چهارشنبه 03 آذر 1395 - 12:20:42

میکروبلیدینگ

هاشور ابرو اصفهان

آموزش میکروپیگمنتیشن اصفهان

در ایجاد تغییراتی در مدل ابرو،خط چشم، بن مژه، خط لب، حجم لب، سایه چشم، رژگونه و .... انتخاب شیوه مناسب برای کار از میان شیوه های نوین رایج (میکروپیگمنتیشن،میکروبلیدینگ، میکروشیدینگ، میکرومیکس، نانوهاشور... ) از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ چرا که جنس پوست فرد، دلیل مراجعه، خواست و انتظار وی از ایجاد تغییر، خود میتواند برگزیدن و پیشنهاد نمودن بهترین و مناسب ترین روش اجرای کار را میسر سازد.
همچنین آنچه بسیار دارای اهمیت است، داشتن دید بسیار نکته بین، ظریف و دقیقی است تا بتواند کوچکترین و ناچیزترین اختلاف اندازه و تفاوت در میزان قرینگی را تشخیص داده و اصلاح نماید. چرا که هیچ جزیی از پرتره اشخاص با یکدیگر قرینه نمی باشد و این مهم خود می تواند آغازگر خطای دید و ایجاد غیر قرینگی جبران ناپذیر در طراحی چهره فرد مراجعه کننده شود.

دکتر سحر بصیری،دارای مدرک دکترای تخصصی هنر (Ph.D) عضو هیأت علمی و مدرس دانشگاه.مجری تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در اصفهان و شیراز

 

ارایه کننده خدمات تخصصی "اجرایی" و "آموزشی" در خصوص: میکروپیگمنتیشن،میکروبلیدینگ، میکرواسکالپ، میکروشیدینگ، میکرومیکس، نانوهاشور...در "اصفهان و شیراز"

 

مرکز میکروپیگمنتیشن دکتر بصیری

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: