن ریمل ضد آب

 

پاک کردن ریمل ضد آب


ابتدا روی یک تکه پنبه آرایشی (یا دستمال) 4 قطره از روغن  و یا پاک کننده آرایشی مناسب ریخته  و به مدت 30 تا 40 ثانیه آن را زیر مژه های خود قرار دهید تا ماده روی پنبه یا دستمال به خوبی جذب چشم های مژه ها شده و مژه ها نرم تر شوند. این کار باعث حل شدن و نرم شدن ریمل می شود. پس از گذشت زمان مورد نظر پنبه یا دستمال را روی مژه های خود قرار داده و به آرامی روی طول مژه ها حرکت دهید تا ریمل پاک شود.
پس از پاک کردن ریمل از روی مژه ها از یک کلینزر مناسب استفاده کرده و صورت خود را با آب سرد بشویید. سپس با کرم مرطوب کننده آن را مرطوب کنید.
این روش یکی از سریع ترین و ساده ترین روش های ممکن برای پاک کردن ریمل های ضد آب از روی چشم هاست.

تکنیک دوم پاک کردن ریمل ضد آب

 

پاک کردن ریمل ضد آب



روش دیگری که برای پاک کرد ریمل های ضد آب کاربرد دارد استفاده از اسفنج های آرایشی و گوش پاک کن است. برای استفاده از این روش اسفنج آرایشی خود را در زیر مژه ها قرار داده و پس از این که گوش پاک کن را داخل روغن های ذکر شده و یا یک پاک کننده آرایشی مناسب فرو بردید، مژه ها را با استفاده از گوش پاک کن به آرامی از ریمل پاک کنید. این کار را تا جایی انجام دهید که هیچ اثری از ریمل روی مژه های شما باقی نماند. این تکنیک یک روش ساده برای پاک کردن ریمل از روی مژه هاست و به نرمی مژه ها هم کمک می کند.

 

پاک کردن ریمل ضد آب



علاوه بر روش های ذکر شده در این مقاله، تکنیک های زیادی برای پاک کردن ریمل و یا پاک کردن آرایش وجود دارد. اما همیشه باید دقت داشته باشید که پاک کردن ریمل خود را به آهستگی هر چه بیشتر انجام دهید زیرا پوست اطراف چشم ها بسیار نازک و ظریف است و با عدم مراقبت صحیح به سرعت از بین رفته و چروک می افتد. بنابراین از روش های ذکر شده استفاده کرده و تا جای ممکن برخورد مناسبی با پوست خود داشته باشید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: